Mechanized eldar
- Da Arskour
Mechanized eldar
Moi,
Millaista jengiä täysin motorisoituun Eldar jengiin? Olen ehkä aloittamassa Eldareilla ja tämäntyyppinen armeija kiinnostaisi. Paljon jetbikejä ja falconeita?
Millaista jengiä täysin motorisoituun Eldar jengiin? Olen ehkä aloittamassa Eldareilla ja tämäntyyppinen armeija kiinnostaisi. Paljon jetbikejä ja falconeita?
Rune kirjoitti:LOOK AT 'DA
PUMBAAA!!!
Th3_Dog kirjoitti: Kohta tulis kuiteski joku
The Wood Elf Spotter Dude with Bin0cularz ja kaikki Wood Elffit hittais 2+ ja Wound Charttii +1.
Re: Mechanized eldar
Falcon tai pari, paljon waveserpenttiä ja sitten mopoja maun mukaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Half-breed
Juuh näinhän se menee. Vypereitä kannattaa tietty myös ottaa mukaan, kun ovat kuitenkin oikein mukavia vempeleitä jos vain ymmärrät miten niillä pitää pelata.Deetwo kirjoitti:Falcon tai pari, paljon waveserpenttiä ja sitten mopoja maun mukaan.
Kannattaa panostaa myös Serpenttien sisältöön, sillä ne tulevat olemaan sitten se armeijan iskevä osa, niin ei mene vahvasti jos siellä sisällä on vain jotain Guardianeja, tai sitten typerästi varustettuja Aspecteja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Tai sitten fiksusti varustettuja. Fire dragonit ovat mobiiliin armeijan must, koska saavat tällöin suurimman hyödyn lyhyen kantaman aseistaan. Diret eivät huonoin, mutta itse lähtisin lähistelijä painnotteisemmalla listalla. Ampumisen hoitaa mopot ja fireprism.Half-breed kirjoitti:- - tai sitten typerästi varustettuja Aspecteja.
Saako eldareille trooppi lähisteliöitä? Joo onhan ne storm guardianit fusion guneilla nutta en oo koskaan nähny niitä myynnissä.
Storm Guardianit voi tehdä Guardian boxista.. Mutta muita ei tainnut olla!
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
- Air Defence
Näitä taisi enemmän näkyä lähikaupan hyllyllä kesän -03 kampajan aikoihin, kun eldarit niitä ensikertaa armeijaansa sai. Nykyään niitä voi tilata GW:ltä:1tyyppi kirjoitti:Joo onhan ne storm guardianit fusion guneilla nutta en oo koskaan nähny niitä myynnissä.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1090098
...tiedä sitten kannataako.
Onko siinä guardian boxissa closis aseitakin?
-
MasterofReality
Storm guard boksissa on. Tosin lukumäärä boksissa on 8 kpl guardiania ja tulee vain 1 flamer ja 1 fusion gun.
if we're evil or divine we're the last in line
- Half-breed
Kyllä Storm Guardianit ovat olleet mukana jo pitkään. Niillä ei ole vain ollut figuja sitten kakkosen, ennen kuin tuo boksi -03 julkaistiin, ja sekin on muuttunut Mail Order -kamaksi.Air Defence kirjoitti:Näitä taisi enemmän näkyä lähikaupan hyllyllä kesän -03 kampajan aikoihin, kun eldarit niitä ensikertaa armeijaansa sai.1tyyppi kirjoitti:Joo onhan ne storm guardianit fusion guneilla nutta en oo koskaan nähny niitä myynnissä.
Kuitenkin sitten itse kysymykseen. Kyllä. Eldareiden troopeista voi tehdä lähistelijöitä, mutta mikään niistä ei ole kovin järkevä yksikkö siihen. Avengereista saa jonkinmoisen köyhän miehen tervahaudan, ja Storm Guardianit on jotenkuten lähisteleviä, mutta koska Eldareilla on parempiakin lähistelijöitä armeijalistassa, niin kannattaa ottaa mielummin niitä, kuin pakolla vääntää troopeista lähistelijöitä. Voihan noita yksiköitä pelata aina lähistelijöinä, mutta tällöin ne vaativat sen oikean lähistelyjengin mukaansa, ja tällöinkin he ovat vain tukiyksikkönä niille oikeille lähistelijöille.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
HerraMauno
Sitten voi vielä miettiä tekeekö troopeista suorittajia (10 hengen avengerit melkein kaikilla herkuilla) vai pelkästään scooraavia (5 hengen avengerit nakuna). Voin olla yksin tässä maailmassa, mutta itse en ole vakuuttunut falconeista. Käyttäisin mielummin prismoja. Mopokanslia taas on tervetullut listaan kuin listaan, joten voisit sellaistakin harkita.
Ai niin! Unohin että guardian jetbiket oli trooppeja! Ei niitä trooppi lähisteliöitä tarviikkaan ottaa!