Kirja on lähtenyt
- Hammerheart
Kirja on lähtenyt
http://cipher-studios.com/2011/07/hell- ... e-shipped/
Kirja on siis vihdoinkin matkalla kauppoihin. Lisäksi joukko uudelleen julkaisuja. On ne vaan hienoja figuja vieläkin =)
Kirja on siis vihdoinkin matkalla kauppoihin. Lisäksi joukko uudelleen julkaisuja. On ne vaan hienoja figuja vieläkin =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Re: Kirja on lähtenyt
Itse pelikin on älyttömän siisti ja kiinnostuneita pelaajiakin löytyy vaikka kuinka. Ostakaa siis äkkiä mun figut poijes, ennen kuin joku ehtii ensin.
ostan uusia figuja vasta kun Kartikeya uudellenjulkaistaan, sen hypistelypotentiaali kun on niin suuri, että käy terapiasta.
- Hammerheart
Nyt näyttää kirjaa löytyvän Fantasiapeleistä:
http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... va=_133376
http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... va=_133376
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Se on nyt minulla kädessä ja minä sitä hipelöin. On kuulkaa naama messingillä :)
Paksu on kirja. 224 sivua ja hirmuisesti tekstiä ja nättejä kuvia. Mukana tuli pahvitemplatet ja jotain markkereita. Käytännössä pitää opetella koko peli alusta asti, kun niistä testipeleistä on mennyt aikaa jo melkoisesti.
Pitää kai alkaa askartelemaan maastoa. Jostain syystä yhtäkkiä tuli tuollainen into. No eiköhän se äkkiä mene ohi :)
Paksu on kirja. 224 sivua ja hirmuisesti tekstiä ja nättejä kuvia. Mukana tuli pahvitemplatet ja jotain markkereita. Käytännössä pitää opetella koko peli alusta asti, kun niistä testipeleistä on mennyt aikaa jo melkoisesti.
Pitää kai alkaa askartelemaan maastoa. Jostain syystä yhtäkkiä tuli tuollainen into. No eiköhän se äkkiä mene ohi :)
Luumumehu on soturien juomaa
Maelin pojat saivat sen lähetettyä minulle jo perjantaiksi. Kyllä kuume alkaa taas nousemaan, täytyy saada pelejä alle.
Nätti kirja ja säännöt suurinpiirtein kuten ennenkin, se erikoinen merccimamma tosin puuttuu.Hyvä niin.:)
Nätti kirja ja säännöt suurinpiirtein kuten ennenkin, se erikoinen merccimamma tosin puuttuu.Hyvä niin.:)
Rats keep running!
-
Cactuscheff
Mitähän minä tein väärin kun oma jo helmikuussa samasta puljusta tilaamani kirja ei ole edes pakattavana vielä.:(Charad kirjoitti:Maelin pojat saivat sen lähetettyä minulle jo perjantaiksi. Kyllä kuume alkaa taas nousemaan, täytyy saada pelejä alle.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Uutis-osiossa oli, etteivät saaneet kuin muutaman kirjan jonkun varastossa sattuneen onnettomuuden vuoksi, ja ne menivät menivät nopeimmille. Joutuvat odottomaan seuraavaa erää, mutta eiköhän se kuitenkin sieltä tule.
Rats keep running!
Pitänee hankkia, vaikka minulla onkin vain kolme ja puoli faktiota peliin.