Heavy Armor + Shield 8.-edikassa
- ThöWarLock
Heavy Armor + Shield 8.-edikassa
En löytänyt uudesta sääntiksestä, mutta jäi vaivaamaan. Poistettiinko Heavy armorin ja shieldin käyttämisen M penalty (-1)???
There Shall Be a New Dawn And a New Day When We Will Rise And They Will Be Driven Into The Darkness Forever...
Re: Heavy Armor + Shield 8.-edikassa
Ei sellaista penaltyä o koskaan ollutkaan olemassa kuin huhuissa.
Ja Mordheimissä.Myyra kirjoitti:Ei sellaista penaltyä o koskaan ollutkaan olemassa kuin huhuissa.
Magnumit on täällä aina valmiina.
- ThöWarLock
Kiitokset varmistuksesta.
Kyllä 7.-edikan "raamatussa" oli mielestäni kyseinen maininta, mutta sillä ei nyt ole enää mitään väliä.
Kyllä 7.-edikan "raamatussa" oli mielestäni kyseinen maininta, mutta sillä ei nyt ole enää mitään väliä.
There Shall Be a New Dawn And a New Day When We Will Rise And They Will Be Driven Into The Darkness Forever...
Se koski varmaankin bardingia ja ratsun liikettä. Ratsun liike tippuu edelleenkin yhdellä, jos se on panssaroitu.ThöWarLock kirjoitti:Kyllä 7.-edikan "raamatussa" oli mielestäni kyseinen maininta, mutta sillä ei nyt ole enää mitään väliä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- ThöWarLock
Kyseinen on tiedossa, mutta mielestäni jalkaväelle oli samanmoinen pykälä HA:n ja shieldin wieldaaville (7.-edikassa siis)
Ei ollut. Vitosfabassa vielä oli, ei enää sen jälkeen.
- ThöWarLock
Ok, kiitos oikaisusta, tarpeettoman asian puimisesta jne... ;D
- Cannonball
Tollasta ei ole ollut olemassakaan sinä aikana kun olen itse Fabaa pelannut, eli kutosedikan alusta lähtien. Kuinkas kauan siitä nyt on, 10 vuotta?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
2000 syksyllähän 6 edikka tuli ja murhasi ah niin ihanan viitosedikan :(Cannonball kirjoitti:Tollasta ei ole ollut olemassakaan sinä aikana kun olen itse Fabaa pelannut, eli kutosedikan alusta lähtien. Kuinkas kauan siitä nyt on, 10 vuotta?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Scumboogie
Sitten vuonna 2006 tuli 7 edikka ja murhasi (melkein) tasapuolisen kutosedikan uusilla armeijakirjoilla... ;D Onneksi kasiedikka on lupaavamman näköinen. :=)
- ThöWarLock
Kannatan!!! Harrastaminen sai runsaasti uutta pontta (ainakin minun osaltani) 8.-edikan ja iki ihanan ja edullisen IoB:n myötä... Huoh vielä pitäisi laittaa rottalaumalle väriä pintaan.
- jupu_pupu_mies
Mä en ymmärrä tätä vitosedikka villitystä, pari vuotta sitten kaikki oli "hyihyi vitosedikka on pahaa herohammeria" nykyään "jeejee vitosedikka on kivaa herohammeria"tneva82 kirjoitti:2000 syksyllähän 6 edikka tuli ja murhasi ah niin ihanan viitosedikan :(Cannonball kirjoitti:Tollasta ei ole ollut olemassakaan sinä aikana kun olen itse Fabaa pelannut, eli kutosedikan alusta lähtien. Kuinkas kauan siitä nyt on, 10 vuotta?
Kyllästyiväthän Sam ja Frodokin Lembakseen, kun sitä riittävän kauan söivät. Vaihtelu vaan virkistää. Vuosien kuutos- ja seiskaedikan tahkoamisten jälkeen on kiva pelata jotain muuta.jupu_ kirjoitti:Mä en ymmärrä tätä vitosedikka villitystä, pari vuotta sitten kaikki oli "hyihyi vitosedikka on pahaa herohammeria" nykyään "jeejee vitosedikka on kivaa herohammeria"
Nopat ja Taktiikka Ry
Hassua, mie taas en ole nähnyt oikeastaan kumpaakaan mielipidettä kauhean erityisemmin, kunnes vasta sitten kun vitosedikkaa alettiin oikeasti tiettyjen tahojen osalta markkinoida, jolloin siitä tuli vähän yleisempää. Tiedä sitten mistä sie olet noita poiminut.jupu_ kirjoitti:Mä en ymmärrä tätä vitosedikka villitystä, pari vuotta sitten kaikki oli "hyihyi vitosedikka on pahaa herohammeria" nykyään "jeejee vitosedikka on kivaa herohammeria"
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Kyllä täälläkin foorumilla suunnilleen koko kutosedikan ajan (ja jonkin verran myös seiskan aikana) näkyi silloin tällöin kommenttia, kuinka 6. edikka oli paljon parempi kuin 5. edikan "herohammer". Erityisesti kun keskusteltiin (silloisen) uuden edikan muutoksista, niin jaksettiin aina muistuttaa kuinka "herohammer" oli syvältä.I Ride in a Dragon kirjoitti:Hassua, mie taas en ole nähnyt oikeastaan kumpaakaan mielipidettä kauhean erityisemmin, kunnes vasta sitten kun vitosedikkaa alettiin oikeasti tiettyjen tahojen osalta markkinoida, jolloin siitä tuli vähän yleisempää. Tiedä sitten mistä sie olet noita poiminut.jupu_ kirjoitti:Mä en ymmärrä tätä vitosedikka villitystä, pari vuotta sitten kaikki oli "hyihyi vitosedikka on pahaa herohammeria" nykyään "jeejee vitosedikka on kivaa herohammeria"
Sinänsä muuten aika hauskaa katsoa, kun aina uuden edikan tullessa (esim. nyt FB tai 40k, varmaan muidenkin valmistajien peleissä) monelta taholta julistetaan, että tämä uusi edikka on nyt "paras versio ikinä". Alkaa hieman kulahtamaan kyseinen kommentti. Osin tämä on varmaan valmistajien markkinointikikka.
- The Captain
- Valvoja
Jos tuotteen valmistaja mainostaisi uutta tuotettaan sanoilla "melkein yhtä hyvä kuin kuuden vuoden takainen tuotteemme", miten luulet kuluttajien reagoivan?Yögobbo kirjoitti:Sinänsä muuten aika hauskaa katsoa, kun aina uuden edikan tullessa (esim. nyt FB tai 40k, varmaan muidenkin valmistajien peleissä) monelta taholta julistetaan, että tämä uusi edikka on nyt "paras versio ikinä". Alkaa hieman kulahtamaan kyseinen kommentti. Osin tämä on varmaan valmistajien markkinointikikka.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.