"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

to spray or not to spray?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
newbie

to spray or not to spray?

Viesti Kirjoittaja newbie »

elikä oon tässä huomannu että aika moni sprayaa figuurit ennen maalausta esim valkoisella tai mustalla. oon vasta alottelemassa maalauksia ja mulla on valmiina vaan yks silver helm rykmentti enkä sprayannut niitä vaan alotin vaan maalaan tosta vaan tavallisilla workshopin maaleilla. ajattelin nyt koittaa alkaa tästä lähin maalaan pohjan spraylla mutta yks purkki maksaa 10€ :x noissa alan kaupoissa. Onko se kuitenkin sen arvoista? tai onko kaupoissa myytävä spray maali ihan samaa? ( ainakin selvästi halvempaa). joten kirjotelkaa vapaasti mielipiteitänne :)
im the new kid in town so dont pick on me
C'tan

Viesti Kirjoittaja C'tan »

Spray-keskustelua mm. täällä:

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=7340
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

osta mastonin spray se on laadukkampaa ja maksaa 2-4e puteli ja on aikas saman kokoinen mutta kuivumis aika on isompi:(
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

No tossa on jo linkki tonee, mutta itse sprayaan kaikki ukkoni mustala pohjamaalilla ja, joka on tietysti GW:n ja kyllähän se maksaa sen kympin, mutta kyllä sillä paljon sprayaa.

Harastuksen alkuvaiheessa kun katoin maalausohjeita niin siinä oli vaan kuvia "miten maalata" niin eka kuva oli pelkkää mustaa ukkoa niin maalasin, painottaen sanaa maalsin ukot ensin citadelin msustalla maalilla.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Sprayaa.. ei siitä muuten tule mitään.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Mistä tuota mastonia saa?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Laatukaupasta... Honkkarista =)
LedByReaper

Viesti Kirjoittaja LedByReaper »

minusta maston maksaa 2.50-3.50€
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Niin voi myös ostaa muita sprayita äh.. miten se kirjotetaan.. no niin kuitenkin voit ostaa vaikka edullisempaa spreitä kuin tuo maston (jos löydät tietysti :wink: ) kunhan tarkistat purkista että se ei sulata muovia (pitäisi lukea) Elikkä kannattaa sprayata.
ike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ike »

Mastonhan siis sulattaa muovin figussa jos sitä onnistuu spreijaamaan liikaa.. paljon ohuita kerroksia (miun charactereissa ainakin 6-10 kerrosta pohjamaalia) ettei maali paakkuunnu..

No nyt meni neuvomisen puolelle.. eli off topic :)
(Ilm. 20: 14-15)
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Niin enpä ole kyllä mastonia käyttänyt mutta itselläni on joku musta ja harmaa sprei joita voi vedellä muovin päälle huoletta monta kerrosta.. Maksoi vaan pari euroa purkki. En nyt muista merkkiä vaan kun spreit ei ole paikalla. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”