Niin ja siis sopivasti olen ton viikonlopun Haminassa. Mut Halonen hoitanee asian kotiin ja lainaan toki ukkoja luotettaviin käsiin jos tarvitsee.jamovoima kirjoitti:Myö voidaan varmaan jonkinlainen Apoclops mittelö pyöräyttää turnauskulujen laskemiseksi jos kerran tilaa on. Pelipöydät ja maastotkin ois omasta takaa.
Pelivkloppu "niille muille peleille" Lappeenrannassa PERUTTU
Re: Peliviikonloppu "niille muille peleille" Lappeenrannassa
Joo kyllähän tuo onnistuu kohan saan sen Apo-kirjan vaan siulta.jamovoima kirjoitti: Niin ja siis sopivasti olen ton viikonlopun Haminassa. Mut Halonen hoitanee asian kotiin ja lainaan toki ukkoja luotettaviin käsiin jos tarvitsee.
Apo-pelaajat voisivat esittää toiveita skenusta ja armeijoista joilla osallistuu.
Perinteinen kaaos vs. keisarikunta onnistuis nyt ainakin, mut jotenkin se alkaa olee itelleni jo aika nähty. Mut pelataan toki jos porukka haluu.
Ite mietin, et Apo-carnage vois olla muhkee. Eli keskellä pöytää objektive ja 4+ armeijaa tappelee siitä.
Myöskin jonkin sortin hyökkääjä/puolustaja skenu ois mielekäs. Hyökkääjä valtaa orbital gunseja, komentorakennuksia jne.
Re: Pelivkloppu "niille muille peleille" Lappeenrannassa 22.
Miun armeijahan on tuolla aikasemmassa viestissä mainittu jo (vanilla/ultramarines). Skenaarioista jonkinmoinen hyökkäys/puolustus voisi olla mielenkiintonen.
Kaartilaisiakin löytyy parin tuhannen pisteen edestä, mutta ne on kyllä niin pahasti maalaamatta ja kasaamatta että ei kehtaa paikalle raahata.
Kaartilaisiakin löytyy parin tuhannen pisteen edestä, mutta ne on kyllä niin pahasti maalaamatta ja kasaamatta että ei kehtaa paikalle raahata.
Halonen kirjoitti:Joo kyllähän tuo onnistuu kohan saan sen Apo-kirjan vaan siulta.jamovoima kirjoitti: Niin ja siis sopivasti olen ton viikonlopun Haminassa. Mut Halonen hoitanee asian kotiin ja lainaan toki ukkoja luotettaviin käsiin jos tarvitsee.
Apo-pelaajat voisivat esittää toiveita skenusta ja armeijoista joilla osallistuu.
Perinteinen kaaos vs. keisarikunta onnistuis nyt ainakin, mut jotenkin se alkaa olee itelleni jo aika nähty. Mut pelataan toki jos porukka haluu.
Ite mietin, et Apo-carnage vois olla muhkee. Eli keskellä pöytää objektive ja 4+ armeijaa tappelee siitä.
Myöskin jonkin sortin hyökkääjä/puolustaja skenu ois mielekäs. Hyökkääjä valtaa orbital gunseja, komentorakennuksia jne.
Mie osallistun Marine&IG Yhdistelmällä tai vaihtoehtoisesti Chaos+Demonit+IG molemmista saan tuon 20-30k pistettä :)
Itse kannatan jotain hyökkääjä puolustaja asetelmaa, jos puolustajalle saadaan linnake sen parempi
Linnotusta puolustajille ei taida löytyä, mut Imperial City puolustajalle ajanee saman asian. Eli "avo"maaston läpi hyökätään tiheeseen kaupunkiin.
Notta tuota. Aika heikolta näyttää sen 12 osallistujan kanssa.
minulla saattaa olla tulossa mukanani 1-3 osallistujaa ilmoittelen kun olen varmistukset saanut
Jahas, noh vedetääs töpseli sitten.