Shoppailua...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Rokottaja

Shoppailua...

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Monellako eurolla ostatte aina kerralla figukamaa ja kuinka usein käytte kaupassa? Niinkuin kerran kuussa tai silleen.
Minä käyn varmaan kerran kahdessa kuukaudessa tai kerran kuussa. Ja ostan yleensä jollain viidelläkymmenellä-sadalla eurolla. Entä te?
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Joka kuukausi menee sellainen 20-30 euroa, riippuen tilanteesta.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Käyn aina kun on mahollisuus ja ostan niin paljon kuin lompakko antaa =)
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Silloin tällöin 10-30 euroa + pikkuveljet(0-200€) + kaveri(10-40€) + muut(0-150€)...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Harvemmin enää jaksan kaupoista ostella, mutta satunnaisesti yksi laatikko tai blisteri. Varmaan sellanen 2-6 kertaa puolessa vuodessa.. netistä noita tulee nykyään ostettua.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

s2pid kirjoitti:Harvemmin enää jaksan kaupoista ostella, mutta satunnaisesti yksi laatikko tai blisteri. Varmaan sellanen 2-6 kertaa puolessa vuodessa.. netistä noita tulee nykyään ostettua.
Ei ikinä - netissä ostamisessa ei ole aidon shoppailun tuntua. :)

Minä ostan riippuen armeijatilanteestani (onko projekteja kesken) kerran kolmessa kuussa-kolme kertaa kuussa n. 30E:llä kerrallaan.
Bonehead

Viesti Kirjoittaja Bonehead »

Suunnilleen kerran kuussa noin 30 eurolla.
Valta on illuusio.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Kerran 2 kuussa 10 eurolla... :). Aina välillä kyl menee enempi mut noin yleensä.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

noin kerran kuussa 20-30 euroa tai sitten säästän rahat ja ostan jotain isompaa.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Aina kun saan 50 E kasaan.... eli muutama kerta vuodessa...
blaa blaa aargh
LedByReaper

Viesti Kirjoittaja LedByReaper »

pummin aina mutsilta ja faijalta rahaa ja säästän joka centin :)
ja sitten kun on rähaa joku 60e ylöspäin niin ei muuta kui mustaan suteen ostoksille :)
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Joskus vuoden lopussa ostan kamaa sellasella 200 eurolla, kun sillon saa ilmasta rahaa :D . Ehkä jotain 2 kertaa puolessa vuodessa ostan jotain, tai aina kun rahaa riittää.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Jaah 3 kuukauden välein jotain pientä. Jos jotain on työn alla en osta miellelläni.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Kerran tai pari kuussa-yleensä. Jotain 50€ mä käytän kuussa, riippuen tietysti tarpeesta. Eli joskus ei tuu kyl ees kertaakaan ostettuu mitään kuukaudessa, jos ei tarvii. Riippuu myös siitä mitä tahtia maalaa. Ostan nimittäin yleensä rykmentin kerrallaan.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
sotek

Viesti Kirjoittaja sotek »

Ehkä joka toinen kuukaus ja jollain 25-50 eurolla.
Yes sir!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ostan kun todella tarvitsen jonkun figun. Toisin sanoen metallifiguja ehkä yhden tai kaksi kuussa. Armeijoiden keräämiseen ei ole aikaa, rahaa tahi motivaatiota, kun vielä ottaa huomioon että on pari tilaustyönä tehtävää armeijaa työn alla. Toisaalta joskus kun saa jotain tosi halvalla niin täytyy sitten ostaa vaikka ei niin tarvitsisikaan.
Mutta kaupan hyllyltä vain on jotain mitä todella tarvitsee.
Toivon että joskus sitten opiskeluiden sun muiden jälkeen kun olen rahakkaassa ammatissa voin ruveta tosi figmentikoksi ja hankkia ystäviä (metallifiguja) kaapin täydeltä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Trip

Viesti Kirjoittaja Trip »

oon aikalailla ostanu jo kaikki mitä mä tartten mut kylmä käyn suunnilleen kerran kahessa kuukaudessa ja rahaa menee 20-40e
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

tjaa'a, paljonkohan menee? no se vähän riippuu (mistä roikkuu) että joskus ostokset on vaan 1 blisteri eli hinnaks tulee 10e ja joskus tulee ostettua sitten 50e vähän pidemmäksi aikaa maalaamista (en siis ole nopea maalaan) ja muut ostokset on sitten tuolta väliltä. Ja kaupassa käyn kun on rahaa eli vähintään kerran kuussa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mietin ensin kotona mitä ostan ja sit säästän ja teen duunii, ja kun on tarpeeks rahaa, meen ostamaan haluamani tuotteen. Tai meen tietokoneelle ja tilaan fantsusta. Fantsusta tilaamisessa on 100e kynnys jota ei saa alittaa. Mutta jos vaikka 5 tyyppii tilaa kahelkympillä niin siinähän se.
Seppo

Shoppailu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Käyn n. 6-8 kertaa vuodessa, yleensä menee 25 euroo :D
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”