WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Näkeek teiän tai muitten listoja jostain?
Listoja ei oo missään näkyvillä, mut mulla oli oma standardi-eHaley (sama lista kuin NOT), Terolla eKrueger, Ollilla Terminus ja Tatulla doomreaverit.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mulla oli siis standardi-eKrueger ;) (sama kuin NOT, Aros Kingdoms, Turku Synergy Open ja kaikki muut turnaukset ikinä..)Celebdae kirjoitti:Listoja ei oo missään näkyvillä, mut mulla oli oma standardi-eHaley (sama lista kuin NOT), Terolla eKrueger, Ollilla Terminus ja Tatulla doomreaverit.
Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista (ihan huvikseen, ja koska pyysin sen mukaan tuliaisiksi H-P:lle):
Damiano
-Nomad
Gun mages + UA
-Vanguard
Gorman
Rhupert
10 Boomhowler & co
10 Forge guard
10 Steelhead halberdiers
5 Steelhead Cavalry
Joo ihan paska lista, mutta kyllä sillä sijalle 1 pääsee, ja voittaa 6/6, ja mm. Jaakon... Olkoonkin, että Damiano jäi vuorolla 2 kahteen hipariin, koska Jaakko ei osannut heittää kahdella nopalla nelosta vai miten se meni..?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Wut? Onko ihan 100 varma, että tuo on vanguardi eikä muuli? Jos on oikein, niin mihin tota käytettiin?petskules kirjoitti:Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista (ihan huvikseen, ja koska pyysin sen mukaan tuliaisiksi H-P:lle):
Gun mages + UA
-Vanguard
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mä olen ihan 100% varma, kun siis pelasin tota vastaan. Sure foot päälle ja keskelle Boomhowlereita tekee melkoisen tarpitin, jopa boomisten mittapuulla. Niin ja pelasti tuo Vanguard sitten loppupelissä sen Damianon ottamasta ratkaisevaa Defenderin kuulaa kalloon. Ei henk. koht. moraali riittänyt lähteä kikkailemaan shield guardin nykysääntötulkinnalla, niin jätin ampumatta.Merimetsä kirjoitti:Wut? Onko ihan 100 varma, että tuo on vanguardi eikä muuli? Jos on oikein, niin mihin tota käytettiin?petskules kirjoitti:Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista (ihan huvikseen, ja koska pyysin sen mukaan tuliaisiksi H-P:lle):
Gun mages + UA
-Vanguard
- GreenMeanie
Kiitän listasta, tosin mun ja Jaakon matsithan päättyy aina toisin nimenomaan ja vain mun huonon noppatuurin takia.petskules kirjoitti: Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista
Vähän samantyyppistä listaa olen kelannut kokeilla itekkin, ilman boomereita kyllä. Jännää täällä kun saa figuja ihan kaupasta.
Mites noi FGt toimi? Piileksi boomereiden takana? Death March on kyl kova noilla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Jees just noin. Boomhowlerit on se ton listan oleellinen juttu, joilla pidetään huolta ettei hävitä skenaarioon ja forge guardin avulla vähitellen grindataan vastustaja pois kentältä.GreenMeanie kirjoitti:Mites noi FGt toimi? Piileksi boomereiden takana? Death March on kyl kova noilla.petskules kirjoitti: Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista
Jos käyttäisin hattua niin kohottaisin sitä sinulle. Ehkäpä teen sen kuitenkin maljalla joskus, kun on jotain mitä maljaan kaataa. Uusi shield guard mahdollistaa niin karsean laillisen sääntöperseilyn, että ihan iljettää. Kuulumalla suomalaiseen eliittiin ja moisen mahdollisuuden käyttämättä jättäminen on upea herrasmiesele, joka toivon mukaan pidemmän päälle vaikuttaa positiivisesti "reiluun peliin" ja sen hengen kehittymiseen sekä kotimaassa että kansainvälisesti.Celebdae kirjoitti: Niin ja pelasti tuo Vanguard sitten loppupelissä sen Damianon ottamasta ratkaisevaa Defenderin kuulaa kalloon. Ei henk. koht. moraali riittänyt lähteä kikkailemaan shield guardin nykysääntötulkinnalla, niin jätin ampumatta.
Todennäköisimmin luotan kuitenkin liikaa ihmisten yleiseen moraalintuntoon ja petyn taas kerran, mutta se on sen ajan murhe ^^
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
-
Der Dexter
noh, jos suomalaisessa turnauksessa moiseen törmäät, niin älähtää vähäsen ääneen, niin tullaan joukolla heittämään pelipöytä nurin. Ei ole menossa ainoassakaan täkäläisessä turneessa läpi, ellei anna. voihan toinen itkeä jotain säännöistä, sitten vaan haetaan TO paikalle, joka sulkee turnauksesta.
eipä muutenkaan ole tämän pelin ideana hakea noita sääntöpoikkeuksia ja hyötyä niistä, vaan voittaa pelaamalla, ja tarkoitin siis noita pelaajia joita parisen vuotta olen pitkin maailmaa kohdannut. jätetään nuo sääntöpelleilyt muille lajeille, tässä lajissa luetaan sivu 5, ja jatketaan...
eipä muutenkaan ole tämän pelin ideana hakea noita sääntöpoikkeuksia ja hyötyä niistä, vaan voittaa pelaamalla, ja tarkoitin siis noita pelaajia joita parisen vuotta olen pitkin maailmaa kohdannut. jätetään nuo sääntöpelleilyt muille lajeille, tässä lajissa luetaan sivu 5, ja jatketaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
No ei se toki ihan niin yksinkertaista ole. On vähän loputon suo lähteä määrittelemään mikä on "oikea" sääntökikkailu ja mikä "väärä" vrt. omien figujen chargaukset jne. jne. mitä tässä pelissä on vaikka kuinka paljon. Oon tän rulauksen osalta suht pettynyt PP:n toimintaan tai lähinnä siihen, että erratoiminen kestää niin pirun kauan. Se nyt on saletti, että muutos on jossain välissä tulossa. Jos vastustaja ois mut assassinoinut tuolla tavalla, niin oisin kätelly ja ollut asian kanssa ihan ok. En yksinkertaisesti lähtisi nykytilanteessa pelaamaan Shield guardeja - tai ainakaan luottamaan niiden toimintaan. Mutta silti ei vaan tuntunut siltä, että haluan noin pelin yrittää lopettaa ja yritin sit jotain muuta, vaikka matsi olikin siinä vaiheessa aika hävitty.
Sama. Kyllä se peli on siinä kun se kerran sääntöjen mukaan on pelattu. Kyllä se itseä vituttaisi enkä itse noin tekisi, mutta pelin tulokseen ei ole mitään sanomista.Celebdae kirjoitti:No ei se toki ihan niin yksinkertaista ole. On vähän loputon suo lähteä määrittelemään mikä on "oikea" sääntökikkailu ja mikä "väärä" vrt. omien figujen chargaukset jne. jne. mitä tässä pelissä on vaikka kuinka paljon. Oon tän rulauksen osalta suht pettynyt PP:n toimintaan tai lähinnä siihen, että erratoiminen kestää niin pirun kauan. Se nyt on saletti, että muutos on jossain välissä tulossa. Jos vastustaja ois mut assassinoinut tuolla tavalla, niin oisin kätelly ja ollut asian kanssa ihan ok. En yksinkertaisesti lähtisi nykytilanteessa pelaamaan Shield guardeja - tai ainakaan luottamaan niiden toimintaan. Mutta silti ei vaan tuntunut siltä, että haluan noin pelin yrittää lopettaa ja yritin sit jotain muuta, vaikka matsi olikin siinä vaiheessa aika hävitty.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Vähän uutta, vähän Wanhaa, lokakuussa ilmestymässä:
Kenraali Ossrum

Devastator-rungon multikitti

"Yo dawg, I heard ya liked shoulderpads, so I put some shoulderpads over shoulderpads"

Kenraali Ossrum

Devastator-rungon multikitti

"Yo dawg, I heard ya liked shoulderpads, so I put some shoulderpads over shoulderpads"

Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Veikö nyt toi Hyperion ton shoulderpad - tittelin kun on kamulla kunnon höskää niskassa XD
Osrum on kivan näköinen mutta Devastetor-kitti näyttää paremmalta uudistuksesta.
Osrum on kivan näköinen mutta Devastetor-kitti näyttää paremmalta uudistuksesta.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
-
Der Dexter
voi olla että yksi noita uusia kittejä on ostettava, vaikkei moiselle oikeaa tarvetta olekaan, sen verta kivan näköinen setti...
Aliquando Insanire Iucundum Est
joo alkaa kyl mennä toi olkasuojus juttu yli, tosin kyl toi colossal viellä toimii :D kuinkahan isot galeon tulee sit saamaan...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Needs moar. Bring bout green stuff.Dovahkiin kirjoitti:Veikö nyt toi Hyperion ton shoulderpad
Ei läheskään yhtä överit onneksi...santso kirjoitti:joo alkaa kyl mennä toi olkasuojus juttu yli, tosin kyl toi colossal viellä toimii :D kuinkahan isot galeon tulee sit saamaan...

Judicatorillakin on isoa lähinnä nuo raketinheittimet olkapäissä, padit pysyvät hillittyinä.

Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Mä kirjotin meidän ETC-reissusta raportin tonne brittiläisten foorumille, joka tosin on tänään tuntunut olevan vähän väliä kaatuneena:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2&t=103918
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2&t=103918
Löytyisköhän keltään Cygnar-pelaajalta extrana Thornin mk.II stattikorttia josta haluais luopua muutaman euron hinnalla? Tarvitsisin thornin lisäksi myös long gunner infantryn stattikortin (mutta se ei ole niin oleellinen kuin thorn) ja en noiden kahden takia viitsisi ostaa koko korttipakkaa cygnarille :). Eli jos olet ostanut itsellesi cygnarin korttipakan, etkä kaipaa thornin (&long gunner infatryn) stattikorttia niin ostan mielelläni poies kuleksimasta. Laitelkaa YV jos löytyy.
Edit: eipä enää tarvetta
Edit: eipä enää tarvetta
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Saakohan kolossaalin bondattua? eFeora taitaisi olla kovin kiinnostunut bondaamaan judikaattorin. 4xsmall autfirelättyä (+2/vassali) ja pari liekinheitintä tekee sad panda