Korvikefigut: mitä mieltä olette?
Silloin tällöin proksytys on ihan hauskaa, itse olen testaillut lähiaikoina kaaos listaa hieman epämääräisillä figuilla, tyyliin tää leman russ on defiler ja tää pariah on autocannon jamppa. Kun molemmat tekevät sama voi pelin ottaa huumorilla, etenkin jos pelaa olohuoneen lattialla käyttäen erinäisiä laatikoita maastona (avonaiset metsiä, umpinaiset taloja)
-
Nightbringer
No kun sattuu olemaan niin kärsimätön, että ei ole saanut yhtään maalattua armeijaa kasaan, niin pakkohan sitä on käyttää muita figuja oikeiden sijaan. Viime pelissä Deldar warriorit esitti Necron warrioreja sun muuta. Yhtään Necronia kun en omista. Ei haittaa yhtään. Kun aloitettiin 40k:n pelaaminen, käytettiin lego ukkoja charactereina, kun ei ollut figuja.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Kiinnostaisiko kenties BrikWars?Nightbringer kirjoitti:Kun aloitettiin 40k:n pelaaminen, käytettiin lego ukkoja charactereina, kun ei ollut figuja.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Teonanacatl
Kyllähän se minulle passaa. Kavereilleni ei, ehkä kun heidän suhtautuminen on tämä:
"Et sä voi pelata 5 edikan äijillä 6 edikassa!"
"Miksen voi?"
"Et sä vaan voi!"
"Et sä voi pelata 5 edikan äijillä 6 edikassa!"
"Miksen voi?"
"Et sä vaan voi!"
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Yhdyn muiden mielipiteeseen: hyväksyn, kuhan ei mene liianpitkälle. No on minullakin kerran kosahtanut, kun Tomb Kingini vaunu tuhottiin ja figu oli liimattu siihen kiinni, jouduin ottamaan jonkun empire äijän esittämään TK:ni. Tuo sama kävi vielä Icon Bearerille, mutta se muuntautuikin uljaaksi skaveniksi.
on se niin väärin :wallbash
-
Grand Admiral Prawn
- ankara halla
- Valvoja