Flames of war vietnam
-
taistelukenguru
Flames of war vietnam
Kysymyksiä ja sen sellaisia.
- Onko muita kirjoja kuis tropic lightning ?
- Keitäs pelaa tätä ja millä armeijalla ja listalla jos näitsä tekisi listan?
- Kumpi usalaisten riflekomppanioista on parempi ?
- Onko vietnamilaisista mihinkään?
Elikkäs ois tarkotuksena myös tehdä lista pelaajista
Elikkäs ois tarkotuksena myös tehdä lista pelaajista
Viimeksi muokannut taistelukenguru, Ti 05.04.2011 22:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
take drugs kill a bear!
Re: flame of war vietnam
taistelukenguru kirjoitti:Kysymyksiä ja sen sellaisia.
Ei ole, Tropic Lightning on uudistettu versio vanhasta WGI lehden Vietnam listasta lisäherkuilla.
Ainakin Humie ja ehkä muutamalla muullakin löytyy jonkun verran figuja molemmille puolille. Pelejä ei ole vielä oikein pelattu, jossain vaiheessa ainakin haluaisin kokeilla. Figuja on nyt BF tulossa myyntiin, mutta vielä saa odotta jos jotain erityistä haluaa
Eri vahvuuksia ja heikkouksia kuten kaikissa FoW armeijoissa.
Kyllä ne pohjois vietnamilaiset ainakin sodan voitti. Luulen että melko pitkälti riippuu mitä noista neljästä skenarioista pelaa ja millä armeijoilla. Esim. jos koko kenttä on metsää, niin massa lauma pioneeri / sinko miehiä voittaa CT tankit any day.
Re: Flames of war vietnam
Itse olen kovastikkin kiinnostunut tästä. Pakko sitä on varmasti tuohonkin joku porukka hankkia, varmaan Vietgongia kuitenkin sitten, vaikka jenkeillä kivempiä leluja onkin. Jotenkin tuo viidakkomeinininki lämmittää.
Kalat meni kotio...
Kyllä. Mulla on "kovasti työn alla" NVA-armeija sekä jenkit. Ne vaan on ollut melko samassa tilanteessa jo reilun vuoden päivät, kun on niin paljon kaikkea muutakin...harkkari kirjoitti:Itse olen kovastikkin kiinnostunut tästä. Pakko sitä on varmasti tuohonkin joku porukka hankkia, varmaan Vietgongia kuitenkin sitten, vaikka jenkeillä kivempiä leluja onkin. Jotenkin tuo viidakkomeinininki lämmittää.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
-
taistelukenguru
Vielä sitä kun ei ymmärrä ' sääntistä' , niin lz on koko pelin ajan samassa paikassa?
KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
take drugs kill a bear!
Minä voin ;) Itseäkin kiinnostaa tuo vietnam, mutta ei ole resursseja hankkia siihen nappuloita.taistelukenguru kirjoitti:KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
Alustavasti ajattelin kokeilla US paroja Air Cav joukkoina kun omaavat vihreät olive drab smokit muutenkin. Sain tänään oman kopion säännöistä ja hyvältä näyttää. Beehive ammukset Pattoneille on aika kova sekä ideaalinen tapaa lähteä assaulttaa JV osastoja! Tankit vois kutkuttaa, vaikka Air Cav on melko magee konsepti :)
-
taistelukenguru
OOOTSÄÄ TOSISSAS>:)?!?!? jos oot millasta palkkaa nostaisit? jalkaväkeä se luultavasti olisi jos tehtäisiin puokkiin?>=)Säkki kirjoitti:Minä voin ;) Itseäkin kiinnostaa tuo vietnam, mutta ei ole resursseja hankkia siihen nappuloita.taistelukenguru kirjoitti:KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
tästä pitää järjestää isompi peli kun yleistyy
take drugs kill a bear!
En tarvii minkäänlaista palkkaa, koska rupeaa itseltä olemaan maalattavat niin lopussa... Ehkä jos niillä pelaamista saisin joskus kokeilla ;)
EDIT: Voisiko joku tämän Tropic Lightning kirjan omistajista tuoda sen näytteille sunnuntain pelipäivälle? Kun minua kiinnostaisi hiukan katsoa milta se näyttää. :)
EDIT: Voisiko joku tämän Tropic Lightning kirjan omistajista tuoda sen näytteille sunnuntain pelipäivälle? Kun minua kiinnostaisi hiukan katsoa milta se näyttää. :)
Onnistuu hyvin, jos haluat oman version niin se tulee uusimman Wargames Illustrated lehden kanssa, jonka saat mm Stadin/Tapiolan pelikaupoista.Säkki kirjoitti:En tarvii minkäänlaista palkkaa, koska rupeaa itseltä olemaan maalattavat niin lopussa... Ehkä jos niillä pelaamista saisin joskus kokeilla ;)
-
taistelukenguru
TIETENKIN minäkin tuon kirjan on viisailta ja vanhemmilta hen kilöiltä kysyttävää:)Säkki kirjoitti:Ehkä jos niillä pelaamista saisin joskus kokeilla ;)
take drugs kill a bear!