Johto löytyi, tai oikeastaan se oli koko ajan kädessäni mutta luulin sitä toisen kameran johdoksi.
Aloitustilanne
1 vuoropari pelattuna
Ammuskelua molemmin puolin, Welf/Empire taisi viedä pidemmän korren kun suhteuttaa ampujien määrän. Tähän kun vielä lisätään minun huima noppa tuuri ampumisissa.
2 vuoropari pelattuna
Welfien maagi sekä BSB tiputetaan pois pelistä ja samalla lähtee ainokainen maagi welf/empire linjastosta jonka jälkeen loitsuja menikin pelin loppupuolella suht mukavasti läpi. Onneksi Arch lechtor ja Warrior Priest hieman helpottivat tuskaa tuottaen +3DD:tä
Täysin tappiollisesti ei vuoropari kuitenkaan mennyt, tankki kävi rohkeasti tiputtamassa Pegsu heron (Heroic Killing Blow) modelin pois chargesta tulleiden imback hittien avustamana.
Brettien ritarit päättävät rynnäköidä Glade Guard yksikköä kohtaan mutta nuolisade on liikaa ja paniikki iskee.
3 vuoropari pelattuna
Treekinit breikkaavat vasemmasta laidasta, toinen Treekin boxi puolestaan koki lähes täydellisen hävityksen white lion boxin chargattua Falming lipun turvin. Oikeassa laidassa puolestaan brettien ritarit saivat kyytiä Empiren ritariboxilta.
4 vuoropari pelattuna
Vasemmasta laidasta tiputetaan raketeilla Helffien keihäsboxi melkeimpä kokonaan pois (champpa, prinssi ja bsb jäivät jäljelle). Cannon puolestaan hoiteli crape shotilla dragon prinset. Tämä ei kuitenkaan riittänyt jolloin sotakoneet alkoivat saamaan kylmää kyytiä.
5 vuoropari pelattuna
Luulisi että 4800.pts pelissä jäisi hieman enemmän väkeä pystyyn edes toiselle puolelle pöytää tai edes selkeämmällä erotuksella. Näin ei kuitenkaan tällä kertaa käynyt vaan peli oli todella tasainen alusta loppuun. Siinä missä Helffit ja Empire onnistui niin Welffit ja Bretit kompuroivat. No ei se nyt aivan noin mennyt eli kyllä Bretit ja welffitkin onnistuivat paikoittain todella hyvinkin jopa.
Viimeisellä vuoroparilla ei sitten tapahtunutkaan enään mitän, joten kuvaa siitä ei tullut edes otettua.
Ja kuten Anton tuossa totesikin niin voitto pelistä meni haltioille & ihmisille, tai ainakin henkinen sellainen.
Tarinoikoon joku muu lisää eri näkökulmasta asioita katsova.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.