Loppuvuoden maalaustavoite ei täyttynyt (8000.pts maaleihin), johtuen pitkälti vesivahingon tuomista järjestelyistä.
Jotain kuitenkin ollaan saatu maalattua, ehkäpä näihin kuviin on hyvä lopetella tämä vuosi ja suunnata ajatuksen tulevaan.
Mainitsemisen arvoista ennen kuvien tarkempaa katselua lienee se että tankkia olen maalaillut satunaisesti aina 1.5v ajan. Maalaus taidot ovat siis enemmän ja vähemmän ehtineet tässä vaiheessa muuttumaan. Eniten itseäni harmittaa peltipurkin suuret metallit, maalipinta on todella epätasainen ja siveltimen vedot näkyvät (kokeilun tuotoksia joita en sitten koskaan korjannut).
Kuvat eivät todellakaan tee oikeutta tankille, luonnossa tankki ei ole yhtä kirkas (kuvat todella valoisia, vaikkakin huonossa valaistuksessa otettuja). Myöskin tarkat kuvat paljastavat asioita joita paljaalla silmällä ei edes huomaa.
Jottei koko viesti menisi "puolustus puheeksi" niin tyytyväinen puolestani ole insinöörin kasvoihin sekä tankin peräpäähän. Myös tekstit "kilpien lapuissa" onnistuivat, ensinmäistä kertaa kun tuollaista töhtäräilin. "Karl Frants" teksti toki olisi voinut olla hieman siistimmin vedetty mutta luo omalla tavalla mukavaa rosoisuutta massiiviseen kokonaisuuteen.
Tykkitornin jätin irtonaiseksi (tämän takia kuvissa torni kallellaan), sekä asensin magneetit basen ja tankin väliin jolloin pelaaminen on helpopaa base-to-base asetelmissa.

Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.