Humanoidi tarkoittaa ihmisen muotoista, ts. pää, kaksi kättä ja jalkaa kiinni torsossa suunnilleen samassa järjestyksessä kuin ihmisellä.Asmodeus kirjoitti:ARGH! mikä aihe (silti luen ja kirjoitan tänne) Kaikkein mielenkiintoisin pointti tos sienist syntymises mun mielest on se et örkit luetaan humanoideiks
Kuuluuko greenskinneillä olla napa?
Toi sienijuttu on kyllä aika typerä.
Kun mä olen aina ajatellut ihmisten ja örkkien eron about seuraavasti:
Ihmiset sotii kun on pakko ja lisääntyy kun se on kivaa, ja örkit lisääntyy kun on pakko ja sotii kun on kivaa...
humm... mutta hei!
toisaalta tämä juuri selittäisi örkkien todella tylsän ja dorkan, sienimäisen lisääntymisen
Empä koskaan ajatellut että eihän tuossa puhuta lisääntymistavasta mitään. Ehkä örkitkin tykkäis, jos tekis sen human-way
ja kyllähän ne sotiikin eri tavoilla... :?
Kun mä olen aina ajatellut ihmisten ja örkkien eron about seuraavasti:
Ihmiset sotii kun on pakko ja lisääntyy kun se on kivaa, ja örkit lisääntyy kun on pakko ja sotii kun on kivaa...
humm... mutta hei!
toisaalta tämä juuri selittäisi örkkien todella tylsän ja dorkan, sienimäisen lisääntymisen
Empä koskaan ajatellut että eihän tuossa puhuta lisääntymistavasta mitään. Ehkä örkitkin tykkäis, jos tekis sen human-way
ja kyllähän ne sotiikin eri tavoilla... :?
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
örkit on kyl melko sienimäisiä, mut miten se napa nyt liittyy "human-way" synnytykseen????? Ei aina ole napaa vaikka synnyttäs....(puhun taas ihan omia hämäriä juttuja) mut örkit syntyy kuollakseen Keisarin sotilaiden käskystä ( *kuole senkin viherpeukalo* marine huuto)
Viimeksi muokannut Adanedhel, Ti 06.05.2003 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nomen Est Omen
-
maddog
-
maddog