"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1050 points vampire Counts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
[duskwalker]

Re: 1050 points vampire Counts.

Viesti Kirjoittaja [duskwalker] »

balancen kannalla olen ainakin minä. Vampire counts lista jossa on 3 noppaa? ottaa sydämestä..
The four shall take their place amongst the stars
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Kolme testipeliä pelattu, kaikki Jupun demoneita vastaan, kaksi Minor Victorya ja yksi Solid -tappio. Unitit pelittivät hyvin, ainoa "luuseri" oli Vampire.
Eihän tuo nyt huono rekordi ole demoneita vastaan. Mitäs vastustajan listassa pruukaa olemaan, ja onko se kasattu saman turnauksen kompeilla ?
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Joo, kompeilla valmistettu lista. Listassa oli Tzentchin Herald, 30 Horroria, 15 Bloodletteriä, 6 Flesh Houndia sekä 3 Flameria, eli sellainen "reiluhko" kykkimislista. 7 nopan magia on vain niin kuiva. Tätä sitten näkee tuolla Riksun turnauksessa, olisi ollut paljon mukavampi jos Jupu olisi vain jaksanut kyhätä sen Skavenlistan... :I
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

smaxx metakalastelu ei oo kivaa. ja skarsnik listojen kertominen ei ole yhtään hauskempaa
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

jupu_ kirjoitti:smaxx metakalastelu ei oo kivaa. ja skarsnik listojen kertominen ei ole yhtään hauskempaa
Doh, jäin kiinni :) No, itse olen tulossa viimevuotisella listalla, missä ei ole ensimmäistäkään muutosta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”