"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kuinka tehdä Deldar ravager?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Fooqa
Viesti:

kuinka tehdä Deldar ravager?

Viesti Kirjoittaja Fooqa »

eli olisiko jollain ideoita tai kuvia itse tehdystä ravagerista... :?
Suonissani vertaa salohaltian veri...
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Mitä vikaa siinä kaupassa myytävässä on?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

Villi arvaus: hinta.

T: PP.org (pihit pelaajat) :wink:

No niin vakavasti ottaen minä en lähtisi noita leijuvia tankkeja tekemään itse. Ne kun tuppaavat olemaan vieläkin huterampia kuin maalla olevat veljensä. Ja sitten jos käyttää vankempia (ja raskaampia :roll:) materiaaleja, niin sitten sen ilmassa pitäminen on hankalampaa.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Sitäpaitsi ravager maksaa muistaakseni vain vähän enemmän kuin normi raideri, olikohan 30 vs. 25, melkein kannattaa normaalitkin raiderit ostaa ravagereina niin saa vaihtoehto aseita ja kaikkea muuta kivaa.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

http://www.batreps.com/gjb-work.htm

tässä ois,tosin raider mutta voisihan sen tehdä samalla periaatteella
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Raider kannattaa ostaa Ravagerina tosiaan... Saa Disintegratoreita ja vähällä konvertoinnilla jalkaväelle Dark lanceja (tulee halvemmaksi näin)... Sitten niillä Ravagerin panssareilla voi tehdä vaikka mitä...

Mutta olettaen että sulla on Raider etkä halua ostaa yhtikäs mitään lisää, niin mä itse joskus taisin vääntää ne joukkojenkuljetuslaatat ylös panssareiksi ja dissut(käytä nyt vaikka plasmaguneja, tai ihan mitä vaan)/Dark lancet sinne ylhäällä olevaan spoileriin...
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”