"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kirja on lähtenyt

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Kirja on lähtenyt

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

http://cipher-studios.com/2011/07/hell- ... e-shipped/

Kirja on siis vihdoinkin matkalla kauppoihin. Lisäksi joukko uudelleen julkaisuja. On ne vaan hienoja figuja vieläkin =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Haddock

Re: Kirja on lähtenyt

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Itse pelikin on älyttömän siisti ja kiinnostuneita pelaajiakin löytyy vaikka kuinka. Ostakaa siis äkkiä mun figut poijes, ennen kuin joku ehtii ensin.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

ostan uusia figuja vasta kun Kartikeya uudellenjulkaistaan, sen hypistelypotentiaali kun on niin suuri, että käy terapiasta.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Nyt näyttää kirjaa löytyvän Fantasiapeleistä:
http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... va=_133376
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Se on nyt minulla kädessä ja minä sitä hipelöin. On kuulkaa naama messingillä :)

Paksu on kirja. 224 sivua ja hirmuisesti tekstiä ja nättejä kuvia. Mukana tuli pahvitemplatet ja jotain markkereita. Käytännössä pitää opetella koko peli alusta asti, kun niistä testipeleistä on mennyt aikaa jo melkoisesti.

Pitää kai alkaa askartelemaan maastoa. Jostain syystä yhtäkkiä tuli tuollainen into. No eiköhän se äkkiä mene ohi :)
Luumumehu on soturien juomaa
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Maelin pojat saivat sen lähetettyä minulle jo perjantaiksi. Kyllä kuume alkaa taas nousemaan, täytyy saada pelejä alle.

Nätti kirja ja säännöt suurinpiirtein kuten ennenkin, se erikoinen merccimamma tosin puuttuu.Hyvä niin.:)
Rats keep running!
Cactuscheff

Viesti Kirjoittaja Cactuscheff »

Charad kirjoitti:Maelin pojat saivat sen lähetettyä minulle jo perjantaiksi. Kyllä kuume alkaa taas nousemaan, täytyy saada pelejä alle.

Nätti kirja ja säännöt suurinpiirtein kuten ennenkin, se erikoinen merccimamma tosin puuttuu.Hyvä niin.:)
Mitähän minä tein väärin kun oma jo helmikuussa samasta puljusta tilaamani kirja ei ole edes pakattavana vielä.:(
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Uutis-osiossa oli, etteivät saaneet kuin muutaman kirjan jonkun varastossa sattuneen onnettomuuden vuoksi, ja ne menivät menivät nopeimmille. Joutuvat odottomaan seuraavaa erää, mutta eiköhän se kuitenkin sieltä tule.
Rats keep running!
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Pitänee hankkia, vaikka minulla onkin vain kolme ja puoli faktiota peliin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”