Ork Kommandos
Re: Ork Kommandos
Itse olen todennut kommandojen (jopa Snikrotilla) olevan hiukka meh. Snikrotin kanssa tulee se 85 lisää hintaan ja yksikkö ei loppujen lopuksi tee oikein mitään. Itse saan paskottua niillä yhden liian lähelle kentän reunaa jätetyn tankin tai ampuvan yksikön per peli ja sitten ne jo ammutaankin paskaksi. En tiedä pelaanko niitä väärin mutta omassa käytössä ne pysyvät hengissä sen yhden vuoron.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
- Haizelhoff
- Valvoja
Eihän ne yleensä muuta teekkään, mutta kyky hakea niitä yksiköitä vihun pöydänreunalta on aika harvinainen örkkiarmeijoissa. Vastapelaaja joutuu mahdollisesti myös puskemaan enemmän keskelle, ja näin lähemmäksi muita poikiasi, jotta snikrot ei pääse mihinkään hyvään kohteeseen.Da Erppaz kirjoitti:Itse olen todennut kommandojen (jopa Snikrotilla) olevan hiukka meh. Snikrotin kanssa tulee se 85 lisää hintaan ja yksikkö ei loppujen lopuksi tee oikein mitään. Itse saan paskottua niillä yhden liian lähelle kentän reunaa jätetyn tankin tai ampuvan yksikön per peli ja sitten ne jo ammutaankin paskaksi. En tiedä pelaanko niitä väärin mutta omassa käytössä ne pysyvät hengissä sen yhden vuoron.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Varsinkin kaartia vastaan 15 kommandoa kahdella burnalla ja Snikrotilla on osoittautunut aika ilkeäksi yksiköksi sivustasta tai takaa tullessa. Pistävät yhden yksikön vuorossa kylmäksi, imevät mukavasti tulta, joka taas pitää loppuarmeijan pitempään hengissä. Kaartia vastaan must yksikkö örkeillä, omasta mielestäni...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....