Aloitin tänään myös kattotiilien teon...hitto miten inhoan tuota hommaa..=)

Seuraava päivitys tulee vasta kun koko katto on tehty TAI olen tehnyt toisille taloille jotain koska hermo on palanut tiilitöihin...

Itse sanoisin kyllä loistavaa!Kaapelikala kirjoitti:Enpä keksi tähän hätään muuta sanottavaa, kuin että "hyvää työtä".
Mietin aluksi metallin käyttämistä, mutta ajattelin että ei 0,5 pitkä ja 0,5 paksu umpimuovitanko katkea, vaan lähinnä repeytyy irti liimauksen pettäessä..ja näinhän kävisi myös raudan kanssa. Ja ovet toimivat normaalisti.os näin on, suosittelisin tekemään saranatapit kestävästä matskusta, esim. messinkilanka.

Sä rakensit talon, jossa on yhteensä about 50cm2 ja mietit lämmitystekniikkaa? Duuuuuuuuuu~~~~~d!Pitäisikö ikkunoihin tehdä jonkin sortin luukut? Taloihin ja itse satamaan tulen mallentamaan lunta joten noin lämmitysteknisesti ikkunoiden sulkeminen voisi olla hyvä optio..
Heh...Sä rakensit talon, jossa on yhteensä about 50cm2 ja mietit lämmitystekniikkaa? Duuuuuuuuuu~~~~~d!
Ei realismissa mitään pahaa ole. Hauskaa jos jaksat Kain tehdä! Ja hyvältä näyttää, niinkuin ennenkin :)Remos kirjoitti:Sä rakensit talon, jossa on yhteensä about 50cm2 ja mietit lämmitystekniikkaa? Duuuuuuuuuu~~~~~d!Pitäisikö ikkunoihin tehdä jonkin sortin luukut? Taloihin ja itse satamaan tulen mallentamaan lunta joten noin lämmitysteknisesti ikkunoiden sulkeminen voisi olla hyvä optio..
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.