"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Peli-illat Lauttasaaressa

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
finmirage

Re: Peli-illat Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Onko tuolla lauttasaaressa mahdollista pelata myös ns. aloittelijan vai onko kaikki pelaajat tosi kokeneita ja pro? En ole koskenut figuihin about kahteen vuoteen ja taidot on ruosteessa, mutta ois kova halu tulla kokeileen joku kerta.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Celebdae kirjoitti:Mulla on nyt vähän samankaltainen ongelma kuin Terolla; en pääse paikalle lähiviikkoina avaamaan ovia, kun joku keksi sijoittaa kurssin torstaille klo 17-20. Ootkos Tatu saanu Teron avaimen ja/tai suostuuko joku muu ottamaan avausvastuun? Mä voin tän omani luovuttaa kans tarvittaessa.
Mä voin ottaa tästä vastuun mikäli kukaan muu ei jaksa/halua/viitti/whatever. Olit Jaakko vissiin duunissa Ruoholahdessa? Siltä kantilta avaintenkin hakeminen joku päivä olisi meikäläiselle tosi helppoa.
finmirage kirjoitti:Onko tuolla lauttasaaressa mahdollista pelata myös ns. aloittelijan vai onko kaikki pelaajat tosi kokeneita ja pro? En ole koskenut figuihin about kahteen vuoteen ja taidot on ruosteessa, mutta ois kova halu tulla kokeileen joku kerta.
Tottahan toki kaikentasoiset pelaajat voi tulla pelaamaan, tekee vaan selväksi että ei ole vähään aikaan pelaillut niin en nappaa jotain pSeveriusta tai Harbinkeriä.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

ole torstaina mestoilla ainakin alkuunsa, joten pitää varmaan jossain välissä käydä avain jostain hakemasta, olen seuraavat 2 viikkoa pääsemässä pelailemaan kuitenkin.
varmaan torstaina löydän aikaa ennen peli-iltaan menemistä, muuten yövuorot sekoittaa rytmiä sen verta etten ole ihmisten aikaan hereillä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Mäkin voin periaatteessa avausvastuuta ottaa, mutta sillon peli-illat alkaa varmuudella vasta kuudelta, joten jos joku muu pystyy niin parempi muille.

finmirage: Se, että kerholla sattuu pelaamaan koko voittoisa ETC-joukkue ja muutenkin suomen huippupelaajia ei tarkoita etteikö hekin osaisi pelata reilusti. Joten figut vaan naftaliinista ja mukaan. Pelattiinko silloin jo MKII:sta?
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

EDIT: Mun avain on nyt Henryllä, joka hoitaa ovenavausnakkia oletettavasti seuraavat kolme viikkoa.

JA HUOM ULKO-OVEEN PUHELINNUMERO!

Ja uusista pelureista sen verran, että uusia naamojahan on tässä lähiaikoina näkynyt kertsillä. Tervetuloa vaan useamminkin!
Viimeksi muokannut Celebdae, Ke 02.11.2011 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Drak
Viesti:

Elikkäs meikäläinen on huomenna availemassa ovia noin kello 16.30. Saa kiinni numerosta 0443260601, pistän ton kanssa alaoveen että osaan tulla/lähettää jonkun päästämään sisään.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Tulossa ~17-17.30 pintaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Celebdae

Taidan muuten päästä huomenna mestoille, mutta vasta seiskan jälkeen. Henry hoitaa taas avaamisen aikaan x.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Drak
Viesti:

Availemassa ovia 16.30-17.00 lähtien, voin tulla aikasemminkin mikäli jollakulla on erityisesti innostusta pelailla ennen tuota aikaa, vapaalla kun olen koko päivän.
Der Dexter

kattosee miten meikä jaksaa, kahteen töissä ja sen jälkeen vapautta, että onko heti intoa pelailla vaikos ei.
JArrow

Mua ei toi aikaisempi avaus juuri lohduta, mutta tulen puole kuuden jälkeen testaamaan war wagonia, nyt kun säännöt kerta vuodettiin julki. Tavallaan voisi testata myös EGrisseliä, mutta ehkä säästän sen oikeaan modeliin, kun sekin kerta tässä kuussa julkaistaan.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mä voisin tulla aikasemminkin harjottelemaan pienemmillä pisteillä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Tulossa. Turkuun pitää treenata 25 pinnaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Chromeoo

Viesti Kirjoittaja Chromeoo »

kuullostaa vakavalta toi reenaaminen =((
JArrow

Aloittelijaturnaus ja treenaaminen ei vaan kuulu yhteen.
Celebdae

Jotkut on kuulemma veivannut listaansa kuntoon jo 2 viikkoa =)

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

No hyvä, saan harjoteltua 25 pisteellä ihan pelaamista vaikka turnauksen vienkin noppataidolla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Drak
Viesti:

Tosiaan jos on kiinnostusta pelailla ennen tuota puoli viittä-viittä, ilmoitelkaas mulle että mihin aikaan.
Der Dexter

soittasen vaikka, jos jaksan aikaisemmin aloitella, muuten ilmaannun siinä puoli viiden paikkeille sinne vastaanotolle...
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Celebdae kirjoitti:Jotkut on kuulemma veivannut listaansa kuntoon jo 2 viikkoa =)
Kyllä mä nyt saan stna uudella faktiolla pelata, ku jatkuvasti kuulee jotain "nomut sä pelaatki cryxillä" -kuittia :P

Kattoo, voisin innostua tulee jo joskus neljältä, ellei jopa aiemmin. Riippuu vähän siitä et otanko figut kouluun vai meenkö kodin kautta ja jumitan koneella pari tuntia.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”