"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Crescent

Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Näkeek teiän tai muitten listoja jostain?
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Listoja ei oo missään näkyvillä, mut mulla oli oma standardi-eHaley (sama lista kuin NOT), Terolla eKrueger, Ollilla Terminus ja Tatulla doomreaverit.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:Listoja ei oo missään näkyvillä, mut mulla oli oma standardi-eHaley (sama lista kuin NOT), Terolla eKrueger, Ollilla Terminus ja Tatulla doomreaverit.
Mulla oli siis standardi-eKrueger ;) (sama kuin NOT, Aros Kingdoms, Turku Synergy Open ja kaikki muut turnaukset ikinä..)

Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista (ihan huvikseen, ja koska pyysin sen mukaan tuliaisiksi H-P:lle):

Damiano
-Nomad
Gun mages + UA
-Vanguard
Gorman
Rhupert
10 Boomhowler & co
10 Forge guard
10 Steelhead halberdiers
5 Steelhead Cavalry

Joo ihan paska lista, mutta kyllä sillä sijalle 1 pääsee, ja voittaa 6/6, ja mm. Jaakon... Olkoonkin, että Damiano jäi vuorolla 2 kahteen hipariin, koska Jaakko ei osannut heittää kahdella nopalla nelosta vai miten se meni..?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

petskules kirjoitti:Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista (ihan huvikseen, ja koska pyysin sen mukaan tuliaisiksi H-P:lle):
Gun mages + UA
-Vanguard
Wut? Onko ihan 100 varma, että tuo on vanguardi eikä muuli? Jos on oikein, niin mihin tota käytettiin?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Celebdae

Merimetsä kirjoitti:
petskules kirjoitti:Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista (ihan huvikseen, ja koska pyysin sen mukaan tuliaisiksi H-P:lle):
Gun mages + UA
-Vanguard
Wut? Onko ihan 100 varma, että tuo on vanguardi eikä muuli? Jos on oikein, niin mihin tota käytettiin?
Mä olen ihan 100% varma, kun siis pelasin tota vastaan. Sure foot päälle ja keskelle Boomhowlereita tekee melkoisen tarpitin, jopa boomisten mittapuulla. Niin ja pelasti tuo Vanguard sitten loppupelissä sen Damianon ottamasta ratkaisevaa Defenderin kuulaa kalloon. Ei henk. koht. moraali riittänyt lähteä kikkailemaan shield guardin nykysääntötulkinnalla, niin jätin ampumatta.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

petskules kirjoitti: Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista
Kiitän listasta, tosin mun ja Jaakon matsithan päättyy aina toisin nimenomaan ja vain mun huonon noppatuurin takia.
Vähän samantyyppistä listaa olen kelannut kokeilla itekkin, ilman boomereita kyllä. Jännää täällä kun saa figuja ihan kaupasta.
Mites noi FGt toimi? Piileksi boomereiden takana? Death March on kyl kova noilla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Celebdae

GreenMeanie kirjoitti:
petskules kirjoitti: Turnauksen parhaan mercenarypelaajan lista
Mites noi FGt toimi? Piileksi boomereiden takana? Death March on kyl kova noilla.
Jees just noin. Boomhowlerit on se ton listan oleellinen juttu, joilla pidetään huolta ettei hävitä skenaarioon ja forge guardin avulla vähitellen grindataan vastustaja pois kentältä.

Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Celebdae kirjoitti: Niin ja pelasti tuo Vanguard sitten loppupelissä sen Damianon ottamasta ratkaisevaa Defenderin kuulaa kalloon. Ei henk. koht. moraali riittänyt lähteä kikkailemaan shield guardin nykysääntötulkinnalla, niin jätin ampumatta.
Jos käyttäisin hattua niin kohottaisin sitä sinulle. Ehkäpä teen sen kuitenkin maljalla joskus, kun on jotain mitä maljaan kaataa. Uusi shield guard mahdollistaa niin karsean laillisen sääntöperseilyn, että ihan iljettää. Kuulumalla suomalaiseen eliittiin ja moisen mahdollisuuden käyttämättä jättäminen on upea herrasmiesele, joka toivon mukaan pidemmän päälle vaikuttaa positiivisesti "reiluun peliin" ja sen hengen kehittymiseen sekä kotimaassa että kansainvälisesti.

Todennäköisimmin luotan kuitenkin liikaa ihmisten yleiseen moraalintuntoon ja petyn taas kerran, mutta se on sen ajan murhe ^^
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

noh, jos suomalaisessa turnauksessa moiseen törmäät, niin älähtää vähäsen ääneen, niin tullaan joukolla heittämään pelipöytä nurin. Ei ole menossa ainoassakaan täkäläisessä turneessa läpi, ellei anna. voihan toinen itkeä jotain säännöistä, sitten vaan haetaan TO paikalle, joka sulkee turnauksesta.

eipä muutenkaan ole tämän pelin ideana hakea noita sääntöpoikkeuksia ja hyötyä niistä, vaan voittaa pelaamalla, ja tarkoitin siis noita pelaajia joita parisen vuotta olen pitkin maailmaa kohdannut. jätetään nuo sääntöpelleilyt muille lajeille, tässä lajissa luetaan sivu 5, ja jatketaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

No ei se toki ihan niin yksinkertaista ole. On vähän loputon suo lähteä määrittelemään mikä on "oikea" sääntökikkailu ja mikä "väärä" vrt. omien figujen chargaukset jne. jne. mitä tässä pelissä on vaikka kuinka paljon. Oon tän rulauksen osalta suht pettynyt PP:n toimintaan tai lähinnä siihen, että erratoiminen kestää niin pirun kauan. Se nyt on saletti, että muutos on jossain välissä tulossa. Jos vastustaja ois mut assassinoinut tuolla tavalla, niin oisin kätelly ja ollut asian kanssa ihan ok. En yksinkertaisesti lähtisi nykytilanteessa pelaamaan Shield guardeja - tai ainakaan luottamaan niiden toimintaan. Mutta silti ei vaan tuntunut siltä, että haluan noin pelin yrittää lopettaa ja yritin sit jotain muuta, vaikka matsi olikin siinä vaiheessa aika hävitty.

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:No ei se toki ihan niin yksinkertaista ole. On vähän loputon suo lähteä määrittelemään mikä on "oikea" sääntökikkailu ja mikä "väärä" vrt. omien figujen chargaukset jne. jne. mitä tässä pelissä on vaikka kuinka paljon. Oon tän rulauksen osalta suht pettynyt PP:n toimintaan tai lähinnä siihen, että erratoiminen kestää niin pirun kauan. Se nyt on saletti, että muutos on jossain välissä tulossa. Jos vastustaja ois mut assassinoinut tuolla tavalla, niin oisin kätelly ja ollut asian kanssa ihan ok. En yksinkertaisesti lähtisi nykytilanteessa pelaamaan Shield guardeja - tai ainakaan luottamaan niiden toimintaan. Mutta silti ei vaan tuntunut siltä, että haluan noin pelin yrittää lopettaa ja yritin sit jotain muuta, vaikka matsi olikin siinä vaiheessa aika hävitty.
Sama. Kyllä se peli on siinä kun se kerran sääntöjen mukaan on pelattu. Kyllä se itseä vituttaisi enkä itse noin tekisi, mutta pelin tulokseen ei ole mitään sanomista.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Vähän uutta, vähän Wanhaa, lokakuussa ilmestymässä:

Kenraali Ossrum

Kuva

Devastator-rungon multikitti

Kuva
Kuva
Kuva

"Yo dawg, I heard ya liked shoulderpads, so I put some shoulderpads over shoulderpads"

Kuva
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Veikö nyt toi Hyperion ton shoulderpad - tittelin kun on kamulla kunnon höskää niskassa XD

Osrum on kivan näköinen mutta Devastetor-kitti näyttää paremmalta uudistuksesta.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

voi olla että yksi noita uusia kittejä on ostettava, vaikkei moiselle oikeaa tarvetta olekaan, sen verta kivan näköinen setti...
Aliquando Insanire Iucundum Est
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

joo alkaa kyl mennä toi olkasuojus juttu yli, tosin kyl toi colossal viellä toimii :D kuinkahan isot galeon tulee sit saamaan...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Merimetsä

Dovahkiin kirjoitti:Veikö nyt toi Hyperion ton shoulderpad
Needs moar. Bring bout green stuff.
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

santso kirjoitti:joo alkaa kyl mennä toi olkasuojus juttu yli, tosin kyl toi colossal viellä toimii :D kuinkahan isot galeon tulee sit saamaan...
Ei läheskään yhtä överit onneksi...

Kuva

Judicatorillakin on isoa lähinnä nuo raketinheittimet olkapäissä, padit pysyvät hillittyinä.

Kuva
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

Mä kirjotin meidän ETC-reissusta raportin tonne brittiläisten foorumille, joka tosin on tänään tuntunut olevan vähän väliä kaatuneena:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2&t=103918

Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Löytyisköhän keltään Cygnar-pelaajalta extrana Thornin mk.II stattikorttia josta haluais luopua muutaman euron hinnalla? Tarvitsisin thornin lisäksi myös long gunner infantryn stattikortin (mutta se ei ole niin oleellinen kuin thorn) ja en noiden kahden takia viitsisi ostaa koko korttipakkaa cygnarille :). Eli jos olet ostanut itsellesi cygnarin korttipakan, etkä kaipaa thornin (&long gunner infatryn) stattikorttia niin ostan mielelläni poies kuleksimasta. Laitelkaa YV jos löytyy.

Edit: eipä enää tarvetta
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Merimetsä

Saakohan kolossaalin bondattua? eFeora taitaisi olla kovin kiinnostunut bondaamaan judikaattorin. 4xsmall autfirelättyä (+2/vassali) ja pari liekinheitintä tekee sad panda
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”