Kolmastoista kirjoitti:Itse ainakin olen huomannut, että mitä enemmän niitä ajattelee, sitä syvemmäksi, mielenkiintoisemmaksi ja mysteerisemmäksi paikaksi tämä maailma oikeastaan muuttuu. Kysymykset luovat vain uusia kysymyksiä, ja se jos mikä on omasta mielestäni hienoa.
Mitä mitä mitä! Filosofiaa. Loistavaa. Ihanaa. Psykologis-filosofinen analysointi maailmasta on yksi parhaita asioita joita on. Nyt en mitenkään saa tätä ylitsevuotavaa tunnetilaa artikuloiden esille. Platonin ideaopin mukaan, sisäisen maailman, ideani, mallintaminen - kopioiminen, ei onnistu nyt kauhean hyvin. Toivottavasti meni osa viestin sisällöstä perille. Järkevämpää filosofista keskustelua myöhemmin.
Ja taideviesti, perkele, kerro lisää. Sähän nousit mun "sotun kiinnostavimmat käyttäjät"- listassa monta sijaa ylöspäin.
Hieno päivä tänään. Sellainen määrittelemättömän hyvä olo, henkisesti. Fyysisesti olo on ihan kuralla. Mutta piruako siitä, hienoa olla olemassa ja olla tietämätön kaikkeuksista mitä tähän ihmismielen luovaan ajatteluun kätkeytyykään. Aah.. Ja kaikki on vain ajatusta. Taidanpa ruveta musisoimaan.