"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuuluuko greenskinneillä olla napa?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Asmodeus kirjoitti:ARGH! mikä aihe (silti luen ja kirjoitan tänne :wink: ) Kaikkein mielenkiintoisin pointti tos sienist syntymises mun mielest on se et örkit luetaan humanoideiks :D
Humanoidi tarkoittaa ihmisen muotoista, ts. pää, kaksi kättä ja jalkaa kiinni torsossa suunnilleen samassa järjestyksessä kuin ihmisellä.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Toi sienijuttu on kyllä aika typerä.
Kun mä olen aina ajatellut ihmisten ja örkkien eron about seuraavasti:
Ihmiset sotii kun on pakko ja lisääntyy kun se on kivaa, ja örkit lisääntyy kun on pakko ja sotii kun on kivaa...

humm... mutta hei!

toisaalta tämä juuri selittäisi örkkien todella tylsän ja dorkan, sienimäisen lisääntymisen :)

Empä koskaan ajatellut että eihän tuossa puhuta lisääntymistavasta mitään. Ehkä örkitkin tykkäis, jos tekis sen human-way :wink:

ja kyllähän ne sotiikin eri tavoilla... :?
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

örkit on kyl melko sienimäisiä, mut miten se napa nyt liittyy "human-way" synnytykseen????? Ei aina ole napaa vaikka synnyttäs....(puhun taas ihan omia hämäriä juttuja) mut örkit syntyy kuollakseen Keisarin sotilaiden käskystä ( *kuole senkin viherpeukalo* marine huuto)
Viimeksi muokannut Adanedhel, Ti 06.05.2003 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nomen Est Omen
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Okkei... kyselin vaan, kun maalaajalle joka haluaa autenttista jälkeä moinen tietokin on tärkeä. mutta koska täällä ei tullut asiaan sen enemmän selkoa, menen tästä GW:n sivuille, jonne postasin samaisen kysymyksen. Saa nähdä josko siellä tiedettäisiin! :wink:
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Hah. Ei siellä englannin puolella tiedetty mitään. Muutama infantiili kommentti oli tullut threadiin ja se siitä. Onneksi täällä sentään on älykästä elämää :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”