Pohjustusta:
Ajatuksena olisi aloittaa "Light Infantry Regiment", joka listana sisältäisi stormtroopereita "Behind Enemy Line" ja "Airbourne" operaatioilla. Sen lisäksi 2-3 Infantry Platoonia ja mielellään ainakin yksi yksikkö "Forward Sentries" veteraaneja. Veteraanit eivät tosin ole mikään must.
Koska ideana on lähinnä fluffiin perustuva fiilistelylista, en ole ajatellut heavy support yksiköitä juuri ollenkaan. Sen sijaan Orcallianin 28. kevyen jalkaväen komppania nauttii Orcallianin 3. mekanisoidun komppanian Sentineleistä.
Jos joskus satun voittamaan lotosta, tulee Orcallianin 28:sta Orcallianin 35. komppania Lucius Pattern Stormlordilla ja mekanisoidulla jalkaväellä.
Lexicanumista lueskelin komppaniaa, josta on tietoa, mutta vähän. Päädyin siis Orcallianin 35:teen komppaniaan. Komppania on osallistunut "Salt-lake Campaigniin", josta siitäkään ei ole mitään tietoa, niinkuin ei ole itse Orcallianistakaan.
No suola-aavikkohan näyttää tältä:

, joten ajattelin komppanian puvustuksen olevan lähellä saksalaisten WW2 aikaisten Fallschirmjäger puvuston väriteemaa. Ehkä hieman valkoisempaa, mutta ei kuitenkaan mitään Valhalla tai muu Jäämaailma tapaista teemaa.
Nyt tuleekin se vaihe kun minun pitää pyytää apua. Itse pelaan DE:llä, enkä todellakaan tiedä IG:stä juuri mitään. En kertakaikkiaan.
Niinpä tarvitsisin jotain avustusta tämän kaltaisen armeijan pelaamiseen. Tässä hatara pohjustus listasta:
HQ
CCS: Regimental standard/Vox-Caster/Lascannon
Lord Comissar: Power Fist, Carapace Armour
Elite
8 Stormtrooper (Behind Enemy Lines): Sgt. Plasma Pistol/2 Meltaguns
8 Stormtrooper (Behind Enemy Lines): Sgt Plasma Pistol/2 Flamers
8 Stormtrooper (Airbourne): Sgt. Plasma Pistol/2 Meltaguns
Troop
En osaa laittaa tuota battalioonaa kokoon, siinäkin tarvitsisin apua.
Fast Attack
3 Scout Sentinels: 2 Lascannon/Autocannon/ Camo Netting
3 Armoured Sentinels: 2 Autocannon
3 Armoured Sentinels: 3 Lascannon/ Camo Netting
Yhteensä 1139 pts. Troopit puuttuvat, joten menee lista 1500-1750.
Haluaisinkin ehdotuksia Trooppeihin, jos jollakulla on ideaa fluffiin sopivasta Heavy-Supportista ja ajatusta 1000pts listaa tähän kaavaan.
Kiitos vastauksista!
Niin ja ajattelin että tuon kaiken selityksen takia aihe kuuluisi enemmän tänne, kuin "Armeijalistat" -osiolle.