to spray or not to spray?
to spray or not to spray?
elikä oon tässä huomannu että aika moni sprayaa figuurit ennen maalausta esim valkoisella tai mustalla. oon vasta alottelemassa maalauksia ja mulla on valmiina vaan yks silver helm rykmentti enkä sprayannut niitä vaan alotin vaan maalaan tosta vaan tavallisilla workshopin maaleilla. ajattelin nyt koittaa alkaa tästä lähin maalaan pohjan spraylla mutta yks purkki maksaa 10€ :x noissa alan kaupoissa. Onko se kuitenkin sen arvoista? tai onko kaupoissa myytävä spray maali ihan samaa? ( ainakin selvästi halvempaa). joten kirjotelkaa vapaasti mielipiteitänne 
im the new kid in town so dont pick on me
osta mastonin spray se on laadukkampaa ja maksaa 2-4e puteli ja on aikas saman kokoinen mutta kuivumis aika on isompi:(
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
No tossa on jo linkki tonee, mutta itse sprayaan kaikki ukkoni mustala pohjamaalilla ja, joka on tietysti GW:n ja kyllähän se maksaa sen kympin, mutta kyllä sillä paljon sprayaa.
Harastuksen alkuvaiheessa kun katoin maalausohjeita niin siinä oli vaan kuvia "miten maalata" niin eka kuva oli pelkkää mustaa ukkoa niin maalasin, painottaen sanaa maalsin ukot ensin citadelin msustalla maalilla.
Harastuksen alkuvaiheessa kun katoin maalausohjeita niin siinä oli vaan kuvia "miten maalata" niin eka kuva oli pelkkää mustaa ukkoa niin maalasin, painottaen sanaa maalsin ukot ensin citadelin msustalla maalilla.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
TranssiApina
- Teonanacatl
-
TranssiApina
-
LedByReaper