"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Korvikefigut: mitä mieltä olette?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Silloin tällöin proksytys on ihan hauskaa, itse olen testaillut lähiaikoina kaaos listaa hieman epämääräisillä figuilla, tyyliin tää leman russ on defiler ja tää pariah on autocannon jamppa. Kun molemmat tekevät sama voi pelin ottaa huumorilla, etenkin jos pelaa olohuoneen lattialla käyttäen erinäisiä laatikoita maastona (avonaiset metsiä, umpinaiset taloja)
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

No kun sattuu olemaan niin kärsimätön, että ei ole saanut yhtään maalattua armeijaa kasaan, niin pakkohan sitä on käyttää muita figuja oikeiden sijaan. Viime pelissä Deldar warriorit esitti Necron warrioreja sun muuta. Yhtään Necronia kun en omista. Ei haittaa yhtään. Kun aloitettiin 40k:n pelaaminen, käytettiin lego ukkoja charactereina, kun ei ollut figuja.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Nightbringer kirjoitti:Kun aloitettiin 40k:n pelaaminen, käytettiin lego ukkoja charactereina, kun ei ollut figuja.
Kiinnostaisiko kenties BrikWars?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Drengi

Viesti Kirjoittaja Drengi »

Entäs semmonen kun eräs nimeltä mainitsematon pelaaja käytti turnauksessa (epävirallisessa tosin) Anvil of Doomin tilalla leffalippua ja toinen mukana siinä oli vartijoina ja runesmithinä oli jotain ihme Space Crusaders ja Hero Quest ukkoja!? :roll:
c0mmy

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Suunnattomasti ärsyttää se jos vastuksella on blisterin pehmusteita kuvaamassa gianttia tai jotain isompaa sotakonetta.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kyllähän se minulle passaa. Kavereilleni ei, ehkä kun heidän suhtautuminen on tämä:
"Et sä voi pelata 5 edikan äijillä 6 edikassa!"
"Miksen voi?"
"Et sä vaan voi!"
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Yhdyn muiden mielipiteeseen: hyväksyn, kuhan ei mene liianpitkälle. No on minullakin kerran kosahtanut, kun Tomb Kingini vaunu tuhottiin ja figu oli liimattu siihen kiinni, jouduin ottamaan jonkun empire äijän esittämään TK:ni. Tuo sama kävi vielä Icon Bearerille, mutta se muuntautuikin uljaaksi skaveniksi.
on se niin väärin :wallbash
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Hyväksyn ehkä korvikefigun armeijassa. En mitään isompaa yksikköä.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Itse leikkaisin käteni poikki (okei, no en ehkä ihan, mutta tulin ymmärretyksi :roll: ) ennen kuin proksaisin sotilaita, mutta ei haittaa jos vastustaja tekee niin... Kunhan

a) ei todellakaan käytä mitään leffalippuja yms. eli aivan oikeita miniatyyrejä

b) ei ota tavaksi.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Sopiihan se parin pelin ajan, idea on kuitenkin pelata niillä "oikeilla" figuilla
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Minua ei juuri häiritse millä pelataan, kunhan on kaikille selvää mikä edustaa mitäkin eli yksiköt/ajoneuvot/otukset eivät mene sekaisin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”