"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Metsän hiljaisuus (jeah, metsähaltiat kyseessä...)

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Deceased

Metsän hiljaisuus (jeah, metsähaltiat kyseessä...)

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Metsän hiljaisuutta ei rikkonut mikään, vain tuulen puuskat liikuttelivat lehti. Vain tämä liikehdintä muistutti katsojaa elämästä, muuten kuva olisi ollut taulumainen. Hiljaisuuskin hajoaa pian hiljaiseen natinaan, ajan myötä vahvistuvaan natinaan ja tasaiseen puheen sorinaan.
-Eikö tämä muka ole se alue?
-Ei, jatka eteenpäin sotamies.
-Kyllä, kapteeni!
Empiren puolelta vuoret ylittänyt pieni joukko jatkoi yhä matkaansa metsän halki. Heidän käyttämänsä metsäpolku rikkoutui täysin raskaiden vaunujen painosta ja sotilaiden marssista. He eivät siihen kiinnittäneet huomiota, kaiken huomion vei huhu, että metsässä kummittelisi. Aaveita, jotka toisivat vain kuolemaa tunkeilijoille.
-Kapteeni, alkaa tulla pimeä. Eikö leiri pitäisi jo perustaa?
-Lopettaisit jo tuon iän ikuisen kyselyn... mutta olet oikeassa. Pysähdytään!
Joukot pysähtyivät nopeampaa kuin olivat liikkuneet ja teltat löytyivät esille hyvin nopeasti vankkureista. Eivät he vielä olleet saaneet edes muodostelmaa aikaiseksi, kunnes heidän yksityisyyden rikkoi yksinäinen vastaantulija.
-Tervehdys teille! yksinäinen kulkija puhui, mutta enemmän tuo kuulosti metsässä vallitsevalta tuulen puhallukselta.
Joukkojen kapteeni kääntyi katsomaan uutta tulokasta. Matkaaja tuli syvemmältä metsästä, yksin, yllään kaiken alleen peittävä ja maastoon sopiva hupullinen viitta.
-Tervehdys teille matkaaja, kapteeni aloitti hyvin epävarmasti, mulkoillen epäilevänä tulijaa.
-Olette syvällä metsähaltioiden valtakunnassa. Jos olisin te, niin kääntyisin saman tien enkä purkaisi leiriä esiin.
-Mutta kun et ole me, niin sanon, että häivy! En kaipaa urkkijoita leiriini! kapteeni murahti takaisin, antaen samalla merkitsevän katseen miehilleen. Katseen jälkeen alkoi jokaiselta joukon jäseneltä löytyä kättä pidempää.
-Viimeisen kerran, metsänhaltioiden vihan tunkeilijoita kohtaa voittaa vain itse metsän viha. Kääntykää, matkaaja jatkoi yhä tuulen kanssa pehmeydessään kilpailevalla äänellään.
-Usko jo, emme! Katoa!
-Kuolevaiset, matkaaja huokaa syvään ja nostaa toisen kätensä ylös viittansa alta. Samalla miehet tekivät viimeisen havaintonsa, matkaajalla oli yläruumis paljaana viitan alla, sitä koristavia tatuointeja lukuun ottamatta. Vyölläkin olevat kaksi kimaltelevaa miekkaa paljastivat miehen luonteen liian myöhään.
-Haltioita! kapteeni huusi melkein jopa hämmästyneenä, vaikka olikin haltioiden valtakunnassa.
-Aseisiin! Väijy... , sanat jäivät hänen kurkkuunsa, kuten myös nuoli.
Paikalle saapuneen haltian merkistä puut olivat heränneet eloon. Kuolevaisten joukkojen ympärillä olevista puista alkoi satamaan nuolia kuin vettä taivaalta. Jokainen nuoli löysi maalinsa ja miehiä kaatui maahan kuin heinää. Vain muutamassa hetkessä metsän hiljaisuus palasi, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Surullisena metsänhaltia katseli huppunsa alta. Sata miestä ammuttu maahan, jokaisessa yhdestä kolmeen nuolta rinnassa. Eivät olleet näiden panssarit pelastaneet heitä tuomiolta, joka oli jaettu jousin. Hetken katsottuaan lohdutonta näkyä, haltia pudisti päätään ja kääntyi. Hitain murheen painamin askelin tämä asteli takaisin puiden sekaan mistä oli tullutkin. Metsä siivoaisi jäljet aamuun mennessä.

Tarinoita kansalle... harjoittelen vielä tätä alaa, mutta jos Herra sua niin pyrin parempaan tulevaisuudessa... :wink:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Tämä koko boardi taitaa olla ruotsalaisten infestoima.... varmaan jokaisessa postissa on huonoa suomea, tms...
Ei tästäkään jaksais valittaa, kun tulee kuitenkin joku pässi valittamaan
"ei tartte olla täällä, jos se noin kamalaa on"

Juu...ihan hyvä stoori...
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Typot tietty asia erikseen.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Deceased

Entä jos olenkin Sambiasta muuttanut pakolainen, kuka yrittää kaikessa viattomuudessaan opetella Suomen kieltä? Esim. luen kaikki illat kirjoja oppiakseni ja siihen menee suurin osa vapaa-ajastani. Noh, miten tämä kaikki uurastus sitten palkitaan? No tietenkin sillä, että joku tulee ja laukoo päin naamaa, että olen Ruotsalainen! Ei voi olla! Minähän olen Sambiasta! :lol: (oli hauskaa)

Ei, siis ihan tosissani nyt seuraava... siis YRITIN kyllä kirjoittaa parhaan taitoni mukaan ja vielä luin tuon tekstin läpi, mutta tuohon se taito rajottuu... sorry, en pysty parempaan kielitaitoon joten please ei nälvimistä sen suhteen... yritin... :?
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Ihan mukava tarina... Sehän on nyt päivänselvää että Wood Elffit voitta Empiren. Ja mitä kieleen tulee en huomannut/välittänyt asiasta se nyt on pikku juttu jos vain itse tarina on hyvä.
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Mukava tarina ja loppu oli kyllä keisarillisille rauhanrikkojille oikein.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Jiriki

Viesti Kirjoittaja Jiriki »

Hmm, minulla on sellainen käsitys etteivät metsähaltiat ihmisten kuolemaa kummemin murehdi. Mielipideasia kuitenkin. Ihan OK lyhyt pikku tarina.
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Loistava tarina!
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deceased kirjoitti: Ei, siis ihan tosissani nyt seuraava... siis YRITIN kyllä kirjoittaa parhaan taitoni mukaan ja vielä luin tuon tekstin läpi, mutta tuohon se taito rajottuu... sorry, en pysty parempaan kielitaitoon joten please ei nälvimistä sen suhteen... yritin... :?
Tätä enempää ei keneltäkään voi vaatia. Me kaikki voimme tehdä vain parhaamme, ja jos senkin jälkeen laatu on vain kohtalaista (tosin voin lohduttaa, sinun tekstisi on paljon parempaa kuin monilla tällä foorumilla), asiaan ei auta muu kuin harjoitus. Kirjoita lisää äläkä välitä moukkien valituksesta.

Minun vihani kohdistuu vain niihin, jotka eivät näytä edes välittävän tuotostensa laadusta. Saat synninpäästön, lapseni.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Deceased

Huomanen, että joku on huomioinut jossain välissä uudelleen pienen tarinani ja kiitän suuresta huomiosta (joskin myöhässä)... :) *..ja kumarrus tietenkin*

The Captain, kiitän suuresta kunniasta, että saan synninpäästön... mutta pelkään, että kuollessani sovittelen syntini jopa sinua suuremman tahon kanssa... :wink:

Ja tuosta haltioiden murehdinnasta ihmisiä kohtaan, se on tarinan jatko... tuolla haltialla kuka tuli tielle, niin hänellä oli nimi ja luonne plus kaikkea kirjoitettuna... :D ... kirjoittelin sellaisen pitemmän pätkän, jossa nuo sotatanssijat toimivat melkein jedien tyyliin ja niin edelleen... pitkä tarina... :wink:
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

tosi hyvä tarina,näitä lisää
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Juu, ihan hjyvä tjarina mjutta mie oon vähän kyllästynyt Näihin, "wood elffit väijyttää empirelaiset ja kaikki empirelaiset kuolee JEE!!!" Oon itse empire pelaaja kaipaisin vaihtelua. Miten olisi jos vaikka Bretonnialaiset
kuolisi joskus :x
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Gorbag kirjoitti:Juu, ihan hjyvä tjarina mjutta mie oon vähän kyllästynyt Näihin, "wood elffit väijyttää empirelaiset ja kaikki empirelaiset kuolee JEE!!!" Oon itse empire pelaaja kaipaisin vaihtelua. Miten olisi jos vaikka Bretonnialaiset
Se oli kyl ihan oikein empiren porukoille. Ruojat tuppaa aina tuonne viattomien kaaosten voimien alueille äänekkäiden pyssyjensä kanssa...

Typoja? En mä huomannut mitään, ja tarina oli hyvin kerrottu / kirjoitettu, ei sellainen ylitse kaiken jaaritteleva niinkuin mun kirjoitus tyyli :( . Kirjoita ehdottomasti jatkoa!
Enemy of my enemy is my friend
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Tää oli tosi hyvä tarina. Hyvin kerrottu ja lyhyt ja ytimekäs. Deceased, jatka samaan malliin, jatkoa vaan.Tästä lähtien luen kaikki tarinat jossa on kirjoittajana Deceased.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
PezQ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PezQ »

Mielenkiintoinen
We walk in the Darkness.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Tosi hyvä tarina! Lisää tarinoita.
raastin raastaa ja ryystää
aragorn

Viesti Kirjoittaja aragorn »

lisää tätä
We tought Christ was risen- risen indeed, but we´re just fallen...
MattiL

Viesti Kirjoittaja MattiL »

Gorbag kirjoitti:Juu, ihan hjyvä tjarina mjutta mie oon vähän kyllästynyt Näihin, "wood elffit väijyttää empirelaiset ja kaikki empirelaiset kuolee JEE!!!" Oon itse empire pelaaja kaipaisin vaihtelua. Miten olisi jos vaikka Bretonnialaiset

samaa mieltä mitä jos Empiret oli viattomalla eväs retkellä ja pahat ja sadistiset creen peacen kannatajat tappo ne
Oikolukuhirvi
Viesti:

Kai sudet söivät nuo ruumiit muuten?

Vai Forest Dragon?

Vai itse Wood Elffit!!?

:D
MattiL

Viesti Kirjoittaja MattiL »

Oikolukuhirvi kirjoitti:Kai sudet söivät nuo ruumiit muuten?

Vai Forest Dragon?

Vai itse Wood Elffit!!?

:D
ei niistä suippokorvista koskaan tiedä :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”