Saman verran (ellei vähemmän) ne monsut maksavat kuin nykyedikan coreblokit.BloodyElf kirjoitti:Mutta siis modelitkin hieeman liian isoja. Itse ainakin tykkään pelata ihan perus ukoilla, ei mitää jäätäviä 50e monstereita.
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Magnumit on täällä aina valmiina.
Esmes 40 miehen perus hilpari laatikko maksaa 80e GW hinnoin ja maksaa rouheat 200 pistettä. Höyrytankki maksaa 45e ja polttaa pisteitä reilusti enemmän.
- Kaapelikala
Isodemonit on siis pannassa? Samoin tankit ja aikalailla kaikki muutkin? Just sayin'.BloodyElf kirjoitti:Mutta siis modelitkin hieeman liian isoja. Itse ainakin tykkään pelata ihan perus ukoilla, ei mitää jäätäviä 50e monstereita.
Mutta olisiko kenelläkään mutun lisäksi tarkkaa tietoa? En puhu nyt esim. Biotitaanista vaan esim. ogrejen Stonehornista ja siitä "lumimammutista" tai vaikka gobbojen jättihämähäkistä ja hautakunkkujen "sfinkseistä". Eli minkä kokoisella basella ne tulevat?Dru Perim kirjoitti:Kertookapa joku, että mikä on uusien isojen hirviöiden basen koko? Onko se sama kuin "Screaming Bell Base", joka on 60mm x 100mm?
Viimeksi muokannut Dru Perim, Ma 19.09.2011 09:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
And either way, I lose"
Stonehorn 150x100mm, sfinksi chariotbase, hämähäkki 150x100. Löytyy GW:n sivuilta kun lukee sitä pränttiä missä kerrotaan mitä kaikkea laatikosta löytyy.
Ok ja kiitos.Warchef kirjoitti:Stonehorn 150x100mm, sfinksi chariotbase, hämähäkki 150x100. Löytyy GW:n sivuilta kun lukee sitä pränttiä missä kerrotaan mitä kaikkea laatikosta löytyy.
"Now it's time to choose
And either way, I lose"
And either way, I lose"
-
Marsutin mrkIV
Latasin tuon Spacemarinen demon steamista ja se ei toimi mulla :/ . Ajattelin, että tuskin kaikissa on sama ongelma ja ehkä joillain on ollut sama ongelma kuin minulla.Peli aukeaa normaalisti, näen alkumainokset ja muut mutta, kun menen siihen inquisitor tehtävään se näyttää sen örkki linnakkeen ja pystyn katselemaan ympärilleni mutta mitään ei tapahdu. Sitten taas Jump pack demossa toimii niin kauan aikaa kunnes haen jump packin, näyttö menee pimeäksi ja kun se tulee takaisin minulla on jump pack mutta en pysty liikkua tai tehdä mitään muuta kuin exittaa. Voiko kukaan auttaa minua?
Suosittelsin Steamin tai Relicin foorumeita tässä asiassa. Ja kuvauksesta päätelleen et ole ilmeisesti asettanut nappuloita asetuksista.Marsutin mrkIV kirjoitti:Latasin tuon Spacemarinen demon steamista ja se ei toimi mulla :/ . Ajattelin, että tuskin kaikissa on sama ongelma ja ehkä joillain on ollut sama ongelma kuin minulla.Peli aukeaa normaalisti, näen alkumainokset ja muut mutta, kun menen siihen inquisitor tehtävään se näyttää sen örkki linnakkeen ja pystyn katselemaan ympärilleni mutta mitään ei tapahdu. Sitten taas Jump pack demossa toimii niin kauan aikaa kunnes haen jump packin, näyttö menee pimeäksi ja kun se tulee takaisin minulla on jump pack mutta en pysty liikkua tai tehdä mitään muuta kuin exittaa. Voiko kukaan auttaa minua?
Marsutin mrkIV kirjoitti:Latasin tuon Spacemarinen demon steamista ja se ei toimi mulla :/ . Ajattelin, että tuskin kaikissa on sama ongelma ja ehkä joillain on ollut sama ongelma kuin minulla.Peli aukeaa normaalisti, näen alkumainokset ja muut mutta, kun menen siihen inquisitor tehtävään se näyttää sen örkki linnakkeen ja pystyn katselemaan ympärilleni mutta mitään ei tapahdu. Sitten taas Jump pack demossa toimii niin kauan aikaa kunnes haen jump packin, näyttö menee pimeäksi ja kun se tulee takaisin minulla on jump pack mutta en pysty liikkua tai tehdä mitään muuta kuin exittaa. Voiko kukaan auttaa minua?
Oletko kokeillut asentaa peliä uudelleen?
Onko Kahvihuoneen "merkitse kaikki alueet luetuksi" nappula tarkoituksella jätetty englanninkieliseksi vaikka foorumi on muuten suomenkielinen?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Mulla on sama peliporukoissa.Scoundrel kirjoitti:Onko Kahvihuoneen "merkitse kaikki alueet luetuksi" nappula tarkoituksella jätetty englanninkieliseksi vaikka foorumi on muuten suomenkielinen?
katoppa tätä
Näyttäs olevan kaikkialla missä on ala-foorumeita.
Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina. Tarvitseeko sen mahtua sille pienelle baselle vai voiko se olla isommalla? Hyvä/huono jos ei mahdu vai onko mitään väliä? Itse mietin, että treekin voisi olla ihan hyvä figu.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
- Half-breed
Ei sillä basella ole oikeastaan väliä, kun BB:ssä basella ei ole väliä. Treekiniä itsekin käyttäisin mieluiten, kun se on koon osalta tarpeeksi pieni, muttei myöskään liian pieni BB-laudalle.Jopotzuki kirjoitti:Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina. Tarvitseeko sen mahtua sille pienelle baselle vai voiko se olla isommalla? Hyvä/huono jos ei mahdu vai onko mitään väliä? Itse mietin, että treekin voisi olla ihan hyvä figu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Cor Leonis
Itse käytin treekiniä terminaattoribeissillä, kunnes hommasin Durthu figun sen tilalle, kun se vaan on hienompi. Treekin käy koon puolesta kummiskin vähän paremmin. Durthu, jos kaatuu tuppaa vähän blokkailemaan ruutuja. Ratkaisin homman kyhäämällä markkerin puulle, kun se on kaatunut, jonka laitan figun tilalle, jos se kaatuu. Voi olla ihan hyvä ratkasu kaikilla isoilla miehillä BeeBeessä, kun ne ruudut on aika pieniä.Jopotzuki kirjoitti:Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina. Tarvitseeko sen mahtua sille pienelle baselle vai voiko se olla isommalla? Hyvä/huono jos ei mahdu vai onko mitään väliä? Itse mietin, että treekin voisi olla ihan hyvä figu.
Pora on miehen sielu.
Italialaisen Greebon Silvania Treewoman:Jopotzuki kirjoitti:Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina.
http://www.greebo.it/public/oscommerce2 ... cts_id=188
Blood Bowlin figujen kanssa on ongelmana että GW:n omat ovat ... no, aavistuksen liian kasarimeininkiä :)
-
nälkärotta
Mietinnän jälkeen tämä taitaa olla oikea paikka parille kysymykselle.
1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.
2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)? Ei tartte olla millimetrin tarkkuudella, puolen sentin tarkkuus riittää.
Kiitos.
1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.
2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)? Ei tartte olla millimetrin tarkkuudella, puolen sentin tarkkuus riittää.
Kiitos.
Taisivat olla 25mm. Makuasia jos 3mm:n ero vaikuttaa omaan estetiikkaan. Itse käyttäisin surutta.nälkärotta kirjoitti:1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.
Muistaakseni chimeran piippu oli 0.22cal =5.588mm) 5mm sopinee suurimpaan osaan.nälkärotta kirjoitti:2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
nälkärotta
Okei, halkaisija on sopiva, mitenkäs tuo piipun pituus esim basiliskilla?Merimetsä kirjoitti:Taisivat olla 25mm. Makuasia jos 3mm:n ero vaikuttaa omaan estetiikkaan. Itse käyttäisin surutta.nälkärotta kirjoitti:1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.
Muistaakseni chimeran piippu oli 0.22cal =5.588mm) 5mm sopinee suurimpaan osaan.nälkärotta kirjoitti:2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)?
Voiko 'Ard Boyta olla enemmän kuin yksi per Boyz-squad?
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0