Luin tälläisen kohdan Necron codexista:
"Note That a roll that beats the target's armour value by rolling a '6' doesn't cause a glancing hit as well as a penetrating hit"
kohta on kovin epäselvä... itse sain muutaman kaverini kanssa kohdasta sellaisen käsityksen että esim. Heavy Gauss Cannon (S9) ampuu Sentineliä osuu ja heittää tehomiseksi '6' ja tulos on "ei tehonnut"?????
Hjelp!
Gauss Weapons
Re: Gauss Weapons
Tuo tarkoittaa seuraavaa. Heavy gauss cannon ampuu sentineliä ja heittää 6 armour penetrationista. Tulos on 15. tuloksena on penetrating mutta EI penetrating + gauss glance.Distributor kirjoitti:Luin tälläisen kohdan Necron codexista:
"Note That a roll that beats the target's armour value by rolling a '6' doesn't cause a glancing hit as well as a penetrating hit"
kohta on kovin epäselvä... itse sain muutaman kaverini kanssa kohdasta sellaisen käsityksen että esim. Heavy Gauss Cannon (S9) ampuu Sentineliä osuu ja heittää tehomiseksi '6' ja tulos on "ei tehonnut"?????
Hjelp!
-
Distributor
-
Andromedus
Re: Gauss Weapons
Jospa pikku muokkaus selventäisi asiaa...tneva82 kirjoitti: "penetrating" mutta EI "penetrating + gauss glance".
Phil Kelly says "No!"
- ankara halla
- Valvoja
Siis näin, jos gaussin strenght + D6 = penetrating niin silloin ihan normaali pene.Andromedus kirjoitti:Siis eihän tosta ymmärtänyt mitään. Penerating mutta EI penerating?
Ja erikoisuutena jos vaikka ampuu lantikkaa (jota perus gaussi siis ei voi penetroida tai glansata strenghtinsä puolesta) niin heittämällä 6 tuohon pene heitoon niin glansaa automaattisesti, riippumatta panssarista.
Toivottavasti auttoi
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"