Finecast takuu asiat.
Re: Finecast takuu asiat.
Suomessa on ihan yleistä kun tuotteesta löytyy jokin virhe, niin vastaus on: "valittakaa valmistajalle suoraan".
Näin esimerkisi toimitaan myös Boostepissa PP:n tuotteiden osalta (ainakin minun kohdallani menettelytapa oli vastaava).
Jälleenmyyjät pesevät siis kätensä ja jättävät likaiset työt muille. Tämä mielestäni kertoo jotain asiakaspalvelun tasosta, vaikkakin Boostepista ja Fantsusta muutoin olenkin aina saanut hyvää ja asiallista palvelua. Tässä olisikin kehittämisen varaa, toisaalta kuluttajana ajateltuna samapa tuo kunhan saa korvaavan tuotteen jostain suht nopealla aikataululla.
Näin esimerkisi toimitaan myös Boostepissa PP:n tuotteiden osalta (ainakin minun kohdallani menettelytapa oli vastaava).
Jälleenmyyjät pesevät siis kätensä ja jättävät likaiset työt muille. Tämä mielestäni kertoo jotain asiakaspalvelun tasosta, vaikkakin Boostepista ja Fantsusta muutoin olenkin aina saanut hyvää ja asiallista palvelua. Tässä olisikin kehittämisen varaa, toisaalta kuluttajana ajateltuna samapa tuo kunhan saa korvaavan tuotteen jostain suht nopealla aikataululla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Noniin laitoin GW:lle viestiä menemään missä kerroin mikä vikana ja pyysin lähettämään uuden.
Omat kokemukset Boostepin asiakaspalvelusta vastaavankaltaisesta tapauksesta ovat pelkästään positiivisia.
Ostamani Infinity-figun toinen käsi ei ollut pakkauksessa jonka ostin. Lähetin Boostepille viestiä asiasta ja nämä hoitivat asian niin, että ihan kiitettävän lyhyessä ajassa Espanjasta tuli varaosa kirjeessä omaan postilaatikkoon.
En ole henkilökohtaisesti joutunut tilanteisiin, joissa olisi tarvetta valittaa/ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta itselleni on kyllä tullut sellainen mielikuva että ihan turhaan suomalaiset ovat arkoja tällaisissa tilanteissa. Lain kirjainta pöytään ja selkä suorana vaan vaatimaan oikeuden toteutumista.
Ostamani Infinity-figun toinen käsi ei ollut pakkauksessa jonka ostin. Lähetin Boostepille viestiä asiasta ja nämä hoitivat asian niin, että ihan kiitettävän lyhyessä ajassa Espanjasta tuli varaosa kirjeessä omaan postilaatikkoon.
En ole henkilökohtaisesti joutunut tilanteisiin, joissa olisi tarvetta valittaa/ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta itselleni on kyllä tullut sellainen mielikuva että ihan turhaan suomalaiset ovat arkoja tällaisissa tilanteissa. Lain kirjainta pöytään ja selkä suorana vaan vaatimaan oikeuden toteutumista.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Heitetäämpäs asiaan vaihtoehtoinen näkökulma vaikka tämän asian korjaamisen pitäisi olla helppo juttu (ja ihmeellisesti ei nyt ollutkaan niin helppoa paikan päällä). Minä nimittäin olisin ensimmäisenä ehdottomasti yhteydessä valmistajaan, eli tässä tapauksessa Games Workshoppiin. Miksikö? Siksi, että ne siellä tuskin haluavat viallista yksilöä takaisin. Parhaassa tapauksessa viallinen jää sinun bitsiboksiisi. Jos yhteistyö ei onnistu, kauppias on kuitenkin vastuussa hyvittämisen suhteen. Lisäksi minulle on jäänyt kuva, että tuolla Englannin puolella asiakaspalvelu toimii usein todella hyvin. En nyt GWtä pääse siitä kiittelemään, mutta noin yleisesti.
- Kaapelikala
Kyllä se Suomessakin GW:n aspa toimii loistavasti. Ostin itse yhden failcastin, oli huono. Sain toisen, oli huono. Otin kolmannen (hiukan halvempi), sain rahat takaisin, oli aivan täydellinen, paras laatu mitä ikinä olen nähnyt. Kysyi, että heitetäänkö raadot mukaan, kun roskiin ovat menossa.
Lopputulos: kaksi raatoa ja vampyyri vampyyrin hinnalla. Pistivät myös viestiä eteenpäin mahdollisesti rikkinäisestä muotista.
Muttajoo, jos tarttet hetipaikallanyt, mene ulisemaan kivijalkaliikkeeseen. Jos heillä ei ole, voit joko käskeä hommaamaan uuden tai ottaa itse yhteyttä valmistajaan. PP:n, Battlefrontin ja Corvus Bellin tapauksissa olen itse aina tehnyt näin, koska on helpompaa ja nopeampaa. GW:tä olen vaihtanut kerran kaupassa, kun tarvitsin uuden viikonlopun turnaukseen.
Lopputulos: kaksi raatoa ja vampyyri vampyyrin hinnalla. Pistivät myös viestiä eteenpäin mahdollisesti rikkinäisestä muotista.
Muttajoo, jos tarttet hetipaikallanyt, mene ulisemaan kivijalkaliikkeeseen. Jos heillä ei ole, voit joko käskeä hommaamaan uuden tai ottaa itse yhteyttä valmistajaan. PP:n, Battlefrontin ja Corvus Bellin tapauksissa olen itse aina tehnyt näin, koska on helpompaa ja nopeampaa. GW:tä olen vaihtanut kerran kaupassa, kun tarvitsin uuden viikonlopun turnaukseen.
Noniin, GW:ltä tuli s-postia. Käskivät mennä pyytämään liikkeestä uutta.
- Kaapelikala
Ullatus!Eduboy94 kirjoitti:Noniin, GW:ltä tuli s-postia. Käskivät mennä pyytämään liikkeestä uutta.
Minkälaisen viestin laitoit, btw?
Kappas.Eduboy94 kirjoitti:Noniin, GW:ltä tuli s-postia. Käskivät mennä pyytämään liikkeestä uutta.
Ostin tänään Stiga futispelin. Pelistä meni maalivahtiukkelin alusta kootessa rikki. Se oli vaan niin ahdas, että kun sen voimalla survoin paikalleen, niin se hajosi. Vein hajonneen takaisin kauppaa. Sain rahat takaisin. Ostin uuden. Uusi toimi. En alkanut käydä missään vaiheessa Stigan kanssa kirjeenvaihtoa. Sen hoitaa Prisma, joka palauttaa hajonneen kapineen valmistajalle.
Btw : Futispeli ei ole läheskään yhtä hyvä kuin lätkäpeli, joka onkin kuolematon klassikko, mutta ihan hauska toikin on.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Tottakai Fantasiapelit vaihtaa viallisen tuotteen ehjään, jos ehjää suinkin on saatavilla. Tai jos löydetään ehjä osa, niin korjataan vaikkei olisikaan saatavilla.
En tiedä millainen väärinkäsitys tässä pohjimmiltaan on taustalla, mutta jos olet Kotkan liikkeessä käynyt kysymässä asiasta, saattaa ongelmana olla se, että GW:tä on hyllyssä minimaalinen valikoima. Ei siis luultavasti kyetty heti vaihtamaan. Tai ehkä paikalla tosiaan oli tuuraaja, joka ei tiennyt asiain oikeaa laitaa, kuten joku tuolla ylempänä arveli...
Lähetämme Helsingistä täydennystä Kotkaan kuten muihinkin liikkeisiin kerran viikossa, eli toivottavasti korjaus onnistuu noin viikon sisään. Jos meillä ei Helsingissäkään ole ehjää tuotetta, sitten tilaamme valmistajalta ja aikaa valitettavasti kuluu toinenkin viikko.
Fantasiapelit pahoittelee tätä väärinkäsitystä ja hukkaan jo mennyttä aikaa, kun tietysti homma olisi pitänyt hoitua heti, kun ensimmäisen kerran kävit viallisen tuotteen kanssa liikkeessä!
Jos pääset näppärästi käymään omassa Fantsussasi, käypä uudestaan, niin saadaan asia kuntoon. Jos on matkaa enempi tai et muuten jaksa juosta sinne koko ajan, niin kirjoita meille Helsinkiin mailia osoitteella tilaus [at] fantasiapelit.com ja kerro mikä figu oli kyseessä.
En tiedä millainen väärinkäsitys tässä pohjimmiltaan on taustalla, mutta jos olet Kotkan liikkeessä käynyt kysymässä asiasta, saattaa ongelmana olla se, että GW:tä on hyllyssä minimaalinen valikoima. Ei siis luultavasti kyetty heti vaihtamaan. Tai ehkä paikalla tosiaan oli tuuraaja, joka ei tiennyt asiain oikeaa laitaa, kuten joku tuolla ylempänä arveli...
Lähetämme Helsingistä täydennystä Kotkaan kuten muihinkin liikkeisiin kerran viikossa, eli toivottavasti korjaus onnistuu noin viikon sisään. Jos meillä ei Helsingissäkään ole ehjää tuotetta, sitten tilaamme valmistajalta ja aikaa valitettavasti kuluu toinenkin viikko.
Fantasiapelit pahoittelee tätä väärinkäsitystä ja hukkaan jo mennyttä aikaa, kun tietysti homma olisi pitänyt hoitua heti, kun ensimmäisen kerran kävit viallisen tuotteen kanssa liikkeessä!
Jos pääset näppärästi käymään omassa Fantsussasi, käypä uudestaan, niin saadaan asia kuntoon. Jos on matkaa enempi tai et muuten jaksa juosta sinne koko ajan, niin kirjoita meille Helsinkiin mailia osoitteella tilaus [at] fantasiapelit.com ja kerro mikä figu oli kyseessä.
Ari Veintie
fantasiapelit.com admin & development
Fantasiapelit Tudeer Oy
Fantasiapelit Tudeer Oy
Hups, olinpa sokea. Broodlord siis. Ja mitä ilmeisimmin Kotkan liikkeeseen, jossa niitä ei nyt ole.
Nappasin täältä meidän hyllystä yhden ja se tulee tämän viikon lähetyksen mukana oikelle puolen maata. Varmaankin on noudettavissa loppuviikosta.
Jälleen kerran, pahoittelut että on saatu aikaa haaskattua ihan rutiiniasian takia :(
Nappasin täältä meidän hyllystä yhden ja se tulee tämän viikon lähetyksen mukana oikelle puolen maata. Varmaankin on noudettavissa loppuviikosta.
Jälleen kerran, pahoittelut että on saatu aikaa haaskattua ihan rutiiniasian takia :(
Ari Veintie
Fantasiapelit Tudeer Oy
Fantasiapelit Tudeer Oy
Jos sotussa olisi madolisuus +1:seen taikka muuhun vastaavaan, niin olisin nyt ahkerasti painelemassa ks. namiskaa :)Veintie kirjoitti:Hups, olinpa sokea. Broodlord siis. Ja mitä ilmeisimmin Kotkan liikkeeseen, jossa niitä ei nyt ole.
Sosiaalisen median hyödyntämistä sillä tasolla kuin sen toivoisi olevan monessa muussakin firmassa, hiukka lisää nopeutta voisi tietysti kaipailla, mutta hyvinhän tämä meni loppupeleissä. Positiivinen, "Fantsu välittää asiakkaidensa ongelmista" viesti on välittynyt ainakin tähän päähän :)
Laitatko Eduboy vielä infoa miten asia sujui tämän Veintien intervention jälkeen, jahka episodi on saatettu loppuun?
yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Juu tottakai. Ja Veintie kiitos että saatiin asia hoidettua sen kummempia säätämättä.
Mun mielestä tässä oli ihan liikaa säätöä, mutta toivottavasti loppu hyvin, kaikki hyvin :)
Ari Veintie
Fantasiapelit Tudeer Oy
Fantasiapelit Tudeer Oy