Jaah, minun muistikuvieni mukaan tuossa haettiin WetOnWet:iä, olenko väärässä?Dr. Icchan kirjoitti:Nopeasti netistä kaiveltuna Layerin tai kerrostamisella yksinkertaisesti maalataan kirkkaammalla värillä kuivuneen tumman värin päälle. Blendin eli sekoittaminen on laajennettu tekniikka kerrostamisesta, jossa kostealla pensselillä sekoitetaan kirkkaampaa väriä tummempaan ennenkuin se on kokonaan kuivunut. Näin pitäisi siis teoriassa saada kahdella värisävyllä aikaansaada vielä kolmas sävy kahden maalatun alueen väliin jossa nämä kaksi käytettyä väriä ovat sekoittuneet toisiinsa.Drumavatic´ kirjoitti:Joo, Blend, Layer, aika sama asia vai? Anteeksi, ainakin näin olen kuvitellut.
Itselleni jopa tasaisen ohuen pinnan saaminen on joskus ylitsepääsemättömän vaikeata oranssin kanssa, saati sitten kerrostaminen tai jopa sekoittaminen.
Minun silmiini se ratsumies näytti hienolta.
Kiitos kaikille kommenteista, yritän kehitellä maalaustaitojani NMM:än ääressä! Myös Örkit pienoiset (<3) ovat saaneet nyt minulta huomiota, taidanpa edistää projektia. Seuraavaksi taidan ostaa örkeille luultavasti Killa Kaneja, ne ovat vain niin upeita nuo uudet muoviset. Niitä tulee olemaan mukava konffailla.