Väreinä toimivat punainen ja musta, kaaoslogot valkoisella (tarkoitus siis ei ole olla khorne. Lippu osoittaa minkä jumalan bonarit on milloinkin yksiköllä päällä). Tarkoituksena on tehdä yhdenmukainen ja kurinalainen poppoo, variaatiota riviukkojen välillä ei paljoa ole (esim. handwepa+kilpimiehille kaikilla miekka kädessä jne, ei överiposeja vaan jätkät kiltisti riviin jne.).
Ja siis, pidän kyllä figuista mitä nykyään maraudereina myydään, mutta haluaisin kokeilla jotain erilaista. Pidän erityisesti brettien men-at-armseista, joten ehkä niitä voisi käyttää maraudereina konvertoituina.
Kysymys kuuluukin, miten hyvin ne tähän tarkoitukseen sopii? Olen lukenut, että menien koko on hieman pienempi kuin kaaosukkojen yleensä. Ovatko esim. marauderien osat käytettävissä yhdessä menien kanssa, vai näyttääkö esim. marauder-päät liian suurilta meneillä? Entäpä jos menin sahaisi keskeltä kahtia, sopisiko marauderin yläruumis siihen, vai onko se liian suuri?
Saa siis laittaa kuvia, joissa on esim. meni ja marauder vierekkäin kokovertailuna, tai warrior tjsp. Tai ihan vaan muista vaihtoehtoisista marauder-vaihtoehtomalleista tai konversioista. Tai linkkiä aikaisempiin keskusteluihin (en löytänyt haulla).
Entäpä toimisiko menien halberdit kaaoswarriorien halberdeina? Omasta mielestäni ne olisivat sopivan siistit tähän tarkoitukseen, mutta mittakaava saattaa jälleen olla ongelma (kuvia saa jälleen laittaa). Itse en pidä uusista kaaosknighteista, liian övereitä ovat. En oikein pidä niistä lanceistakaan warrukäytössä. Toki, jos olet eri mieltä, laita vaikka kuvia, niin ehkä mieleni muuttuu. Ne gw:n metallihalberdit näyttää kyllä aika herkulta, mutta saatavuus suomesta kai melko heikko?
Kiitoksia etukäteen jo paljon!
Ja näin palkinnoksi lukemisesta, kuva ensimmäisestä maalatusta yksiköstä, 12 miekkamiestä kilpineen! Kuva on huono, tiedän. Mutta maalauksen lopputulokseen olen itse tyytyväinen.