Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kylis

Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Viesti Kirjoittaja Kylis »

BloodyElf kirjoitti:Mutta siis modelitkin hieeman liian isoja. Itse ainakin tykkään pelata ihan perus ukoilla, ei mitää jäätäviä 50e monstereita.
Saman verran (ellei vähemmän) ne monsut maksavat kuin nykyedikan coreblokit.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Esmes 40 miehen perus hilpari laatikko maksaa 80e GW hinnoin ja maksaa rouheat 200 pistettä. Höyrytankki maksaa 45e ja polttaa pisteitä reilusti enemmän.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

BloodyElf kirjoitti:Mutta siis modelitkin hieeman liian isoja. Itse ainakin tykkään pelata ihan perus ukoilla, ei mitää jäätäviä 50e monstereita.
Isodemonit on siis pannassa? Samoin tankit ja aikalailla kaikki muutkin? Just sayin'.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Dru Perim kirjoitti:Kertookapa joku, että mikä on uusien isojen hirviöiden basen koko? Onko se sama kuin "Screaming Bell Base", joka on 60mm x 100mm?
Mutta olisiko kenelläkään mutun lisäksi tarkkaa tietoa? En puhu nyt esim. Biotitaanista vaan esim. ogrejen Stonehornista ja siitä "lumimammutista" tai vaikka gobbojen jättihämähäkistä ja hautakunkkujen "sfinkseistä". Eli minkä kokoisella basella ne tulevat?
Viimeksi muokannut Dru Perim, Ma 19.09.2011 09:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Warchef

Stonehorn 150x100mm, sfinksi chariotbase, hämähäkki 150x100. Löytyy GW:n sivuilta kun lukee sitä pränttiä missä kerrotaan mitä kaikkea laatikosta löytyy.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Warchef kirjoitti:Stonehorn 150x100mm, sfinksi chariotbase, hämähäkki 150x100. Löytyy GW:n sivuilta kun lukee sitä pränttiä missä kerrotaan mitä kaikkea laatikosta löytyy.
Ok ja kiitos.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Marsutin mrkIV

Viesti Kirjoittaja Marsutin mrkIV »

Latasin tuon Spacemarinen demon steamista ja se ei toimi mulla :/ . Ajattelin, että tuskin kaikissa on sama ongelma ja ehkä joillain on ollut sama ongelma kuin minulla.Peli aukeaa normaalisti, näen alkumainokset ja muut mutta, kun menen siihen inquisitor tehtävään se näyttää sen örkki linnakkeen ja pystyn katselemaan ympärilleni mutta mitään ei tapahdu. Sitten taas Jump pack demossa toimii niin kauan aikaa kunnes haen jump packin, näyttö menee pimeäksi ja kun se tulee takaisin minulla on jump pack mutta en pysty liikkua tai tehdä mitään muuta kuin exittaa. Voiko kukaan auttaa minua?
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Marsutin mrkIV kirjoitti:Latasin tuon Spacemarinen demon steamista ja se ei toimi mulla :/ . Ajattelin, että tuskin kaikissa on sama ongelma ja ehkä joillain on ollut sama ongelma kuin minulla.Peli aukeaa normaalisti, näen alkumainokset ja muut mutta, kun menen siihen inquisitor tehtävään se näyttää sen örkki linnakkeen ja pystyn katselemaan ympärilleni mutta mitään ei tapahdu. Sitten taas Jump pack demossa toimii niin kauan aikaa kunnes haen jump packin, näyttö menee pimeäksi ja kun se tulee takaisin minulla on jump pack mutta en pysty liikkua tai tehdä mitään muuta kuin exittaa. Voiko kukaan auttaa minua?
Suosittelsin Steamin tai Relicin foorumeita tässä asiassa. Ja kuvauksesta päätelleen et ole ilmeisesti asettanut nappuloita asetuksista.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Marsutin mrkIV kirjoitti:Latasin tuon Spacemarinen demon steamista ja se ei toimi mulla :/ . Ajattelin, että tuskin kaikissa on sama ongelma ja ehkä joillain on ollut sama ongelma kuin minulla.Peli aukeaa normaalisti, näen alkumainokset ja muut mutta, kun menen siihen inquisitor tehtävään se näyttää sen örkki linnakkeen ja pystyn katselemaan ympärilleni mutta mitään ei tapahdu. Sitten taas Jump pack demossa toimii niin kauan aikaa kunnes haen jump packin, näyttö menee pimeäksi ja kun se tulee takaisin minulla on jump pack mutta en pysty liikkua tai tehdä mitään muuta kuin exittaa. Voiko kukaan auttaa minua?

Oletko kokeillut asentaa peliä uudelleen?
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Onko Kahvihuoneen "merkitse kaikki alueet luetuksi" nappula tarkoituksella jätetty englanninkieliseksi vaikka foorumi on muuten suomenkielinen?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

Scoundrel kirjoitti:Onko Kahvihuoneen "merkitse kaikki alueet luetuksi" nappula tarkoituksella jätetty englanninkieliseksi vaikka foorumi on muuten suomenkielinen?
Mulla on sama peliporukoissa.
katoppa tätä
Warchef

Näyttäs olevan kaikkialla missä on ala-foorumeita.
jopotzuki

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina. Tarvitseeko sen mahtua sille pienelle baselle vai voiko se olla isommalla? Hyvä/huono jos ei mahdu vai onko mitään väliä? Itse mietin, että treekin voisi olla ihan hyvä figu.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jopotzuki kirjoitti:Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina. Tarvitseeko sen mahtua sille pienelle baselle vai voiko se olla isommalla? Hyvä/huono jos ei mahdu vai onko mitään väliä? Itse mietin, että treekin voisi olla ihan hyvä figu.
Ei sillä basella ole oikeastaan väliä, kun BB:ssä basella ei ole väliä. Treekiniä itsekin käyttäisin mieluiten, kun se on koon osalta tarpeeksi pieni, muttei myöskään liian pieni BB-laudalle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Jopotzuki kirjoitti:Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina. Tarvitseeko sen mahtua sille pienelle baselle vai voiko se olla isommalla? Hyvä/huono jos ei mahdu vai onko mitään väliä? Itse mietin, että treekin voisi olla ihan hyvä figu.
Itse käytin treekiniä terminaattoribeissillä, kunnes hommasin Durthu figun sen tilalle, kun se vaan on hienompi. Treekin käy koon puolesta kummiskin vähän paremmin. Durthu, jos kaatuu tuppaa vähän blokkailemaan ruutuja. Ratkaisin homman kyhäämällä markkerin puulle, kun se on kaatunut, jonka laitan figun tilalle, jos se kaatuu. Voi olla ihan hyvä ratkasu kaikilla isoilla miehillä BeeBeessä, kun ne ruudut on aika pieniä.
Pora on miehen sielu.
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Jopotzuki kirjoitti:Kertokaa jokin hyvä figu BB welffeille käytettäväksi treemanina.
Italialaisen Greebon Silvania Treewoman:
http://www.greebo.it/public/oscommerce2 ... cts_id=188
Blood Bowlin figujen kanssa on ongelmana että GW:n omat ovat ... no, aavistuksen liian kasarimeininkiä :)
nälkärotta

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

Mietinnän jälkeen tämä taitaa olla oikea paikka parille kysymykselle.

1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.

2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)? Ei tartte olla millimetrin tarkkuudella, puolen sentin tarkkuus riittää.

Kiitos.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

nälkärotta kirjoitti:1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.
Taisivat olla 25mm. Makuasia jos 3mm:n ero vaikuttaa omaan estetiikkaan. Itse käyttäisin surutta.
nälkärotta kirjoitti:2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)?
Muistaakseni chimeran piippu oli 0.22cal =5.588mm) 5mm sopinee suurimpaan osaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
nälkärotta

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

Merimetsä kirjoitti:
nälkärotta kirjoitti:1. Mitä skaalaa Lotrin ukot on, ovatko 28mm vai jotain muuta? Eli pystyykö käyttämään Faban puolella kuinka hyvin.
Taisivat olla 25mm. Makuasia jos 3mm:n ero vaikuttaa omaan estetiikkaan. Itse käyttäisin surutta.
nälkärotta kirjoitti:2. Minkä mittaisia 40K:n tankkien/tykkien piiput ovat (pituus ja halkaisija)?
Muistaakseni chimeran piippu oli 0.22cal =5.588mm) 5mm sopinee suurimpaan osaan.
Okei, halkaisija on sopiva, mitenkäs tuo piipun pituus esim basiliskilla?
Sivious

Viesti Kirjoittaja Sivious »

Voiko 'Ard Boyta olla enemmän kuin yksi per Boyz-squad?
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”