"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Drumavaticin Blogi [6/18. Kesä.]

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nummi

Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (5/11.2.10)

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Dr. Icchan kirjoitti:
Drumavatic´ kirjoitti:Joo, Blend, Layer, aika sama asia vai? Anteeksi, ainakin näin olen kuvitellut.
Nopeasti netistä kaiveltuna Layerin tai kerrostamisella yksinkertaisesti maalataan kirkkaammalla värillä kuivuneen tumman värin päälle. Blendin eli sekoittaminen on laajennettu tekniikka kerrostamisesta, jossa kostealla pensselillä sekoitetaan kirkkaampaa väriä tummempaan ennenkuin se on kokonaan kuivunut. Näin pitäisi siis teoriassa saada kahdella värisävyllä aikaansaada vielä kolmas sävy kahden maalatun alueen väliin jossa nämä kaksi käytettyä väriä ovat sekoittuneet toisiinsa.

Itselleni jopa tasaisen ohuen pinnan saaminen on joskus ylitsepääsemättömän vaikeata oranssin kanssa, saati sitten kerrostaminen tai jopa sekoittaminen.

Minun silmiini se ratsumies näytti hienolta.
Jaah, minun muistikuvieni mukaan tuossa haettiin WetOnWet:iä, olenko väärässä?
Kiitos kaikille kommenteista, yritän kehitellä maalaustaitojani NMM:än ääressä! Myös Örkit pienoiset (<3) ovat saaneet nyt minulta huomiota, taidanpa edistää projektia. Seuraavaksi taidan ostaa örkeille luultavasti Killa Kaneja, ne ovat vain niin upeita nuo uudet muoviset. Niitä tulee olemaan mukava konffailla.
Viimeksi muokannut Nummi, Ma 05.04.2010 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nummi

Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (5/11.2.10)

Muhahaa. Päivitys!

Päivitys 5.4.2010!

Nyt olen mielestäni saanut paljon aikaan, tosin suurella aikavälillä. Innostuin tuossa vähän aikaa sitten tekemään Örkkini loppuun. Nyt on "Speedpaintilla" tulossa nuita Borkkeja, sitten enää Deffkoptat, ja varmaan tuo Trukki pitäisi saada valmiiksi, heti kun Greenstuffia ja Plasticardia saan taas ostettua.
Nyt on siis valmiina Koko AoBR, (ilman noin 14 Borkkia ja 2 Deffkoptaa) ja 5 Lootaa. Äskenmainitut onkin siis ainoat tehtävät Örkkiarmeijassani, sitten näkee mitä seuraavaksi ostan, vai ostanko laisinkaan. Mietityttää tuo rahan käyttö, kun minun pitäisi aloittaa säästaminen hieman isompiin asioihin, esimerkiksi uuteen Tietokoneeseen.

Muttamutta, sitten itse kuviin:

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä siis ne WIP Boyz:it. Niistä etummainen oikealla on siis se oikea valkoinen, muissa on vielä Space Wolves Gray pohjana.

Kuva

Tämmöinen ilkiä 100% samanlainen Kopta kuin valmis yksilö.

Kuva

Argh, miksi tämä kamera saa kaiken näyttämään noin flatilta. On se käsi mielestäni luonnossa enemmän blenditty. "Rarh, i will kill ya with meh pipe!"

Höh. En mä sittenkään mitään erityistä ollut saanut aikaan. Damn.
Ainiin. Tämmöinenkin tuli aloitettua!

Kuva

WTF?

Noh, yrittäkää tästä ymmärtää: Kuva
Ideana olisi, kun ei ollut mitään muuta tekemistä Scar-Veteraanilla, joten laitetaan se mäiskimään porukkaa kahtia ihanassa Dioraamassa! Ok, tuohan on pahasti WIP, Stuffi loppui kesken.
Hakattavana tyyppinä on Urukki, Lord of The Rings:eistä, saa Scar-Veteraanin näyttämään suuremmalta. Hilpari on otettu TempleGuardeilta, toinen projekti joka ei ole edistynyt ollenkaan sitten figujen oston.

Kuva

Kuva

Kuten tuosta kuvasta näkyy, Stuffi loppui ärsyttävään kohtaan, Skidi lainaa lisää!

Tämmöistä tällä kertaa, toivottavasti ei aivan turha posti ollut. Yritän saada nuo Boyz:it ja Koptat valmiiksi, ja kuvattua. Sitten onkin aika tehdä päätös, jättää nämä örkit vain kaappiin ja aloittaa Hordes tai Infinity, vai jatkaakko örkkejä.
Ainiin perkules, tarvitsisi siihen koneeseenkin säästää.

Danke und Frohe Weichnachte, eikun?

IHGedit: Lol tätä menoa, 100 katsojaa lisää, vaan kukaan ei kommentoi!
FinnOrc

Re: [Blog] White Gunz (6/5.4.2010)

Viesti Kirjoittaja FinnOrc »

Ihan hienoja örkkejä on.
Dapara

Viesti Kirjoittaja Dapara »

aika ihguuu <3
Nummi

dapara kirjoitti:aika ihguuu <3
Onon, söpöjä ne ovat. Ja varsinaisen söpöä on tämä rakentavan kritiikin määrä! :3
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Siinähän näkyy örkkejä olevan. Kaikki valmis on oikein jees. WIP poijjaatkin näyttävät olevan oikein hyvällä mallilla. En sitten tiedä onko näössä vikaa, mutta nähdäkseni toisesta deffkoptasta on maalattu vasta pörkin pää. Örkkien tasaista tyyliä voisi murtaa jollakin hullulla kokeilulla. Voipi muuten tulla hieno, mutta hieman tasapaksu armeija. Joku hienosti eritavalla maalattu ja konvattu ukko peliin vaan. Mutta tämäkin on nyt vaan mun mielipide, se, pitääkö sitä arvossa on ihan oman mielipiteen alaisena ;)

WIP dioraamasta en sano vielä mitään. Ihan lupaavalta se näyttää. Katsotaan sitten jahka valmistuu.

Tästä söpöstä "kritiikistä" vaan eteenpäin.
Nummi

Kakapo kirjoitti:Siinähän näkyy örkkejä olevan. Kaikki valmis on oikein jees. WIP poijjaatkin näyttävät olevan oikein hyvällä mallilla. En sitten tiedä onko näössä vikaa, mutta nähdäkseni toisesta deffkoptasta on maalattu vasta pörkin pää. Örkkien tasaista tyyliä voisi murtaa jollakin hullulla kokeilulla. Voipi muuten tulla hieno, mutta hieman tasapaksu armeija. Joku hienosti eritavalla maalattu ja konvattu ukko peliin vaan. Mutta tämäkin on nyt vaan mun mielipide, se, pitääkö sitä arvossa on ihan oman mielipiteen alaisena ;)

WIP dioraamasta en sano vielä mitään. Ihan lupaavalta se näyttää. Katsotaan sitten jahka valmistuu.

Tästä söpöstä "kritiikistä" vaan eteenpäin.
Kiitos paljon kommentista, mitäs Deffkoptaa tarkoitat? Toinen on maalattu kokonaan, ja toisessa juuri toista puolta ja päätä ei ole maalattu.
Niin, tahtoisinkin jotakin konverttailla, mutta puute on taidossa ja materiaaleissa. Miulta ei löydy mitään ylimääräisiä Örkinosia joista rakennella jotakin. Pitäisi varmaan ostaa lisää porukkaa mukaan tiimiin. Harmi vain että rahat ovat kiireesti sijoittumassa joskus joulun aikoihin tänne ja siihen pitäisi alkaa säästää jo nyt, kun on täysin itsekustannettu projekti.

Suurin haaveeni olisi saada konffattua oikeasti iso ja hieno Ghazkull Thraka, GW:n figu sille on vain niin hemmetin ruma, vaikka säännöt ovat törkeän ilkeät. Niin, siitä voisikin kysäistä, niin siitä että mitä seuraavaksi liikkeeksi suosittelisitte minulle? Mitä ostan seuraavaksi? Olin ajatellut Trukkeja ja Bikereita Nobijohtajalla, ja tietenkin Boyt. Onkos mitään muuta mitä kannattaisi harkinnan alle pistää?
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Drumavatic kirjoitti: Kiitos paljon kommentista, mitäs Deffkoptaa tarkoitat? Toinen on maalattu kokonaan, ja toisessa juuri toista puolta ja päätä ei ole maalattu.
Tarkoitin sitä toista (eli ylhäältä katsottuna viides kuva) Siinä näkyisi olevan maalattuna vain se pää ja jotain sinistä putkea alempana? Vai onko toisella puolella kenties valkoistakin, ei tule kuvasta ilmi.

Jaa, että jimin peeceekauppaan. Osta macci! No ei vaineskaan. Jos haluaa pelailla muutakin kuin mörppejä niin pc on melkein pakollinen. Mutta onneksi ei ihan. Itselläni menee rahat lähitulevaisuudessa longboardiin warhammereiden sijaan. Pakko päästä kadulle kruisalemaan kunnon menopelillä kun toi vanha normineppis on ihan kämänen.

Mitä ostoslistaan tulee, sitä ei kannata multa kysyä. En mä edes pelaa kytkoota :) Ite ottaisin varmaan niitä hauskan-näköisiä SPACE GOBLIN:eita eli Grotteja!

Grotti on muuten ihan tyhmä nimi. SPACE GOBLIN olis paljon parempi. Millon Squattien nimi muutetaan SPACE DWARF:eiksi ja tuodaan uudessa edikassa pelattavaksi armeijaksi? Silloin mäkin voisin aloittaa nelkytkoon :D

Papukaijaedit: Eiku nehän oli Gretchineitä. Mutta ihan yhtä höntti nimi sekin on verrattuna SPACE GOBLIN:eihin
Nummi

Kakapo kirjoitti:
Drumavatic kirjoitti: Kiitos paljon kommentista, mitäs Deffkoptaa tarkoitat? Toinen on maalattu kokonaan, ja toisessa juuri toista puolta ja päätä ei ole maalattu.
Tarkoitin sitä toista (eli ylhäältä katsottuna viides kuva) Siinä näkyisi olevan maalattuna vain se pää ja jotain sinistä putkea alempana? Vai onko toisella puolella kenties valkoistakin, ei tule kuvasta ilmi.

Jaa, että jimin peeceekauppaan. Osta macci! No ei vaineskaan. Jos haluaa pelailla muutakin kuin mörppejä niin pc on melkein pakollinen. Mutta onneksi ei ihan. Itselläni menee rahat lähitulevaisuudessa longboardiin warhammereiden sijaan. Pakko päästä kadulle kruisalemaan kunnon menopelillä kun toi vanha normineppis on ihan kämänen.

Mitä ostoslistaan tulee, sitä ei kannata multa kysyä. En mä edes pelaa kytkoota :) Ite ottaisin varmaan niitä hauskan-näköisiä SPACE GOBLIN:eita eli Grotteja!

Grotti on muuten ihan tyhmä nimi. SPACE GOBLIN olis paljon parempi. Millon Squattien nimi muutetaan SPACE DWARF:eiksi ja tuodaan uudessa edikassa pelattavaksi armeijaksi? Silloin mäkin voisin aloittaa nelkytkoon :D

Papukaijaedit: Eiku nehän oli Gretchineitä. Mutta ihan yhtä höntti nimi sekin on verrattuna SPACE GOBLIN:eihin
Ainiin, unohdin vastata tähän. Hei, nyt on viikonloppu, joten taidan huomenna innostua maalaamaan, saa tosin nähdä mitä saan aikaan.
Siitä kuvasta. Niin, tässä nyt kävi pieni väärinkäsitys. Se Kopta on siis puoliksi maalattu, kirjaimellisesti. Se on toiselta puolelta maaleissa ja toiselta ei. Joten tuolla toisella puolella on vain iho maalattuna, kun toinen on melkein valmis.

Niin, Gretchin = Grot, Örkit tykkäävät kutsua niitä sillä nimellä. Me likes Grot, more, it soundsis' qute.

IHQEdit: Minä nyt tein semmoisen ilkeän tempauksen, ja poistin kaikki uppaukset aloitusviestistä. Se kun tuntuu mukavammalta selata ketjua läpi katsoen kuvia, kuin vain katsoa kuvat alusta ja kommentoida ja huomauttaa kenties jotakin, jota joku on jo sanonut.
Njyt siis päivitykset vain ketjun päähän ei alkuun, näin itselläni on ainakin mukavempaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”