"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelivkloppu "niille muille peleille" Lappeenrannassa PERUTTU

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
jamovoima
Valvoja

Re: Peliviikonloppu "niille muille peleille" Lappeenrannassa

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

jamovoima kirjoitti:Myö voidaan varmaan jonkinlainen Apoclops mittelö pyöräyttää turnauskulujen laskemiseksi jos kerran tilaa on. Pelipöydät ja maastotkin ois omasta takaa.
Niin ja siis sopivasti olen ton viikonlopun Haminassa. Mut Halonen hoitanee asian kotiin ja lainaan toki ukkoja luotettaviin käsiin jos tarvitsee.
Halonen

Viesti Kirjoittaja Halonen »

jamovoima kirjoitti: Niin ja siis sopivasti olen ton viikonlopun Haminassa. Mut Halonen hoitanee asian kotiin ja lainaan toki ukkoja luotettaviin käsiin jos tarvitsee.
Joo kyllähän tuo onnistuu kohan saan sen Apo-kirjan vaan siulta.

Apo-pelaajat voisivat esittää toiveita skenusta ja armeijoista joilla osallistuu.
Perinteinen kaaos vs. keisarikunta onnistuis nyt ainakin, mut jotenkin se alkaa olee itelleni jo aika nähty. Mut pelataan toki jos porukka haluu.
Ite mietin, et Apo-carnage vois olla muhkee. Eli keskellä pöytää objektive ja 4+ armeijaa tappelee siitä.
Myöskin jonkin sortin hyökkääjä/puolustaja skenu ois mielekäs. Hyökkääjä valtaa orbital gunseja, komentorakennuksia jne.
Anteloch

Re: Pelivkloppu "niille muille peleille" Lappeenrannassa 22.

Viesti Kirjoittaja Anteloch »

Miun armeijahan on tuolla aikasemmassa viestissä mainittu jo (vanilla/ultramarines). Skenaarioista jonkinmoinen hyökkäys/puolustus voisi olla mielenkiintonen.

Kaartilaisiakin löytyy parin tuhannen pisteen edestä, mutta ne on kyllä niin pahasti maalaamatta ja kasaamatta että ei kehtaa paikalle raahata.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

Halonen kirjoitti:
jamovoima kirjoitti: Niin ja siis sopivasti olen ton viikonlopun Haminassa. Mut Halonen hoitanee asian kotiin ja lainaan toki ukkoja luotettaviin käsiin jos tarvitsee.
Joo kyllähän tuo onnistuu kohan saan sen Apo-kirjan vaan siulta.

Apo-pelaajat voisivat esittää toiveita skenusta ja armeijoista joilla osallistuu.
Perinteinen kaaos vs. keisarikunta onnistuis nyt ainakin, mut jotenkin se alkaa olee itelleni jo aika nähty. Mut pelataan toki jos porukka haluu.
Ite mietin, et Apo-carnage vois olla muhkee. Eli keskellä pöytää objektive ja 4+ armeijaa tappelee siitä.
Myöskin jonkin sortin hyökkääjä/puolustaja skenu ois mielekäs. Hyökkääjä valtaa orbital gunseja, komentorakennuksia jne.

Mie osallistun Marine&IG Yhdistelmällä tai vaihtoehtoisesti Chaos+Demonit+IG molemmista saan tuon 20-30k pistettä :)

Itse kannatan jotain hyökkääjä puolustaja asetelmaa, jos puolustajalle saadaan linnake sen parempi
Halonen

Viesti Kirjoittaja Halonen »

Linnotusta puolustajille ei taida löytyä, mut Imperial City puolustajalle ajanee saman asian. Eli "avo"maaston läpi hyökätään tiheeseen kaupunkiin.
Korppi-

Viesti Kirjoittaja Korppi- »

Notta tuota. Aika heikolta näyttää sen 12 osallistujan kanssa.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

minulla saattaa olla tulossa mukanani 1-3 osallistujaa ilmoittelen kun olen varmistukset saanut
Korppi-

Viesti Kirjoittaja Korppi- »

Jahas, noh vedetääs töpseli sitten.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”