"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mechanized eldar

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Da Arskour

Mechanized eldar

Viesti Kirjoittaja Da Arskour »

Moi,

Millaista jengiä täysin motorisoituun Eldar jengiin? Olen ehkä aloittamassa Eldareilla ja tämäntyyppinen armeija kiinnostaisi. Paljon jetbikejä ja falconeita?
Rune kirjoitti:LOOK AT 'DA
PUMBAAA!!!
Th3_Dog kirjoitti: Kohta tulis kuiteski joku
The Wood Elf Spotter Dude with Bin0cularz ja kaikki Wood Elffit hittais 2+ ja Wound Charttii +1.
Deetwo

Re: Mechanized eldar

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Falcon tai pari, paljon waveserpenttiä ja sitten mopoja maun mukaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Deetwo kirjoitti:Falcon tai pari, paljon waveserpenttiä ja sitten mopoja maun mukaan.
Juuh näinhän se menee. Vypereitä kannattaa tietty myös ottaa mukaan, kun ovat kuitenkin oikein mukavia vempeleitä jos vain ymmärrät miten niillä pitää pelata.
Kannattaa panostaa myös Serpenttien sisältöön, sillä ne tulevat olemaan sitten se armeijan iskevä osa, niin ei mene vahvasti jos siellä sisällä on vain jotain Guardianeja, tai sitten typerästi varustettuja Aspecteja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Half-breed kirjoitti:- - tai sitten typerästi varustettuja Aspecteja.
Tai sitten fiksusti varustettuja. Fire dragonit ovat mobiiliin armeijan must, koska saavat tällöin suurimman hyödyn lyhyen kantaman aseistaan. Diret eivät huonoin, mutta itse lähtisin lähistelijä painnotteisemmalla listalla. Ampumisen hoitaa mopot ja fireprism.
1tyyppi

Viesti Kirjoittaja 1tyyppi »

Saako eldareille trooppi lähisteliöitä? Joo onhan ne storm guardianit fusion guneilla nutta en oo koskaan nähny niitä myynnissä.
Remos

Viesti Kirjoittaja Remos »

Storm Guardianit voi tehdä Guardian boxista.. Mutta muita ei tainnut olla!
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

1tyyppi kirjoitti:Joo onhan ne storm guardianit fusion guneilla nutta en oo koskaan nähny niitä myynnissä.
Näitä taisi enemmän näkyä lähikaupan hyllyllä kesän -03 kampajan aikoihin, kun eldarit niitä ensikertaa armeijaansa sai. Nykyään niitä voi tilata GW:ltä:

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1090098

...tiedä sitten kannataako.
1tyyppi

Onko siinä guardian boxissa closis aseitakin?
MasterofReality

Viesti Kirjoittaja MasterofReality »

Storm guard boksissa on. Tosin lukumäärä boksissa on 8 kpl guardiania ja tulee vain 1 flamer ja 1 fusion gun.
if we're evil or divine we're the last in line
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Air Defence kirjoitti:
1tyyppi kirjoitti:Joo onhan ne storm guardianit fusion guneilla nutta en oo koskaan nähny niitä myynnissä.
Näitä taisi enemmän näkyä lähikaupan hyllyllä kesän -03 kampajan aikoihin, kun eldarit niitä ensikertaa armeijaansa sai.
Kyllä Storm Guardianit ovat olleet mukana jo pitkään. Niillä ei ole vain ollut figuja sitten kakkosen, ennen kuin tuo boksi -03 julkaistiin, ja sekin on muuttunut Mail Order -kamaksi.

Kuitenkin sitten itse kysymykseen. Kyllä. Eldareiden troopeista voi tehdä lähistelijöitä, mutta mikään niistä ei ole kovin järkevä yksikkö siihen. Avengereista saa jonkinmoisen köyhän miehen tervahaudan, ja Storm Guardianit on jotenkuten lähisteleviä, mutta koska Eldareilla on parempiakin lähistelijöitä armeijalistassa, niin kannattaa ottaa mielummin niitä, kuin pakolla vääntää troopeista lähistelijöitä. Voihan noita yksiköitä pelata aina lähistelijöinä, mutta tällöin ne vaativat sen oikean lähistelyjengin mukaansa, ja tällöinkin he ovat vain tukiyksikkönä niille oikeille lähistelijöille.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
HerraMauno

Viesti Kirjoittaja HerraMauno »

Sitten voi vielä miettiä tekeekö troopeista suorittajia (10 hengen avengerit melkein kaikilla herkuilla) vai pelkästään scooraavia (5 hengen avengerit nakuna). Voin olla yksin tässä maailmassa, mutta itse en ole vakuuttunut falconeista. Käyttäisin mielummin prismoja. Mopokanslia taas on tervetullut listaan kuin listaan, joten voisit sellaistakin harkita.
1tyyppi

Ai niin! Unohin että guardian jetbiket oli trooppeja! Ei niitä trooppi lähisteliöitä tarviikkaan ottaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”