Ai vähän kuin Tanssii Tuulien Kanssa, Cynathiel Iltatähti ja I Ride In A Dragon?El Capitan kirjoitti:Juoksee kuin tuuli, Iltatähti ja kaikkea muuta, mun highbornin nimi voisi olla vaikka I Ride in a Worm.
El Kapun sekalaiset
Re: El Kapun sekalaiset (Nyt on piru irti)
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kappas vaan, se oli Tanssii eikä Juoksee.
Hyvä kun huomasit inspiraation lähteeni.
Hyvä kun huomasit inspiraation lähteeni.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ainakin mielikuvitusta sulla riittää mielinmäärin. :) Toteutus on vähän vaihtelevan tasoista. Joistain pidän ja jotkut ei ihan niin säväytä.
Esimerkiksi tuossa Behemothin kohdalla olisi voinut ehkä lähteä miettimään jonkinlaista muuta lähestymistapaa? Nyt tuo on hieman palikkamainen. Jos olisit finnfoamin sijaan käyttänyt jotain muuta pohjamateriaalina ni olisi ehkä päästy parempaan lopputulokseen? Finnfoamia on kuitenkin aika vaikea muotoilla varsinkin ilman kuumalankaleikkuria.
Oot kyllä saanu paljon aikaan, mikä on jo arvostettavaa sinänsä mutta ehkä voisit hieman enemmän käyttää aikaa yksittäisiin figuihin ja yksityiskohtiin. Mutta kyllä näitä ja sun ideoita on kiva katsella. :)
Esimerkiksi tuossa Behemothin kohdalla olisi voinut ehkä lähteä miettimään jonkinlaista muuta lähestymistapaa? Nyt tuo on hieman palikkamainen. Jos olisit finnfoamin sijaan käyttänyt jotain muuta pohjamateriaalina ni olisi ehkä päästy parempaan lopputulokseen? Finnfoamia on kuitenkin aika vaikea muotoilla varsinkin ilman kuumalankaleikkuria.
Oot kyllä saanu paljon aikaan, mikä on jo arvostettavaa sinänsä mutta ehkä voisit hieman enemmän käyttää aikaa yksittäisiin figuihin ja yksityiskohtiin. Mutta kyllä näitä ja sun ideoita on kiva katsella. :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jos totta puhutaan, niin minusta sitä foamia on helpompaa leikellä juuri ILMAN sitä kuumalankaleikkuria.
Silloin joskus kun rakensin sitä minun SM tankkiani, oli ihan sellaiset fiilikset, että se muokkaus ei koskaan tule loppumaan. Aina se jälki on epätasainen ja etenkin vino. Koskaan sillä ei saanut just sellasta vaan vähän sinne päin. Nyt kun sen on jättänyt pelkästään isojen palasten pilkkomiseen pienempiin osiin, joita lähdin sitten muokkaamaan ihan veitsellä.
Fimmfoamin otin ihan sen vuoksi materiaaliksi, koska en tiennyt mitään muutakan. Gs on kallista kokonaisen fikun tekoon, se tuli huomattua kun tein niitä Golemeita (joista muuten en pistä kuvaa ellei kansa niin halua). Pahvi nyt tuskin tulee olemaan mitenkään varteen otettava vaihtoehto ja en mielelläni tee mitään muutaman euron tilausta johonkin nettikauppaan, että saisin milliputtia tai jotain muuta rakennusmateriaalia.
Tyydytään siis tällä hetkellä siihen fimmfoamiin ja palikkamaisuuteen. Kovasti kyllä yritän tuoda pyöreyttä, mutta kai se on niinkuin hailaittien kohdalla, että rohkeammin sitä maalia pensseliin.
Näin muuten tänään Tampereen keskustan yllä jännän muotoisen pilven. Sain idean siitä sitten asennoksi Behemoth vol2:lle. Voisi samalla myös sitten harkita tekevänsä mutanttikilppariakin kun tuo siltä nykyinen Behemotti siltä näyttää. Voisin kutsua sittä Razoriksi. Vai Tokkaksi? Kumpi oli kumpi? Razor taisi olla kilppari kun oli niin terävä reunoiltaan.
Huomenna sitten mennään kattomaan, mitä Porin askartelukaupat tarjoavat. Josko sitä ostaisi vaikka styroksipalloja, keppejä ja höyheniä ja tekisi Chockobo ridereitä. Tai sitten mennään nidibitsejä kattomaan ja duunataan oikein hiano örrimörri.
Silloin joskus kun rakensin sitä minun SM tankkiani, oli ihan sellaiset fiilikset, että se muokkaus ei koskaan tule loppumaan. Aina se jälki on epätasainen ja etenkin vino. Koskaan sillä ei saanut just sellasta vaan vähän sinne päin. Nyt kun sen on jättänyt pelkästään isojen palasten pilkkomiseen pienempiin osiin, joita lähdin sitten muokkaamaan ihan veitsellä.
Fimmfoamin otin ihan sen vuoksi materiaaliksi, koska en tiennyt mitään muutakan. Gs on kallista kokonaisen fikun tekoon, se tuli huomattua kun tein niitä Golemeita (joista muuten en pistä kuvaa ellei kansa niin halua). Pahvi nyt tuskin tulee olemaan mitenkään varteen otettava vaihtoehto ja en mielelläni tee mitään muutaman euron tilausta johonkin nettikauppaan, että saisin milliputtia tai jotain muuta rakennusmateriaalia.
Tyydytään siis tällä hetkellä siihen fimmfoamiin ja palikkamaisuuteen. Kovasti kyllä yritän tuoda pyöreyttä, mutta kai se on niinkuin hailaittien kohdalla, että rohkeammin sitä maalia pensseliin.
Näin muuten tänään Tampereen keskustan yllä jännän muotoisen pilven. Sain idean siitä sitten asennoksi Behemoth vol2:lle. Voisi samalla myös sitten harkita tekevänsä mutanttikilppariakin kun tuo siltä nykyinen Behemotti siltä näyttää. Voisin kutsua sittä Razoriksi. Vai Tokkaksi? Kumpi oli kumpi? Razor taisi olla kilppari kun oli niin terävä reunoiltaan.
Huomenna sitten mennään kattomaan, mitä Porin askartelukaupat tarjoavat. Josko sitä ostaisi vaikka styroksipalloja, keppejä ja höyheniä ja tekisi Chockobo ridereitä. Tai sitten mennään nidibitsejä kattomaan ja duunataan oikein hiano örrimörri.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Mitä enemmän tätä luen, niin sitä enemmän alan uskoa ettei El kapu ole tässä nyt tosissaan. Siis ei tuollaista tekstiä ja figuja voi laittaa nettiin tosissaan, joten El kapu on vain trollailemassa kuten tämän tekijä. Toivon/rukoilen että olen oikeassa, sillä ajatus siitä että El kapu tekee näitä tosissaan on kaamea.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Siinä tapauksessaHalf-breed kirjoitti:Mitä enemmän tätä luen, niin sitä enemmän alan uskoa ettei El kapu ole tässä nyt tosissaan. Siis ei tuollaista tekstiä ja figuja voi laittaa nettiin tosissaan, joten El kapu on vain trollailemassa.

2
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tahallaan täällä en trollaile. Jos trollailen, niin se on sitten tiedostomatonta.
Tarkoitukseni on vain tehdä kaikkea jännää ja näyttää se sitten teille vaikka idea olisikin mitä naurettavin (I ride in a Worm). Kyllähän minä täällä kuitenkin maalaamiani fikuja ja konffejakin näyttelen, että ei tää ihan puhdas "trolli"blogi ole. Noiden tyhmien rojektien teko kuitenkin on välissä niin piristävää sen kaiken järkevän keskellä. Voi hyvin sillee päästellä höyryjä kun tekee jotain välittämättä sen kummemmin lopputuloksesta, koska pöydälle pääsy on kysymysmerkkinä. Sitä ei haittaa samalla tavalla, jos epäonnistuu kun maalailee fikua. Voi vain laittaa fikun hyllyyn näytille kaikille eikä maalinpoistoon, koska ei kehtaa nostaa rumasti maalattua fikua pelipöydälle kotinsa ulkopuolella.
Sain käsiini puoli kiloa DAS-massaa 3.4e hintaan. Vai paljonkohan se olikaan? Hällä väliä, nyt on kuitenkin jotain siistii materiaalii käsissä, josta sitten rakentaa maalauksen ohella kaikkee siistii/typerää.
Tarkoitukseni on vain tehdä kaikkea jännää ja näyttää se sitten teille vaikka idea olisikin mitä naurettavin (I ride in a Worm). Kyllähän minä täällä kuitenkin maalaamiani fikuja ja konffejakin näyttelen, että ei tää ihan puhdas "trolli"blogi ole. Noiden tyhmien rojektien teko kuitenkin on välissä niin piristävää sen kaiken järkevän keskellä. Voi hyvin sillee päästellä höyryjä kun tekee jotain välittämättä sen kummemmin lopputuloksesta, koska pöydälle pääsy on kysymysmerkkinä. Sitä ei haittaa samalla tavalla, jos epäonnistuu kun maalailee fikua. Voi vain laittaa fikun hyllyyn näytille kaikille eikä maalinpoistoon, koska ei kehtaa nostaa rumasti maalattua fikua pelipöydälle kotinsa ulkopuolella.
Sain käsiini puoli kiloa DAS-massaa 3.4e hintaan. Vai paljonkohan se olikaan? Hällä väliä, nyt on kuitenkin jotain siistii materiaalii käsissä, josta sitten rakentaa maalauksen ohella kaikkee siistii/typerää.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Hammer_p1ru
Huhhuh. Minähän ehdinkin jo pelätä, että El kapuun on iskenyt trollivirus. "Unsuccessful trollvirus is unsuccesful". Tää blogi oli/on jotakin niin pelottavan kamalan häiriintynyttä, että säikähdin.El Capitan kirjoitti:Tahallaan täällä en trollaile. Jos trollailen, niin se on sitten tiedostomatonta.
Kommentointia. Leikin nyt, että figusi ovat oikeasti hienoja ja ahkerasti ja periksiantamattomasti toteutettuja.
Halo-porukka
Idea on loistava. IHAN MAHTAVA! Ainoa mikä kusee, on figujen kokoluokka ja säännöt, joilla aiot pelata. Gruntti on wh-skaalan ihmistä isompi? Ei näin. Spartanista tekisin max terminaattorin kokoisen ja eliitistä kypärää korkeamman. Huntteri siinä dredin tiimoilla.
Wraith ei ole wraithin näköinen. Wraith on pyöreä. Sinulla on hiottu palikka. Eikä mua kiinnosta sinun vikinäsi mielikuvituksesta, mitä jos vastaan tulee tyyppi, joka pitää halo teemaisasta armeijaideastasi, mutta on mielikuvitukseton? Pelikaanisi ja wraithisi hän tyrmää täysin, ja lisäksi vikisee kokoluokasta.
Vaikka clixit ovat ainoita halofiguja, mitä tiedän, ei niitä voi käyttää tässä. Ne ovat liian isoja. Joko sun pitäis konfaa ite (mikä näyttää loppuketjun valossa hiukan arveluttavalta vaihtoehdolta) tai etsiä korvaavia figuja. Näitäkin toisaallta pitäisi sitten konffata, ei noiden iigeitten tyyliin, siis.
Ihmiset ihmisinä. Wh säännöillä ihminen on stateiltaan ig, hyvähaarniskainen ihminen tau. Supersoturi on marsu ja yybersupersoturi on termis. Halo videopelien pelimekaniikka ei muuta sitä tosiasiaa.
Omat säätämiset ja proxyt
Nämä eivät ole konffeja, tai omia figuja. Nämä ovat ahneutta ja rojua. Ahneutta sikäli, että et halua käyttä rahaa siihen, että ostat esim. puita tai puu-ukkoja, vaan teet teippiläjiä. Nyt heität minulle vastakommenttisi siitä, että gw:n puut ovat ylihintaisia ja/tai rumia ja/tai muuten huonoja. So what, onhan niitä muita pelejä ja firmoja! Ei gw ole tolkienin kanssa yksinään eläviä puu-ukkoja keksinyt. Puut kävivät nyt esimerkistä, tämä kommentti pätee pitkälle muihinkin "figuihisi". Ja ensimmäisiä omia figuja ei kannata tehdä ihan itse, ja alusta asti, eikä ilman ohjeita. Tämä kerrotaan jok'ikiselle n00bille, joka tulee trollailemaan omilla sinitarrapallosqugeillaan galleriaan. Se vaan ei ole figu.
Maalauksesta
Käy katsomassa huonoiten nimettyä galleriaketjua, minkä löydät, katso kommentit ja opi. Kauankos sä olitkaan harrastanut? En voi uskoa että noin legendaarinen sotulainen olisi noin, suoraan sanottuna, paska maalari. Koko figun peittävä maalaus edes pliis? Ja jos kosket esimaalattujen ukkojen (clixit) pintaan, maalaa ne kokonaan, tai jätä sitten kokonaan koskematta. Se ei vaan toimi noin.
Koita olla kärsivällinen kun maalaat, äläkä peittele kaikkia virheitä "mielikuvituksella". Katso figuasi ulkopuolisen silmin, ja tyydytä tätä ulkopuolista näyttävällä maalauksella.Toit ukkosi kuitenkin tänne asti näytille. Se tarkoittaa, että muiden mielipide merkitsee jotain sinulle. Kuuntele siis sitä. Jos figutat hirveyksiä itseäsi varten älä kiusaa meitä tarpeettomalla flame warilla täällä.
PS. Puhun sinulle kuin mille tahansa muulle sotavasaran aloittelija aapo 6veelle, koska tämä keju on kuin suoraan kyseisen herra aapon kokoelmalevyltä tai joltain. Älä ota nokkiisi.
PPS. Tulipahan ketjun lukeneelle mieleen...
Siinä jotain multa
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hihi, enhän mie trollaile. Edes tuolla The ketjussakaan. Tai siellä peeloillaan, spämmätään, miksi sitä haluaa kutsua. Mutta mikä tässä blogissa oli niin pelottavaa? Oliko se niin vaikeaa oikeasti huomata, minkä fikujen kohdalla olen tosissani? Pitäisikö tästä lähin laittaa isolla sizellä tummennettuna ja alleviivattuna, tuleeko fiku olemaan huvin vuoksi kyhätty vai tuonko sen oikeasti pelipöydälle?Hammer_p1ru kirjoitti:Huhhuh. Minähän ehdinkin jo pelätä, että El kapuun on iskenyt trollivirus. Tää blogi oli/on jotakin niin pelottavan kamalan häiriintynyttä, että säikähdin.
Kommentointia. Leikin nyt, että figusi ovat oikeasti hienoja ja ahkerasti ja periksiantamattomasti toteutettuja.
Hmm... Ei nuo kokoerot niin valtavia ole. Ohan ne korkeampia, mutta siitähän on haittaa oikeastaan vain minulle. Mitä siihen grunttiin tulee, niin minulle ainakin tulee paljon parempi mieli kun näen sen siellä pöydällä verrattuna siihen kaikkeen suruun, mitä tulee sen fikun suuresta koosta. Plus-miinus-suhdetta kun katson, niin minä itse pääsen plussalle. Konvaamaan itse en ehkä kuitenkaan taia alkaa näitä Halo-ukkeleita. Aseissa on jo tarpeeksi pään vaivaa.Hammer_p1ru kirjoitti:Halo-porukka
Miksi sitten päädyin SM:ään enkä IG:seen löydät ekoilta sivuilta tästä blogista. Silloin käytiin hirvee keskustelu siitä, miksi itse näen SM:n paremmaksi. Lisäksi en tykkää IG:stä armeijana.
Pelikaanista ja Wraithista olen samaa mieltä. Ei oikein riitä skillit vielä sellaisten tekoon.
Rahansäästö kyllä on yksi syistä, miksi teen näitä rojuja, mutta ei suinkaan ainoa. Vähän kun lähdin kattomaan noita armeijoita, on niistä jotkut minulle paljon rakkaampia kuin joku toinen. Kun minun pelifilosofiani mukaan myös Faban pitäisi olla tiukkaa aseiden heiluttelua toisen edessä useita klosisrundeja yhden kovan rynnäkön ja overrunin sijaan, ei WE voi mitenkään olla armeija minun makuuni. Vähän veikkaan, että sillä armeijalla tulen pelaamaan ehkä pelin vuodessa ja sitten joillain muillakin ehkä muutaman pelin enemmän. Ogret minulla on ollut nyt vähän yli vuoden ja niitä olen peluuttanut kolme kertaa.Hammer_p1ru kirjoitti:Omat säätämiset ja proxyt
WE:llä mm. on enemmän tekemistä siellä hyllyssä kuin pelikentällä, jonka vuoksi haluan päästä halvalla ja sillee.
Toinen asia on sitten täysin samallainen kuin armeijalistojen kohdalla. Jossain vaiheessa sitä alkoi kyrsimään kun oma listani on aivan samallainen kuin kaikkien muiden yhdellä kahdella muutoksella. Ei siinä ollut sitä tuntoa, että tämä olisi MINUN listani vaan se oli sellainen persoonaton ja tylsä, koska kaikilla oli samallainen. Haluaisin tätä samaa omaperäisyyttä ja uniikkisuutta listojeni (jotka ovat muuten hanurista, oli armeija mikä vaan [jopa demonit]) lisäksi myös armeijaani. En minä toisaaltaan haluaisi pelata pelin, jossa meillä on molemmilla samallaisia fikuja.
Kolmas syy sitten syntyi kun tein sitä SM tankkia huonolla menestyksellä. Siinä tuli sellainen klassinen hullu tiedemies-syndrooma, jossa ihastuin tekeleeseeni täysin rinnoin vaikka muut sanoivatkin sitä hirviöksi. Jotenkin vain siitä fikusta tuli itselle paljon rakkaampi kun sen on alusta saakka itse tehnyt ja voi sanoa, että kellään muulla ei takuulla ole samallaista. Tai noh, tankin kohdalla voi olla samanlainen kun kaikki on kuitenkin sellaisia telaketjuilla liikkuvia varastoja.
Jos multa kysytään, niin kyllä jupu_:nkin muovailuvahademonit voittaa mennen tulleen aidot kaupasta ostetut. Ainakin hänen silmissään pitäisi voittaa. Oma tekemä > kaupasta ostettu. Tähän ei muuten sitten lasketa ihan kaikkea mahdollista kuten mm. vaikkapa printattuja pahvitankkeja.
Rahansäästö, uniikkisuus ja rakkaus itse tehtyä kohtaan. Siinä on syyt, miksi kaikkea tyhmää täällä teen siinä kaiken järkevän ohella. Ehkä sellainen 30-35-35 suhde noilla on keskenään.
Niih ja kyllä mie tiesin, että ei sen oman fikun tekeminen ole niin helppoa. Kyllä minä joskus lähden googleen kattomaan, onko joku yrittänyt tehdä samallaista. Jos ei löydy niin sitten miten joku on tehnyt gs:llä vaikka jotain, jonka haluan fikullakin olevan. Karvantekoa en kyllä onnistunut löytämään, joka kyllä vähän ihmetytti, joten siinä kohtaa piti tyytyä tuohon heikkoon karvoitukseen, jonka tuolle Behemothille tein.
Haha, kyllä minä Ratovaarin "Meikäläisen örkkejä" seurasin.Hammer_p1ru kirjoitti:Maalauksesta
Onko nuo muka huonosti maalattuja? Minusta nuo Helljumpperit tai ork-kentaurit, ne ainoat fikut, jotka on maalattu loppuun, ole niin huonosti maalattuja. Tällee hämysti myös sitten btw:inä, että jos et maalauksesta tykkää, niin näkisit minut pelipöydällä. Jos toisella puolella on MSU-lista, niin se on sitten hyvää päivää vaan. Siitä pelistä ei minun osaltani tule yhtikäs mitään.
Sellaistakin pääsee joskus sattumaan, jos pelaa pitkästä aikaa jollain armeijalla, niin se taito pelata sitä katoaa mystisesti. Myös jos on pelannut 40k:ta ahkerasti ja vaihtaa yllättäen fabaan, tapahtuu kummia. On sitä pelipöydällä joskus neljännellä vuorolla tullut todettua, että voisi sitä alkaa niitä animosityjäkin heittelemään. Kerran Halffia vastaan pelasin yhden vuoron näin: Liikutus, magia, ampuminen, assault.
Jooh. Kai se näppis on mulla varmaan kaikista terävin. Pensseli ja miekka tappelee kiihkeästi kakkossijasta.
Niih ja joo, en ottanut nokkiini.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tuo on ainoa jotenkuten järkeenkäyvä selitys miksi SM eikä IG. No ehkä Halo mosurit on vaan niin kovaa sakkia että ihan saman näköinen sälli on halo armeijassa T4 ja +3, kun vastaava figu IG:armeijassa on T3 ja 4+.El Capitan kirjoitti:Miksi sitten päädyin SM:ään enkä IG:seen löydät ekoilta sivuilta tästä blogista. Silloin käytiin hirvee keskustelu siitä, miksi itse näen SM:n paremmaksi. Lisäksi en tykkää IG:stä armeijana.Hammer_p1ru kirjoitti:Halo-porukka
Halo armeija on kyllä ihan siisti idea, mutta toteutus on tällaisenaan aika hanurista. Rahan säästö haiskahtaa tästäkin projektista tosi vahvasti läpi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hohhoijakkaa. Jaksaakohan niitä fikujaan tänne enää laitella? Tuolla Facebuukissa saa paljon kivempaa palautetta kun ei tulla sanomaan mitään "surkeasta" count-assistä "heitä roskiin" kommenteistä puhumattakaan. Kai mie jaksan. Jonkun aikaa vielä.
Tällä kertaa kuitenkin voisi antaa eteen ihan valmista kamaa. Tai noh, melkein valmista. Emmie jaksa basettaa. Son tylsää puuhaa. Basetan myöhemmin.
Aloitetaas Ogreilla, jotka maalasin rahaa vastaan kaverille. 3.5 päivää kesti saada nämä maaleihin ja koottua. Maalipinnan hinnaksi sovittiin 10e.

Takaa.
Mie kyllä tykkään näistä kuten asiakaskin. Vähän kyllä mietin hetken aikaa, olisiko pöksyille pitänyt tehdä jotain, mutta ei minulla ei ole sopivan väristä punaista tuohon. Haluttiin tumman punaiset pöksyt ja päätin sitten jättää tuollaiseksi pöksyjen pilaamisen pelossa. Mutta asiakkaalle kelpaa noinkin, niin mikäs siinä.
Muistaako kukaan muuten vielä Confron?

Takkaa.
Fiku on dipattu, mutta yritin ottaa siitä vain sen lakan jättämällä sekoittamattomaksi litkun. On muuten kaunis fiku, sculptiltaan. Niin joo, tämän spreijasin.
Mitäs seuraavaksi antaisin teille ihasteltavaksi? Jooh, Mustin. Vai vaihtaisinko nimeksi sittenkin Liinun, Tiinun ja kuka se kolmas olikaan?

Takaa, edestä ja toiselta sivulta.
Tämäkin pääsi spreijaukseen. Mie piän Rekustani.
Tällä kertaa kuitenkin voisi antaa eteen ihan valmista kamaa. Tai noh, melkein valmista. Emmie jaksa basettaa. Son tylsää puuhaa. Basetan myöhemmin.
Aloitetaas Ogreilla, jotka maalasin rahaa vastaan kaverille. 3.5 päivää kesti saada nämä maaleihin ja koottua. Maalipinnan hinnaksi sovittiin 10e.

Takaa.
Mie kyllä tykkään näistä kuten asiakaskin. Vähän kyllä mietin hetken aikaa, olisiko pöksyille pitänyt tehdä jotain, mutta ei minulla ei ole sopivan väristä punaista tuohon. Haluttiin tumman punaiset pöksyt ja päätin sitten jättää tuollaiseksi pöksyjen pilaamisen pelossa. Mutta asiakkaalle kelpaa noinkin, niin mikäs siinä.
Muistaako kukaan muuten vielä Confron?

Takkaa.
Fiku on dipattu, mutta yritin ottaa siitä vain sen lakan jättämällä sekoittamattomaksi litkun. On muuten kaunis fiku, sculptiltaan. Niin joo, tämän spreijasin.
Mitäs seuraavaksi antaisin teille ihasteltavaksi? Jooh, Mustin. Vai vaihtaisinko nimeksi sittenkin Liinun, Tiinun ja kuka se kolmas olikaan?

Takaa, edestä ja toiselta sivulta.
Tämäkin pääsi spreijaukseen. Mie piän Rekustani.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: El Kapun sekalaiset
Ogret ovat erittäin hyvin onnistuneita, itse pidän todella paljon, ainoa asia mikä jäi hieman häiritsemään oli tuo metallin "puhtaus". Olisi kaivannut hieman tuota ogrejen teemaan sopivaa ruostetta panssariin ja aseisiin hieman, mutta ovat hyviä noinkin. Confron napeista en hirveän paljon moitittavaa pysty sanomaan, ovat sen verran hyvin onnistuneita. Cerberus kaipaisi kyllä hieman enemmän kontrastia, jotta tulisi nuo lihakset paremmin esille. Voi olla, että kuvan valaistus on ollut huono kuvaus hetkellä, niin ei nuo lihakset hirveän hyvin näy....Mitäs olisi seuraavaksi luvassa?
Figuja vaivaa pienoinen tylsyys ja harmaus. Tai sitten johtuu siitä että nämä kolme viimeisintä ovat lähes kaikki vain harmaan ja punaisen eri sävyjä. Esimerkiksi Confron napin rinnassa olisi pieni riimu, jonka maalaaminen esim. kirkkaan sinisellä tai oranssilla puhaltaisi huomattavasti elämää nappiin. Teknisesti hommahan on melko mallikasta, löytyy hailaitteja, varjostuksia ja maalit ovat pysyneet siellä missä pitääkin. Metallit näyttävät myös kivoilta.
- Half-breed
Kappas kerrankin figujasi katsoessa ei pää räjähdä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Siitähän varmaan se johtuukin. Ihoahan näistä löytyy kunnolla ja en minä ihan niin hyvä maalaamaan ole, että saisin vielä paljon eloa fikuun yhden värin avulla. Maalan tuossa Black Paladinin tänään valmiiksi ja tuskin se enää on niin tylsän näköinen. Riimu näytti enemmän sitten kaiverrukselta tai joltain sellaiselta, että päätin jättää sen maalaamatta, koska sen maalaaminen näytti vähän vaikeammalta puuhalta. Toki nyt kun aattelee, olisi siitä pitänyt lähteä liikkeelle. Olisi ollut paljon helpompaa sen maalaaminen.Drakojan kirjoitti:Figuja vaivaa pienoinen tylsyys ja harmaus. Tai sitten johtuu siitä että nämä kolme viimeisintä ovat lähes kaikki vain harmaan ja punaisen eri sävyjä.
Koska niitä katsomalla muka on pää räjähtänyt?Half-breed kirjoitti:Kappas kerrankin figujasi katsoessa ei pää räjähdä.
Hydran otin maalattavaksi Ogrejen jälkeen. Sitä siis työstän. Siinä samalla vähän lisää Confroa.Bladetongue kirjoitti:Mitäs olisi seuraavaksi luvassa?
- Sinitähti
- Sinitähti
- Da Big Boss
Ooh. Mie muistelinkin että Confrontation oli se scifi peli jossa oli esim. Red blok. Nyt piti mennä tarkistamaan ja sehän olikin At-43...
Mutta, parannusta dipatuissa figuissa näkyy. Ehkei muuten näkyisi ellei dippiä olisi vedetty pintaan, muttei sillä nyt väliä. Skirmish-luokan peliin dipatut figut osuvat kyllä silmään, sillä itse oletan ettei pientä figumäärää maalattaisi ''massatuotannolla''. Muuten kama on ihan katseltavaa, ainakin yleensä sen jonka näkee kuvalla pikseleinä on parempaa oikealla silmällä nähtynä.
Mutta, parannusta dipatuissa figuissa näkyy. Ehkei muuten näkyisi ellei dippiä olisi vedetty pintaan, muttei sillä nyt väliä. Skirmish-luokan peliin dipatut figut osuvat kyllä silmään, sillä itse oletan ettei pientä figumäärää maalattaisi ''massatuotannolla''. Muuten kama on ihan katseltavaa, ainakin yleensä sen jonka näkee kuvalla pikseleinä on parempaa oikealla silmällä nähtynä.
Jaksat sie. Eikös tuon kolmikon puuttuva pyörä ollut Leenu? Joo taisi se olla.El Capitan kirjoitti:Hohhoijakkaa. Jaksaakohan niitä fikujaan tänne enää laitella? Tuolla Facebuukissa saa paljon kivempaa palautetta kun ei tulla sanomaan mitään "surkeasta" count-assistä "heitä roskiin" kommenteistä puhumattakaan. Kai mie jaksan. Jonkun aikaa vielä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Olethan muistanut ilmoittaa verottajallekin?El Capitan kirjoitti:Aloitetaas Ogreilla, jotka maalasin rahaa vastaan kaverille. 3.5 päivää kesti saada nämä maaleihin ja koottua. Maalipinnan hinnaksi sovittiin 10e.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.