Shoppailua...
Shoppailua...
Monellako eurolla ostatte aina kerralla figukamaa ja kuinka usein käytte kaupassa? Niinkuin kerran kuussa tai silleen.
Minä käyn varmaan kerran kahdessa kuukaudessa tai kerran kuussa. Ja ostan yleensä jollain viidelläkymmenellä-sadalla eurolla. Entä te?
Minä käyn varmaan kerran kahdessa kuukaudessa tai kerran kuussa. Ja ostan yleensä jollain viidelläkymmenellä-sadalla eurolla. Entä te?
-
Armageddon
-
TranssiApina
Ei ikinä - netissä ostamisessa ei ole aidon shoppailun tuntua.s2pid kirjoitti:Harvemmin enää jaksan kaupoista ostella, mutta satunnaisesti yksi laatikko tai blisteri. Varmaan sellanen 2-6 kertaa puolessa vuodessa.. netistä noita tulee nykyään ostettua.
Minä ostan riippuen armeijatilanteestani (onko projekteja kesken) kerran kolmessa kuussa-kolme kertaa kuussa n. 30E:llä kerrallaan.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
LedByReaper
-
zakug_the_insane
Kerran tai pari kuussa-yleensä. Jotain 50€ mä käytän kuussa, riippuen tietysti tarpeesta. Eli joskus ei tuu kyl ees kertaakaan ostettuu mitään kuukaudessa, jos ei tarvii. Riippuu myös siitä mitä tahtia maalaa. Ostan nimittäin yleensä rykmentin kerrallaan.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Ostan kun todella tarvitsen jonkun figun. Toisin sanoen metallifiguja ehkä yhden tai kaksi kuussa. Armeijoiden keräämiseen ei ole aikaa, rahaa tahi motivaatiota, kun vielä ottaa huomioon että on pari tilaustyönä tehtävää armeijaa työn alla. Toisaalta joskus kun saa jotain tosi halvalla niin täytyy sitten ostaa vaikka ei niin tarvitsisikaan.
Mutta kaupan hyllyltä vain on jotain mitä todella tarvitsee.
Toivon että joskus sitten opiskeluiden sun muiden jälkeen kun olen rahakkaassa ammatissa voin ruveta tosi figmentikoksi ja hankkia ystäviä (metallifiguja) kaapin täydeltä.
Mutta kaupan hyllyltä vain on jotain mitä todella tarvitsee.
Toivon että joskus sitten opiskeluiden sun muiden jälkeen kun olen rahakkaassa ammatissa voin ruveta tosi figmentikoksi ja hankkia ystäviä (metallifiguja) kaapin täydeltä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Skavengeneral
tjaa'a, paljonkohan menee? no se vähän riippuu (mistä roikkuu) että joskus ostokset on vaan 1 blisteri eli hinnaks tulee 10e ja joskus tulee ostettua sitten 50e vähän pidemmäksi aikaa maalaamista (en siis ole nopea maalaan) ja muut ostokset on sitten tuolta väliltä. Ja kaupassa käyn kun on rahaa eli vähintään kerran kuussa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!