Hii hoo haa.
Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi laittelin mitään Sotuun. Olisikohan ollut ihastuttavan uberkool SM tankki, jota vilauttelin sen lyhykäisen rakenteluajan kunnes se lopulta jäi unholaan. Nyt tuli taas kaipuu niille kommenteille. Niitä oli aina mukava lukea vaikka suurin osa olikin toisensa jälkeen "Heitä se roskiin jo osta ne tankit käytettynä.". Katotaan, jos nyt kuuluisi jotain muuta vaihteeksi.
Tuo mieli ei vain jostain syystä pysy yhden armeijan kohdalla niin pitkää aikaa, että ennen kuin yksikkö valmistuu, sitä alkaa kyllästymään maalaamaan koko ajan samaa ukkoa toisensa jälkeen. Ohan toi maalailu kyllä tosi siistiä, että ei siinä mitään, mutta jostain kumman syystä se rakentelu on minun intohimoni. Se on niin siistiä kun kädet on liimaantuneina toisiinsa kiinni ja olen luonut kauniin ukon pöydälle. Armeijat on WIPpejä täynnä ja harva armeijat saavat maalipinnat vähän hitaammin. Tämän vuoksi oikeastaan voisi tehä tuollaisen "Sekalaiset fikut" jutun kuten tuo Exocowboy, että saa laitettua ukkoja näytille vaikka olisivatkin ihan eri armeijasta kotoisin. Katotaan jaksanko kuitekaan päivittää tätä kahden vuoden päivät. Vai onko se aihe jo jopa kolmisen vuotta vanha? Gosh.
Alootetaas WIP Ogre Pyllyistä, joista joistain yksilöistä olen todella ylpeä.
Yksikkö Nymmer Uno.

Takaa sama awesome trio
Älkää välittäkö tuon yhden käden puuttumisesta. Sen lisään sitten kun olen saanut ukon maalattua. On vähän vaikeaa maalata ranteen ja aseen ympäriltä, jos olisin liimannut sen siihen jo nyt.
Yksikkö II

Ja sama kolmen kopla takaa
Ogret on kyllä tyhmiä modeleita kun ei niitä oikein saa muihin asentoihin kuin tiiviiseen pakettiin. Jotenkin inhottaa se, että kädet on ihan kyljessä kiinni ja 90 asteessa sitten tuossa mahan vieressä. Ei näitä vielä ihan hirveästi olla konvailtu eri asentoihin, mutta ei ainakaan omaan silmään olla enää niin sumpussa. irongutteja kun alan rakentelemaan, niin niistä sitten pitää muokata ja kunnolla. Sellainen ase tuossa naaman edessä on hyi hitto mikä asento.
Laa lallalla laa. Nii joo, oli mulla Butcherikin.

Kaunotar takaa
Hyi olkoot sitä aitoa Butcheria. Ihan hirveän näköinen. Tuo on paljon nätimpi. Kaksipäinen olento. Taikuuden mutatoima. Alunperin oli tarkoitus laittaa Ametisti palanen tuohon miekan tilalle, mutta huomasin, että emmie sitä kiveä saa hiottua oikean muotoiseksi. Eikä minulla ollutkaan mitään niin nättiä palasta siihen laitettavaksi. Kaikki oli niin rumia, niin olkoot sitten miekka kädessä. Hmph.
Se Ogreista. Ei minua tee noita mieli nyt basettaa ja maalata. Mie haluan rakennella. Mutta mitä?
Örkkejä. Joo, niitä niitä. Armeijani tarvii vahvistuksia. Tosin, mitähän minä niillekin sitten rakentelisinkaan? Kärryjä en halua pahvista alkaa kasaamaan, mutta mitähän muuta mie kekkaisin? Doom Diver? Ääh, emmie sitä halua peluuttaa. Ainakaan vielä. Niih, Boar boyzzit. Niitähän löytyy mun armeijasta oikein kaksikin yksikköä nyt kun slottejakin on jopa 6 kappaletta. Mokomat mahtuvatkin minun eliittiarmeijaani vallan mainiosti. Mutta mistähän minä nekin tekisin? Minulla kun on tuo armeija Lotrin örkeistä koottuna niin nuo aidot Faban possupojat näyttävät rumilta niiden viehättävien Keski-maan olentojen rinnalla.
Vaihtoehtoisia fikujakaan ei ole oikein näkynyt missään, niin pitää pistää kyllä aivonystyrät kunnolla pyörimään, jotta joskus saisin kentälle nämä paskaakin paskemmat hevicavarlyni. Mie kekkasin! Centauri on ihmisen siittämä hevosen mutanttialkio. Joku örkki voisi vetää kännit ja mennä pitämään pusikkoon hauskaan suden kanssa. Ork-kentaur. juma mikä idea. Ja eiku tuumasta toimeen. Tossa on susi, tossa on örkki ja tuolla on puska. 9kk päästä syntyi 5 kaunista mutanttisutta, jotka nimesin Hopeisten vuorten örkkiheimon uskollisimmiksi ja jaloimmiksi hummeiksi.

Hummat takaa
Niin kauniita. Niin kauniita. Ja minä kun luulin, että vuoden -94 Balrog jättiläisenä olisi armeijani upein otus. Siirry tieltä sinä pimeyden kasvatti. Tee tilaa pervon yön vahingoille. En kyllä jaksa ottaa noista noita vuosia vanhat maalikerrokset pois. Maalaan päälle ja dippaan vaikka, jos sattuu tulemaan ruman paksu maalikerros otusten päälle. Kappas muuten vaan. Muusikon rummut jäi liimaamatta. Pitää muistaa korjata joskus sitten.
Seuraavalla kerralla varmaan sitten ne Irongutit ja varmaan vähän maalailuakin. Kai. Ironit nyt ainakin. Ehkä voisin rakentaa maastoakin. Tuo kukkulani ja taloni on vielä palasina tuolla jossain pöydällä. Voisi liimata ne kokoon.
Kommentoikaa, jos jaksatte. Jos ette halua jakaa iloisia ajatuksia, niin jakakaa sitten niitä tuhmia. Niidenkin lukemisesta pidän. Ette te kuitenkaan minun positiivisen energian täyttämää mieltäni vahingoita.