Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Onko tuolla lauttasaaressa mahdollista pelata myös ns. aloittelijan vai onko kaikki pelaajat tosi kokeneita ja pro? En ole koskenut figuihin about kahteen vuoteen ja taidot on ruosteessa, mutta ois kova halu tulla kokeileen joku kerta.
Mä voin ottaa tästä vastuun mikäli kukaan muu ei jaksa/halua/viitti/whatever. Olit Jaakko vissiin duunissa Ruoholahdessa? Siltä kantilta avaintenkin hakeminen joku päivä olisi meikäläiselle tosi helppoa.Celebdae kirjoitti:Mulla on nyt vähän samankaltainen ongelma kuin Terolla; en pääse paikalle lähiviikkoina avaamaan ovia, kun joku keksi sijoittaa kurssin torstaille klo 17-20. Ootkos Tatu saanu Teron avaimen ja/tai suostuuko joku muu ottamaan avausvastuun? Mä voin tän omani luovuttaa kans tarvittaessa.
Tottahan toki kaikentasoiset pelaajat voi tulla pelaamaan, tekee vaan selväksi että ei ole vähään aikaan pelaillut niin en nappaa jotain pSeveriusta tai Harbinkeriä.finmirage kirjoitti:Onko tuolla lauttasaaressa mahdollista pelata myös ns. aloittelijan vai onko kaikki pelaajat tosi kokeneita ja pro? En ole koskenut figuihin about kahteen vuoteen ja taidot on ruosteessa, mutta ois kova halu tulla kokeileen joku kerta.
-
Der Dexter
ole torstaina mestoilla ainakin alkuunsa, joten pitää varmaan jossain välissä käydä avain jostain hakemasta, olen seuraavat 2 viikkoa pääsemässä pelailemaan kuitenkin.
varmaan torstaina löydän aikaa ennen peli-iltaan menemistä, muuten yövuorot sekoittaa rytmiä sen verta etten ole ihmisten aikaan hereillä...
varmaan torstaina löydän aikaa ennen peli-iltaan menemistä, muuten yövuorot sekoittaa rytmiä sen verta etten ole ihmisten aikaan hereillä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mäkin voin periaatteessa avausvastuuta ottaa, mutta sillon peli-illat alkaa varmuudella vasta kuudelta, joten jos joku muu pystyy niin parempi muille.
finmirage: Se, että kerholla sattuu pelaamaan koko voittoisa ETC-joukkue ja muutenkin suomen huippupelaajia ei tarkoita etteikö hekin osaisi pelata reilusti. Joten figut vaan naftaliinista ja mukaan. Pelattiinko silloin jo MKII:sta?
finmirage: Se, että kerholla sattuu pelaamaan koko voittoisa ETC-joukkue ja muutenkin suomen huippupelaajia ei tarkoita etteikö hekin osaisi pelata reilusti. Joten figut vaan naftaliinista ja mukaan. Pelattiinko silloin jo MKII:sta?
EDIT: Mun avain on nyt Henryllä, joka hoitaa ovenavausnakkia oletettavasti seuraavat kolme viikkoa.
JA HUOM ULKO-OVEEN PUHELINNUMERO!
Ja uusista pelureista sen verran, että uusia naamojahan on tässä lähiaikoina näkynyt kertsillä. Tervetuloa vaan useamminkin!
JA HUOM ULKO-OVEEN PUHELINNUMERO!
Ja uusista pelureista sen verran, että uusia naamojahan on tässä lähiaikoina näkynyt kertsillä. Tervetuloa vaan useamminkin!
Viimeksi muokannut Celebdae, Ke 02.11.2011 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Elikkäs meikäläinen on huomenna availemassa ovia noin kello 16.30. Saa kiinni numerosta 0443260601, pistän ton kanssa alaoveen että osaan tulla/lähettää jonkun päästämään sisään.
Tulossa ~17-17.30 pintaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Taidan muuten päästä huomenna mestoille, mutta vasta seiskan jälkeen. Henry hoitaa taas avaamisen aikaan x.
Availemassa ovia 16.30-17.00 lähtien, voin tulla aikasemminkin mikäli jollakulla on erityisesti innostusta pelailla ennen tuota aikaa, vapaalla kun olen koko päivän.
-
Der Dexter
kattosee miten meikä jaksaa, kahteen töissä ja sen jälkeen vapautta, että onko heti intoa pelailla vaikos ei.
Mua ei toi aikaisempi avaus juuri lohduta, mutta tulen puole kuuden jälkeen testaamaan war wagonia, nyt kun säännöt kerta vuodettiin julki. Tavallaan voisi testata myös EGrisseliä, mutta ehkä säästän sen oikeaan modeliin, kun sekin kerta tässä kuussa julkaistaan.
- GreenMeanie
Mä voisin tulla aikasemminkin harjottelemaan pienemmillä pisteillä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tulossa. Turkuun pitää treenata 25 pinnaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
kuullostaa vakavalta toi reenaaminen =((
Aloittelijaturnaus ja treenaaminen ei vaan kuulu yhteen.
Jotkut on kuulemma veivannut listaansa kuntoon jo 2 viikkoa =)
- GreenMeanie
No hyvä, saan harjoteltua 25 pisteellä ihan pelaamista vaikka turnauksen vienkin noppataidolla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tosiaan jos on kiinnostusta pelailla ennen tuota puoli viittä-viittä, ilmoitelkaas mulle että mihin aikaan.
-
Der Dexter
soittasen vaikka, jos jaksan aikaisemmin aloitella, muuten ilmaannun siinä puoli viiden paikkeille sinne vastaanotolle...
Kyllä mä nyt saan stna uudella faktiolla pelata, ku jatkuvasti kuulee jotain "nomut sä pelaatki cryxillä" -kuittia :PCelebdae kirjoitti:Jotkut on kuulemma veivannut listaansa kuntoon jo 2 viikkoa =)
Kattoo, voisin innostua tulee jo joskus neljältä, ellei jopa aiemmin. Riippuu vähän siitä et otanko figut kouluun vai meenkö kodin kautta ja jumitan koneella pari tuntia.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."