"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Flames of war vietnam

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
taistelukenguru

Flames of war vietnam

Viesti Kirjoittaja taistelukenguru »

Kysymyksiä ja sen sellaisia.
- Onko muita kirjoja kuis tropic lightning ?
- Keitäs pelaa tätä ja millä armeijalla ja listalla jos näitsä tekisi listan?
- Kumpi usalaisten riflekomppanioista on parempi ?
- Onko vietnamilaisista mihinkään?
Elikkäs ois tarkotuksena myös tehdä lista pelaajista
Viimeksi muokannut taistelukenguru, Ti 05.04.2011 22:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
take drugs kill a bear!
Earnest

Re: flame of war vietnam

Viesti Kirjoittaja Earnest »

taistelukenguru kirjoitti:Kysymyksiä ja sen sellaisia.
- Onko muita kirjoja kuis tropic lightning ?

Ei ole, Tropic Lightning on uudistettu versio vanhasta WGI lehden Vietnam listasta lisäherkuilla.

- Keitäs pelaa tätä ja millä armeijalla ja listalla jos näitsä tekisi listan?

Ainakin Humie ja ehkä muutamalla muullakin löytyy jonkun verran figuja molemmille puolille. Pelejä ei ole vielä oikein pelattu, jossain vaiheessa ainakin haluaisin kokeilla. Figuja on nyt BF tulossa myyntiin, mutta vielä saa odotta jos jotain erityistä haluaa

- Kumpi usalaisten riflekomppanioista on parempi ?

Eri vahvuuksia ja heikkouksia kuten kaikissa FoW armeijoissa.

- Onko vietnamilaisista mihinkään?

Kyllä ne pohjois vietnamilaiset ainakin sodan voitti. Luulen että melko pitkälti riippuu mitä noista neljästä skenarioista pelaa ja millä armeijoilla. Esim. jos koko kenttä on metsää, niin massa lauma pioneeri / sinko miehiä voittaa CT tankit any day.
harkkari

Re: Flames of war vietnam

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Itse olen kovastikkin kiinnostunut tästä. Pakko sitä on varmasti tuohonkin joku porukka hankkia, varmaan Vietgongia kuitenkin sitten, vaikka jenkeillä kivempiä leluja onkin. Jotenkin tuo viidakkomeinininki lämmittää.
Kalat meni kotio...
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

harkkari kirjoitti:Itse olen kovastikkin kiinnostunut tästä. Pakko sitä on varmasti tuohonkin joku porukka hankkia, varmaan Vietgongia kuitenkin sitten, vaikka jenkeillä kivempiä leluja onkin. Jotenkin tuo viidakkomeinininki lämmittää.
Kyllä. Mulla on "kovasti työn alla" NVA-armeija sekä jenkit. Ne vaan on ollut melko samassa tilanteessa jo reilun vuoden päivät, kun on niin paljon kaikkea muutakin...
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
taistelukenguru

Vielä sitä kun ei ymmärrä ' sääntistä' , niin lz on koko pelin ajan samassa paikassa?

KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
take drugs kill a bear!
Säkki

Viesti Kirjoittaja Säkki »

taistelukenguru kirjoitti:KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
Minä voin ;) Itseäkin kiinnostaa tuo vietnam, mutta ei ole resursseja hankkia siihen nappuloita.
Earnest

Alustavasti ajattelin kokeilla US paroja Air Cav joukkoina kun omaavat vihreät olive drab smokit muutenkin. Sain tänään oman kopion säännöistä ja hyvältä näyttää. Beehive ammukset Pattoneille on aika kova sekä ideaalinen tapaa lähteä assaulttaa JV osastoja! Tankit vois kutkuttaa, vaikka Air Cav on melko magee konsepti :)
taistelukenguru

Säkki kirjoitti:
taistelukenguru kirjoitti:KUKA HALUU MAALAA MUN AIRMOBILE RIFLE COMPANYN KUN TULEE TILAUKSET? :)
Minä voin ;) Itseäkin kiinnostaa tuo vietnam, mutta ei ole resursseja hankkia siihen nappuloita.
OOOTSÄÄ TOSISSAS>:)?!?!? jos oot millasta palkkaa nostaisit? jalkaväkeä se luultavasti olisi jos tehtäisiin puokkiin?>=)
tästä pitää järjestää isompi peli kun yleistyy
take drugs kill a bear!
Säkki

Viesti Kirjoittaja Säkki »

En tarvii minkäänlaista palkkaa, koska rupeaa itseltä olemaan maalattavat niin lopussa... Ehkä jos niillä pelaamista saisin joskus kokeilla ;)

EDIT: Voisiko joku tämän Tropic Lightning kirjan omistajista tuoda sen näytteille sunnuntain pelipäivälle? Kun minua kiinnostaisi hiukan katsoa milta se näyttää. :)
Earnest

Säkki kirjoitti:En tarvii minkäänlaista palkkaa, koska rupeaa itseltä olemaan maalattavat niin lopussa... Ehkä jos niillä pelaamista saisin joskus kokeilla ;)

EDIT: Voisiko joku tämän Tropic Lightning kirjan omistajista tuoda sen näytteille sunnuntain pelipäivälle? Kun minua kiinnostaisi hiukan katsoa milta se näyttää. :)
Onnistuu hyvin, jos haluat oman version niin se tulee uusimman Wargames Illustrated lehden kanssa, jonka saat mm Stadin/Tapiolan pelikaupoista.
taistelukenguru

Säkki kirjoitti:Ehkä jos niillä pelaamista saisin joskus kokeilla ;)

TIETENKIN minäkin tuon kirjan on viisailta ja vanhemmilta hen kilöiltä kysyttävää:)
take drugs kill a bear!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”