"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Half-breed

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

syrja kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:
Runt kirjoitti:Bretonnia VS Dwarfs (H)2688-1077......20-0
http://www.youtube.com/watch?v=9zSHz7Thvbc
Ei noita poni juttuja tänne, kiitos...
http://www.youtube.com/watch?v=gjV2L_4Vcdo

Mutta joo. Näköjään aika paska tsäkä oli, jos käävät mokaa paniikin re-rollilla. Noh saapahan liigaan vähän jännitystä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
nuuuubi

Viesti Kirjoittaja nuuuubi »

First off: Onnea Breteille! =)

Nyt nolottaa että dispellasin niitä komeettoja, tyhmä virhe. En lähde kyllä spekuloimaan kuinka se vaikutti peliin, mutta opettaa ainaki lukemaan tarkemmin ja ajatuksella.

Ja kiitoksia, Capitan, itteki yllätyin kuinka pärjäsin kääpiöitä vastaan. Pelotti nuo isot, great weaponeilla varustautuneet yksiköt joilla on iso LD armeijassa joka ampuu jumalattomasti. Mutta Gor is strong ja tarpeeksi nopeaki että lähikseen päästiin melko ehjinä.

Omasta jengistäni sanoisin että Razorgor ja Ungor Raiderit on mun sankareita :)
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

olis voinut komeetat tehdä pahaa jälkeäkin beastmen pelissä =)
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Noniin, asia on nyt sillä tavalla että kansa haluaa kuvia. Kuvia ei kuitenkaan ole tulossa ennenkuin joku tunnustaa ottaneensa kameran johdon!
Eli saatte kuvia nähtäväksi heti kun löydän johdon jostain. Taas nähtiin että kannatti olla paikanpäällä, koska tekniikka voi pettää.

Sitten yleisiin tunnelmiin, omastamielestäni vkl:n pirskeet menivät ihan hyvin vaikkakaan yhtä suunnitelluista peleistä ei saatukkaan pelattua. Pelipaikalla tunnelma oli mukavan leppoinen (toivotaan ettei ketään ottanut herjauksisia tosissaan). Palautetta ottaisin mielelläni vastaan organisoinnista yms. niin tiedän hieman mitä tehdä paremmin seuraavalla kerralla. Eli yritetään kehittää tapahtumien sisältöä taas hieman parempaan suuntaan.

Jos nyt miinuksia pitää antaa omasta näkökulmasta niin isoin miinus on se että minä siivoa teidän jälkenne =D Eipä sillä suht siististi osasitte olla paikanpäällä, kahvikuppejakaan ei löytynyt kuin muutama ympäri asuntoa. Eli hyvin pienellä siistimisellä asunnon sai laitettua taas mallilleen, kiitokset siitä kuuluu teille osanottajille.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Paljon kiitoksia peli tilasta, kahvista ja organisoinnista villelle , ei olisi paljon paremmin voinut mennä =) Oli kyllä hauskaa pelailla ja oli hyvä henki päällä koko ajan. Kiitokset vielä muille peleistä ja hyvästä hengestä. Toivotaan et johto löytyy !!! niin näkee sitten kuvia peleistä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

El Capitan kirjoitti:Megapeli was the epic shit. Vartin yli viisi saavuin kotia ja nöyryytettynä. Ensin tulen vastaan ja otan Lv4 velhon mukaan, sitten tuumin, että kun Helffeillä pelaan, niin pakkohan sitä olla vähän massaakin. Otanpa siis sen 17:sta sijaan 23 ja 12:sta sijaan 19:sta jantteria. Mutta ikään kuin tämä ei riittäisi, niin sitten pitää heitellä vielä Dwellers Belowia. Kolme kertaa! Mikä minua vaivaa!? Pitäisikö minun varata aika lääkäriin? Onko tähän lääkettä, rokotusta?
Tuota kutsutaan todellisuudeksi. Hienoa, että viimeinkin myönnät tosiasiat ja kerrot julkisesti mitä oikeasti haluat tehdä. Ja lopetat nyt sen teennäisen kasin mollaamisen:)
El Capitan kirjoitti: @Jarkko, meidän Jarkko. Ei käy. KoWit on 20e arvoltaan, kärry jo itsessään on niin paljon. Vähän liikaa pyyät. Hukkakärrystä puuttui lipunkantaja. Se on, täällä jossain. Ei siitä ole kauaa kun viimeksi näin lojumassa jossain.
Just. Siis mä luulin, että sulla olisi ollut joku chariotin raato. Ja aattelin sellaista johonkin konffiin tms. sitten joskus käyttää. Mutta joo onhan tuo liikaa pyydetty. Ne kaksi peikkoa riittää. Käykö?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Johto löytyi, tai oikeastaan se oli koko ajan kädessäni mutta luulin sitä toisen kameran johdoksi.

Aloitustilanne
Kuva

1 vuoropari pelattuna
Ammuskelua molemmin puolin, Welf/Empire taisi viedä pidemmän korren kun suhteuttaa ampujien määrän. Tähän kun vielä lisätään minun huima noppa tuuri ampumisissa.
Kuva

2 vuoropari pelattuna
Welfien maagi sekä BSB tiputetaan pois pelistä ja samalla lähtee ainokainen maagi welf/empire linjastosta jonka jälkeen loitsuja menikin pelin loppupuolella suht mukavasti läpi. Onneksi Arch lechtor ja Warrior Priest hieman helpottivat tuskaa tuottaen +3DD:tä
Täysin tappiollisesti ei vuoropari kuitenkaan mennyt, tankki kävi rohkeasti tiputtamassa Pegsu heron (Heroic Killing Blow) modelin pois chargesta tulleiden imback hittien avustamana.
Brettien ritarit päättävät rynnäköidä Glade Guard yksikköä kohtaan mutta nuolisade on liikaa ja paniikki iskee.
Kuva

3 vuoropari pelattuna
Treekinit breikkaavat vasemmasta laidasta, toinen Treekin boxi puolestaan koki lähes täydellisen hävityksen white lion boxin chargattua Falming lipun turvin. Oikeassa laidassa puolestaan brettien ritarit saivat kyytiä Empiren ritariboxilta.
Kuva

4 vuoropari pelattuna
Vasemmasta laidasta tiputetaan raketeilla Helffien keihäsboxi melkeimpä kokonaan pois (champpa, prinssi ja bsb jäivät jäljelle). Cannon puolestaan hoiteli crape shotilla dragon prinset. Tämä ei kuitenkaan riittänyt jolloin sotakoneet alkoivat saamaan kylmää kyytiä.
Kuva

5 vuoropari pelattuna
Luulisi että 4800.pts pelissä jäisi hieman enemmän väkeä pystyyn edes toiselle puolelle pöytää tai edes selkeämmällä erotuksella. Näin ei kuitenkaan tällä kertaa käynyt vaan peli oli todella tasainen alusta loppuun. Siinä missä Helffit ja Empire onnistui niin Welffit ja Bretit kompuroivat. No ei se nyt aivan noin mennyt eli kyllä Bretit ja welffitkin onnistuivat paikoittain todella hyvinkin jopa.
Kuva

Viimeisellä vuoroparilla ei sitten tapahtunutkaan enään mitän, joten kuvaa siitä ei tullut edes otettua.
Ja kuten Anton tuossa totesikin niin voitto pelistä meni haltioille & ihmisille, tai ainakin henkinen sellainen.
Tarinoikoon joku muu lisää eri näkökulmasta asioita katsova.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

En kyllä yhtään ymmärrä teidän maastonasetustapaa. Kaikki maasto on taas reunoilla, ja keskellä pöytää on taas iso aakea laakea. Laittakaa sitä maastoa joskus vähän keskemmällekin. Outoa ettei Anton vinettänyt, kun teillä oli tykkikukkula ja keskellä oli aakea laakeaa. Ainakin meidän peleissä Anton alkaa helvetillisen vinetyksen jos jommalla kummalla depolla puolella on vaikka vain kukkula nurkassa metsän takana.
syrja

Pakko sanoa, et olen kyllä halffin kanssa samoilla linjoilla tuosta maasto asiasta. Mitä siinä ehdin seuraamaan vkl aikana muiden pelien pöytiä. Niin aikas avonaista oli. Itse ainakin pyrin laittamaan keskemmälle taloa/metsää/impassiblea jne. Antamaan suojaa omille joukoille. Ja ehkä hankaloittamaan vastustajan suunnitelmia. Tietty onhan se hienoa jos keskelle saa sitten jonkun 30 yksikön yhteistappelun.

Järjestelyistä kaipasit kommenttia. Mitäpäs siitä. Hienosti kaikki toimi. Pöydille oli hyvin tilaa ja vaikka oli enemmänkin väkeä paikalla niin siltikään ei ollut ahdasta. Kaffettakin sai mikä on aina hienoa. Tietty olisi ollut kohteliasta jos joku/jotkut oisi sitten tuonut vähän pullaa tms. Ettei isännän tarvii järjestää "puolihoitoa". Vaikkakaan, eihän nuo nyt mitään hirveitä kustannuksia teettänyt. Mutta noin niikuin periaatteessa. No ens kerralla sitten. Ja eiköhän siellä taidettu olla aikaslailla siististi. Kuten isäntä jo sanoikin. Ja ei varmaan häiritty naapureitakaan. Kuppeja aina jää jonnekin lojumaan...MINÄ jätin kuppini keittiön tiskipöydälle:)
Mutta joo kiitos vielä kaikille. Oikeen hauskaa oli. Ainakin minulla, en tiedä pöydän toisella puolella olleista:) Ja Antille vielä kerran anteeksi. Se oli härski temppu. Jos olisi ollut hupipeli, eikä yritetä kerätä liigapisteitä. Niin en varmaan olisi sitä tehnyt. Pelin tarkoitus on kuitenkin myös viihdyttää. Toisaalta tuo opetti varmasti paljon mm deposta ja sen, että pienillä asioilla voi olla suurikin merkitys joissakin kohdissa. No pelaamalla ja pelaamalla noita asioita oppii ottamaan huomioon.
Runt

Half-breed kirjoitti:En kyllä yhtään ymmärrä teidän maastonasetustapaa. Kaikki maasto on taas reunoilla, ja keskellä pöytää on taas iso aakea laakea. Laittakaa sitä maastoa joskus vähän keskemmällekin. Outoa ettei Anton vinettänyt, kun teillä oli tykkikukkula ja keskellä oli aakea laakeaa. Ainakin meidän peleissä Anton alkaa helvetillisen vinetyksen jos jommalla kummalla depolla puolella on vaikka vain kukkula nurkassa metsän takana.
Korjataan sen verran maasto asiaan että tykkikukkulaa ei ollut kummallakaan puolella kentää depotusalueella. Keskelle kentää kieltämättä jäi todella paljon tilaa, osittain tilaa olikin tarkoitus maastojen asettelussa jättää koska kyseessä kuitenkin hieman normaalia suurempi peli. Eli tarkoitus oli että joukot pääsevät etenemään kentällä eivätkä kaikki jumita toistensa takana, jälkikäteen kun kuvia nyt katsoo niin olisihan sitä keski kenttää voinut tukkia jollain. Jäihän tuohon periaatteessa kolme sektoria reunat ja keskusta, tuon minun depotus alueella olevan kiven olisi voinut kyllä hyvin lätkäistä keskelle kentää jolloin sektoreita olisi ollut neljä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Maastosta Anton ei napissut, koska hän sen teki. Keskelle jätettiin, ja oikeastaan muuallekin, siitä syystä, että 5000p normaalikokoisella pelipöydällä. Eihän siellä voi liikkua, jos laittaa normaalin verran normaaliin tapaan maastoa. Ohan toi aukko aika iso, mutta kyllä sitä suojaa kaikkialle saatiin aikaiseksi kuitenkin. Kukkulat mm. suojasivat ekan vuoron ajan ainakin. Mutta aukko tai ei, ahdasta tuolla oli.

Pelin ainoa huono puoli oli se, että Ville teki molemmat armeijansa samaan aikaan. Mie vain tein jotain ja Tomi otti vain jotain ja sitten ihmeteltiin, että meillä oli sama lore ja melkein samat taiatkin. Whuppi duu. Ville kompoili ja sikaili kun otti toiselta jengiltä jotain ja paikkasi sen puutteita toisella. Tyhmä, huijari. En koskaan enää pelaa sun kanssa isoja pelejä.

Tasainen se ei ollut. Hirveä massacre toisella vuorolla kun tultiin esiin. Tuollainen tykistö, tuollainen nuolikuuro. Vielä kun lisäisi kovan magian, niin johan paisuisi suoni. +3DD, joka vuoro meidän hienoihin 5+1 winds of magiaan takasi kuitenkin sen, että vihollinen ei dominoinut sillä.

Pelistä tuli vasta sitten mielenkiintoinen kun Dwelleri onnistui, ei irkuttanut, vaan onnistui 5:n nopan castilla vs 6 nopan dispellillä ja lilllanas lv4 velhon, bösbin ja ties kuinka monta arsua. Sitten lähti ilo itkuisiin silmiin tulemaan. Mutta kyllä mua vitutti kun mun 11" charge treekineihin epäonnistui ja niiden 9" charge omalla vuorolla epäonnistui. Onneksi oli lion cloak yllä. Muutoin ei oltaisi kestetty yhtään toista vuoroja tuota tykistöä vastaan.

Regrowthkin oli eeppinen. Kahdesti heitin ja jokaisella kerralla 7 jellonaa takaisin. Toiseksi viimeisen vuoron Dwellerikin oli eeppinen. Juuri kun oltiin puhuttu siitä, että hilparit ei oo tehneet mittään eikä kukaan ole kiinnostunut niistä, Ville heitti vain 6:lle sotilaalleen jostain +30:stä strena-testin onnistuneesti.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:lilllanas lv4 velhon, bösbin ja ties kuinka monta arsua. Sitten lähti ilo itkuisiin silmiin tulemaan.
Kannattais pelata ETC-kompeilla, eli tuohon saisi LOS:sin. Ei oo silloin ihan niin loll337-spelli.
Runt

El Capitan kirjoitti:Pelin ainoa huono puoli oli se, että Ville teki molemmat armeijansa samaan aikaan. Mie vain tein jotain ja Tomi otti vain jotain ja sitten ihmeteltiin, että meillä oli sama lore ja melkein samat taiatkin. Whuppi duu. Ville kompoili ja sikaili kun otti toiselta jengiltä jotain ja paikkasi sen puutteita toisella. Tyhmä, huijari. En koskaan enää pelaa sun kanssa isoja pelejä.
Totta käytin häikäilettömästi hyväksi suunnittelu vaihetta, toisaalta se myös kostautui koska velhot jäivät yhteen ja sekin mokoma sitten kuolla kupsahti heti pelin alkupuolella. Ensikerralla kun ns paripeli pelataan niin pitää suoda samanlainen mahdollisuus vastapuolelle myös, saa sitten itsekkin maistaa sitä kuraa mitä niskaan viskotaan.
Half-breed kirjoitti:Kannattais pelata ETC-kompeilla, eli tuohon saisi LOS:sin. Ei oo silloin ihan niin loll337-spelli.
Mitä taas komppeihin tulee niin niistä voidaan olla montaa mieltä, paikoissaan asiallisia mutta pääpiirteittän kyllä rikkoo pelin suomia mahdollisuuksia todella radikaalisti. Ei kiitos siis kompeille, monta kikkaa ja kokeilua jäisi väliin ja osa harrastuksen viihdearvosta kuolisi saman tien. Edes kompeilla ei armeijoita pysty pistämään samalle viivalle, joten pelataan sitten ilman komppeja kunnon erotuksin.
syrja

[quote="syrja
El Capitan kirjoitti: @Jarkko, meidän Jarkko. Ei käy. KoWit on 20e arvoltaan, kärry jo itsessään on niin paljon. Vähän liikaa pyyät. Hukkakärrystä puuttui lipunkantaja. Se on, täällä jossain. Ei siitä ole kauaa kun viimeksi näin lojumassa jossain.
Just. Siis mä luulin, että sulla olisi ollut joku chariotin raato. Ja aattelin sellaista johonkin konffiin tms. sitten joskus käyttää. Mutta joo onhan tuo liikaa pyydetty. Ne kaksi peikkoa riittää. Käykö?[/quote]

Bongasitko Anton tuon?
Half-breed

Runt kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:Kannattais pelata ETC-kompeilla, eli tuohon saisi LOS:sin. Ei oo silloin ihan niin loll337-spelli.
Mitä taas komppeihin tulee niin niistä voidaan olla montaa mieltä, paikoissaan asiallisia mutta pääpiirteittän kyllä rikkoo pelin suomia mahdollisuuksia todella radikaalisti. Ei kiitos siis kompeille, monta kikkaa ja kokeilua jäisi väliin ja osa harrastuksen viihdearvosta kuolisi saman tien. Edes kompeilla ei armeijoita pysty pistämään samalle viivalle, joten pelataan sitten ilman komppeja kunnon erotuksin.
No jos nappaa pelata retardilla pisteytyksellä sitä kumman sankarit eka mokaa strenatestin, niin mikäs siinä. Kaikki muut vaan haluaa pelata peliä jossa loll337 on vähemmän pinnalla.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

syrja kirjoitti:[quote="syrja
Just. Siis mä luulin, että sulla olisi ollut joku chariotin raato. Ja aattelin sellaista johonkin konffiin tms. sitten joskus käyttää. Mutta joo onhan tuo liikaa pyydetty. Ne kaksi peikkoa riittää. Käykö?

Bongasitko Anton tuon?[/quote]
Aah, jooh, bongasin bongasin. Jätin vain vastaamatta, koska en tiedä kyllä miksi. Käyhän se. Mulle jää yksi rölli muistoksi niistä hyvistä ajoista.

Komppeja? Tehdään koko peli uusiksi, Pori-edition, niin hyvä tulee. ETC:kin on perseestä. En ole kattonut 8th:n päivityksiä kovinkaan paljoa, mutta vieläkään en saa 2 jättiläistä kuitenkaan pöydälle. Sellainen vääryys pitäisi sallia, koska vain idiootti ottaa niin monta tähtipelaajaa kentälle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Komppeja? Tehdään koko peli uusiksi, Pori-edition, niin hyvä tulee. ETC:kin on perseestä. En ole kattonut 8th:n päivityksiä kovinkaan paljoa, mutta vieläkään en saa 2 jättiläistä kuitenkaan pöydälle. Sellainen vääryys pitäisi sallia, koska vain idiootti ottaa niin monta tähtipelaajaa kentälle.
Mitään omia komppei. ETC toimii aivan loistavasti, niin mitä sitä enempää. Eikä etenkään mitään Pori-komppei, kun silloin olisi vaara, että sä koskisit niihin.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

mikä on loll337?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Half-breed

Hapid kirjoitti:mikä on loll337?
Sanojen lol ja l337 yhdistelmä. Käytän termiä kuvaamaan jotain naurettavaa ja käsittämätöntä. Esmes tässä tapauksessa on käsittämättömän naurettavaa olla kompittamatta Dwelleriä joka on täysin rikkinäinen spelli ilman komppia.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

jaaha. no porin warhammer liigois ei tulla kyl ainakaan mun elinaikana koskaan pelaamaan kuin korkeintaan parilla kompilla ja ne ovat että special charactereita ei saa käyttää ja toinen on jtn maastoihin liittyvää.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”