1050 points vampire Counts.
-
[duskwalker]
Re: 1050 points vampire Counts.
balancen kannalla olen ainakin minä. Vampire counts lista jossa on 3 noppaa? ottaa sydämestä..
The four shall take their place amongst the stars
Eihän tuo nyt huono rekordi ole demoneita vastaan. Mitäs vastustajan listassa pruukaa olemaan, ja onko se kasattu saman turnauksen kompeilla ?Skarsnik, the Lord kirjoitti:Kolme testipeliä pelattu, kaikki Jupun demoneita vastaan, kaksi Minor Victorya ja yksi Solid -tappio. Unitit pelittivät hyvin, ainoa "luuseri" oli Vampire.
- Scumboogie
Joo, kompeilla valmistettu lista. Listassa oli Tzentchin Herald, 30 Horroria, 15 Bloodletteriä, 6 Flesh Houndia sekä 3 Flameria, eli sellainen "reiluhko" kykkimislista. 7 nopan magia on vain niin kuiva. Tätä sitten näkee tuolla Riksun turnauksessa, olisi ollut paljon mukavampi jos Jupu olisi vain jaksanut kyhätä sen Skavenlistan... :I
- jupu_pupu_mies
smaxx metakalastelu ei oo kivaa. ja skarsnik listojen kertominen ei ole yhtään hauskempaa
Doh, jäin kiinni :) No, itse olen tulossa viimevuotisella listalla, missä ei ole ensimmäistäkään muutosta.jupu_ kirjoitti:smaxx metakalastelu ei oo kivaa. ja skarsnik listojen kertominen ei ole yhtään hauskempaa