Runt kirjoitti:
20-0 sääntö nyt on neämmä kirjoitettu hieman liian epäselkeästi. Tiedät kyllä mitä tarkoitan säännöllä, mutta ehkä se on hyvä ottaa pois tai ainakin muokata niin ettei sääntöä itsessään päästä hyväksi käyttämään.
Joo tiedän, hyvä et muokkaat. Muuten meikäläinen voi ikävänä ihmisenä käyttää sitä hyödyks
Runt kirjoitti:
Tiheänmetsän marssi sovelluksen olen valmis hylkäämään täysin, ehkä se jopa on täysin fiksua niin ei sekoiteta pakkaa. Itse ehkä maalailen liikaa mahdollisia kauhukuvia metsän osalta ja ruokin mieltäni siten väärästä päästä.
Joo ei sen nyt niin ihmeellinen juttu pitänyt olla. Alunperin ajatuksenani oli vain, että oli metsiä kuten sääntökirjassa. Ja lisäksi LoSsin blokkaavia mettiä. Mutta innostuin sitten kehittelmään kunnon ryteikköjä niistä.
Mutta mitä yksinkertaisemmalla päästään menemään niin aina parempi.
Pistelaskuun mulle käy kaikki paitsi 8 viralliset säännöt. Jokin näistä(?):
- joko nykyisellään
- kuten nyt paitsi multiW tyypit pitää tappaa kokonaan, et niistä saa pojot
- tai 7 malliin. Täydet pisteet tuhotuista yksiköistä, puolikkaat jos puolet tai yli tapettu, samoin multiW jutuista saa puolikkaat pojot jos puolet haavoista pois. Mutta ei mitään neljännes touhuja.
Niin ja tietty lippu+kenu bonarit oli sitten mikätahansa systeemi käytössä
ManAtArm kirjoitti:
tuli vihdoin hankittua Graalin ritareita, niin päätelkää siitä mitä jatkossa tulee kohdattua
...onkos ne sellaisii harmait vai sellasii metallisii...siis väriltään...ainiin alustois on myös mustaa....:D
Joo ja toi ei tarkottanut et figut tarvis olla maalattuja ja fillerit käy edelleen. Ei vaan voinu vastustaa kiusausta.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.