kuinka tehdä Deldar ravager?
kuinka tehdä Deldar ravager?
eli olisiko jollain ideoita tai kuvia itse tehdystä ravagerista... :?
Suonissani vertaa salohaltian veri...
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Villi arvaus: hinta.
T: PP.org (pihit pelaajat)
No niin vakavasti ottaen minä en lähtisi noita leijuvia tankkeja tekemään itse. Ne kun tuppaavat olemaan vieläkin huterampia kuin maalla olevat veljensä. Ja sitten jos käyttää vankempia (ja raskaampia
) materiaaleja, niin sitten sen ilmassa pitäminen on hankalampaa.
T: PP.org (pihit pelaajat)
No niin vakavasti ottaen minä en lähtisi noita leijuvia tankkeja tekemään itse. Ne kun tuppaavat olemaan vieläkin huterampia kuin maalla olevat veljensä. Ja sitten jos käyttää vankempia (ja raskaampia
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
- Lain
http://www.batreps.com/gjb-work.htm
tässä ois,tosin raider mutta voisihan sen tehdä samalla periaatteella
tässä ois,tosin raider mutta voisihan sen tehdä samalla periaatteella
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
- Henri Ketonen
Raider kannattaa ostaa Ravagerina tosiaan... Saa Disintegratoreita ja vähällä konvertoinnilla jalkaväelle Dark lanceja (tulee halvemmaksi näin)... Sitten niillä Ravagerin panssareilla voi tehdä vaikka mitä...
Mutta olettaen että sulla on Raider etkä halua ostaa yhtikäs mitään lisää, niin mä itse joskus taisin vääntää ne joukkojenkuljetuslaatat ylös panssareiksi ja dissut(käytä nyt vaikka plasmaguneja, tai ihan mitä vaan)/Dark lancet sinne ylhäällä olevaan spoileriin...
Mutta olettaen että sulla on Raider etkä halua ostaa yhtikäs mitään lisää, niin mä itse joskus taisin vääntää ne joukkojenkuljetuslaatat ylös panssareiksi ja dissut(käytä nyt vaikka plasmaguneja, tai ihan mitä vaan)/Dark lancet sinne ylhäällä olevaan spoileriin...
zqmfgb