Kerään empireä ja olen miettinyt miten suojella sotakoneita
-
elector count
Kerään empireä ja olen miettinyt miten suojella sotakoneita
Joo ku toi veli kerää high elffejä ja niillä on näitä great eagleja joilla on taipumus lentää tuhoamaan tykkejäni 
Maagin magic missilet vois tehdä jotain mutta usein HE:llä on taikaylivoima etenkin empireä vastaan joten ehkäpä pari pientä unittia huntsmanei tai crossbowmanei. Huntsmanejen skirmish auttais aika paljon ettei ne blokkis koneita mutta crossbowmaneilla on 30" range ja str 4 ja vaikka se kuinka on lentävä niin oikein asetellut unitit sais ammuttuu kerran/2 ennen hyökkäystä. Tietenkin nakki olis ampuu hellblasterilla mutta se olis vähän overkill.
Isoja kaasupilviä
Pistät Archereita tykkien ympärille eipä tule enää kotkia. 80 pistettä näihin epeleihin ja tykit pysyy turvassa näiden voimin:
1) Ne ampuu 10 kertaa joka tiputtaa 1 Great Eaglen/vuoro.
2) Kun Deployaat tykkien ympärille ei tule enää vastuatajia kimppuun.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
a)10x0.3333(pitkä kantama)x0.33333=1WGhe'dahlg kirjoitti:Pistät Archereita tykkien ympärille eipä tule enää kotkia. 80 pistettä näihin epeleihin ja tykit pysyy turvassa näiden voimin:
b) jotta tuo estää kotkaa chargaamasta niiden pitää olla tykin ja kotkan välissä. Jos kotka tulee edestä niiden pitää olla edessä=blokkaa tykin LOS:in eteen jota HE pelaaja käyttää hyväksensä koska tykkikin tarttee LOS:in...
Auttaisi jos kertoisit tarkemmin. Montako tykkiä sinulla on ja montako kotkaa veljelläsi? Jos 3 kotkaa tuhoaa yhden tykkisi, niin älä vain välitä koko asiasta. Häviätkö puhtaasti tykkien menetyksen vuoksi? Muokkaa listaasi, se nojaa liikaa yhteen pisteeseen. Jos sinulla on kotka-immuuneja ampuma-yksiköitä, niin laita tykki/tykit näiden väliin. LOS on rajallisempi, mutta tykit on ainakin vähän paremmassa suojassa. Sitten edessä on lähis-porukkaa siten, että voit tähtäillä sopivasti niiden välistä. Ei kovin tehokasta, mutta saatpahan jotain ainakin pyssyilläsi aikaan, jos et muuta, niin pidät pisteet elossa.
En pelaa Empirellä, mutta ihan tällaisia villejä ehdotuksia vain. Ei välttämättä toimi.
En pelaa Empirellä, mutta ihan tällaisia villejä ehdotuksia vain. Ei välttämättä toimi.
There is no saint
Without the sinner
Without the sinner
Aina ei nopat mene niinkuin todennäköisyys sanoo. Yksikin 5+ woundaamiseen lisää ja kotka on historiaa...tneva82 kirjoitti:a)10x0.3333(pitkä kantama)x0.33333=1W
Kaksi kerroksinen kukkula tai edellisen vuoron taktinen liikutusb) jotta tuo estää kotkaa chargaamasta niiden pitää olla tykin ja kotkan välissä. Jos kotka tulee edestä niiden pitää olla edessä=blokkaa tykin LOS:in eteen jota HE pelaaja käyttää hyväksensä koska tykkikin tarttee LOS:in...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Eeeh kotkalla on 3 woundia...Ghe'dahlg kirjoitti:Aina ei nopat mene niinkuin todennäköisyys sanoo. Yksikin 5+ woundaamiseen lisää ja kotka on historiaa...
Kaksi kerrosta ja kotka näkee kanuunan=vapaa charge...Taktinen liikutus pois tieltä toimii vain jos kotka on kuollut...Muuten kotka chargaa uudestaan.Kaksi kerroksinen kukkula tai edellisen vuoron taktinen liikutus...
Viimeksi kun pelasimme sillä oli 2... Ellei HE pelaaja ole ryssinyt jossain kohdassatneva82 kirjoitti:Eeeh kotkalla on 3 woundia...Ghe'dahlg kirjoitti:Aina ei nopat mene niinkuin todennäköisyys sanoo. Yksikin 5+ woundaamiseen lisää ja kotka on historiaa...
charge eimole vapaa jos kotka ei mahdu siihen. Pistää jousipojat tarpeeksi lähelle tykkiä niin kotka ei saa chargata tykkiä. Tosin se chargaa archerit, ajaa ne pakoon ja pursuittaa tykkiin, mutta silti.Kaksi kerrosta ja kotka näkee kanuunan=vapaa charge...
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
No ainakin meillä päin kääpiö sotakoneiden miehistöt tunnetaan erittäin sitkeinä. Minä olen nähnyt niiden tappelevan kotkan kanssa useita vuoroja lähitaistelussa, siinä ajassa ehtii hitaampikin warrior yksikkö apuun.MakeH kirjoitti:kuinka tuo auttaa tykkejä selviytymäänjos kirjoitti:Kaveri joka pelaa kääpiöillä on selvittänyt tuon ongelman laittamalla tykkien taakse pari pientä warrior yksikköä, eli jotain saman tapaista voisi varmaan yrittää empirelläkin.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
teilläpä on onnekas kyykkä pelaajaThorgrim kirjoitti:No ainakin meillä päin kääpiö sotakoneiden miehistöt tunnetaan erittäin sitkeinä. Minä olen nähnyt niiden tappelevan kotkan kanssa useita vuoroja lähitaistelussa, siinä ajassa ehtii hitaampikin warrior yksikkö apuun.MakeH kirjoitti:kuinka tuo auttaa tykkejä selviytymäänjos kirjoitti:Kaveri joka pelaa kääpiöillä on selvittänyt tuon ongelman laittamalla tykkien taakse pari pientä warrior yksikköä, eli jotain saman tapaista voisi varmaan yrittää empirelläkin.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Itse asiassa kääpiö crew todennäköisesti selviää linnusta. Kotka osuu noin 1.333333 kertaa, woundaa puolella eli noin 0.65. Eikös kääpiöillä ollu heavy armour? Tuo sitten pienenee sinne alle 0.6 kuolleeseen kääpiöön...On täysin mahdollista että kotka häviää(hän ei tapa, kääpiöt ei woundaa, higher ground kääppiksillä ja US tasan).MakeH kirjoitti:teilläpä on onnekas kyykkä pelaaja
Vuoro ampumista siinä kyllä menee mikä voi riittää haltiapelaajalle.
Aina välillä minullakin pitää käydä tuuri.MakeH kirjoitti:teilläpä on onnekas kyykkä pelaajaThorgrim kirjoitti: No ainakin meillä päin kääpiö sotakoneiden miehistöt tunnetaan erittäin sitkeinä. Minä olen nähnyt niiden tappelevan kotkan kanssa useita vuoroja lähitaistelussa, siinä ajassa ehtii hitaampikin warrior yksikkö apuun.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
tneva82 kirjoitti:Itse asiassa kääpiö crew todennäköisesti selviää linnusta. Kotka osuu noin 1.333333 kertaa, woundaa puolella eli noin 0.65. Eikös kääpiöillä ollu heavy armour? Tuo sitten pienenee sinne alle 0.6 kuolleeseen kääpiöön...On täysin mahdollista että kotka häviää(hän ei tapa, kääpiöt ei woundaa, higher ground kääppiksillä ja US tasan).MakeH kirjoitti:teilläpä on onnekas kyykkä pelaaja
Ei kait se saa higher groudia kun kotka on flyeri.
tneva82 kirjoitti:Itse asiassa kääpiö crew todennäköisesti selviää linnusta. Kotka osuu noin 1.333333 kertaa, woundaa puolella eli noin 0.65. Eikös kääpiöillä ollu heavy armour? Tuo sitten pienenee sinne alle 0.6 kuolleeseen kääpiöön...On täysin mahdollista että kotka häviää(hän ei tapa, kääpiöt ei woundaa, higher ground kääppiksillä ja US tasan).MakeH kirjoitti:teilläpä on onnekas kyykkä pelaaja
Eihän miehistö saa higher groudia kun kotka on flyeri.
-
SirJopetius