"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyhmä kysymys amatööriltä (kääpiö)

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Nippe

Tyhmä kysymys amatööriltä (kääpiö)

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Jos on kaksi kääpiö thane niin saako kummallekkin annattua Rune of Stonen. Ja vielä loppuun mielipidekysely elikkä kumpi on parempi cannon vai stone thrower (jos vastassa on chaos/liskomiehet)
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

saa jos mollemilla ei ole täysin samat runet esim. rune of stone ja rune of iron samas ja toisel rune of stone ja rune of fortitude ois sääntöjen mukanen. stonarilla tappaa hyvä armouristakin massaa. :wink:
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Mä hommasin ainakin armeijaani molemmat tykin ja throwerin ja sitten tosta nii eikös niin saa olla ja ite en kyllä Thane käytä, mutta on sekin harkinnassa...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Ei ole ihan sata prosenttista tietoa, mutta käsittääkseni ei saa (siis antaa kahdelle charrulle samaa runea). Joku joka tietää voi varmistaa. Tuosta cannon/stone jutusta, että IMHO stone on "parempi", ainakin isojen lössien harvennuksessa, ei välttämättä voimakas, mutta siinä on enemmän tyyliä ;) , Tosin dwarffeille se tykki vois sopia paremmin.

Juu, kirjoteltiin samaan aikaan.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

Flint Firehammer kirjoitti:Jos on kaksi kääpiö thane niin saako kummallekkin annattua Rune of Stonen
rune of stonea ei rule of pride koske eli saa mutta vain yksi per thane
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Lukeeko siinä Rune of stonessa, että One use only?
Meinaan jos ei niin miksei saa olla molemmilla?
En nyt jaksa käydä hakemassa omaa armeijakirjaani naapurilta...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Rune of stone ei ole one use only (eli tarkoittaa sitä että vehje häippäsee käytön jälkeen). Rune of stonen saa vaikka kaikille ukoille siinä ei ole tuota rule of prideä. Samaa riimua saa olla kaikilla charactereilla mutta ei samaa yhdistelmää.
SanHosee

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

Ja rune of stonea saa olla vain yksi kappale per armour
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Stone thrower on hyvä kunhan osaa arvioida etäisyydet kunnolla. Minulla on molemmat ja molemmilla on useimmiten erilaiset kohteet. Stone thrower ampuu isoja yksiköitä ja tykki sitten jotakin millä on korkea touchess tai vastaavaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

def kirjoitti:Stone thrower on hyvä kunhan osaa arvioida etäisyydet kunnolla. Minulla on molemmat ja molemmilla on useimmiten erilaiset kohteet. Stone thrower ampuu isoja yksiköitä ja tykki sitten jotakin millä on korkea touchess tai vastaavaa.
Kyllä se stone throwerkin kaataa kaaoksen sotureita ihan kiitettävästi, kun Strength on vähintään 4 eikä choseneillekaan ole iloa 1+ savestaan. Tykki ei kuitenkaan tapa kuin pari kolme ukkoa kerrallaan. Rune of accuracyn kanssa stone throwerin osuman todennäköisyys nousee yli 50 prosenttiin.

Etäisyyksien arvioinnin oppii nopeasti.

Rune of stonea saa olla yksi/armour eli yksi per character.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
High Elffi

Viesti Kirjoittaja High Elffi »

def kirjoitti:Stone thrower on hyvä kunhan osaa arvioida etäisyydet kunnolla. Minulla on molemmat ja molemmilla on useimmiten erilaiset kohteet. Stone thrower ampuu isoja yksiköitä ja tykki sitten jotakin millä on korkea touchess tai vastaavaa.
Kyllä sulla on molemmat, mutta se etäisyys juttu oli huijausta, mittasit koko ruohomaton leveyden, sitte laskit deploiaus alueitten pituuden reunasta (oli sovittu etukäteen) kerroit sen kahdella ja vähensit sen maton leveydestä ja AHAAA Helffit ovat 23 tuumanpäässä!
eli: Stone throverilla 23 tuumaa...

...Onneksi sul oli huono onni nopan kanssa :D

Sitäpaitsi, ainahan sä ammut mun loordia ja lohikäärmettä kaikella (ainaki melkein) :D
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Siis tuo kentän ja deplo-zonejen kokojen käyttö arvausten perusteenahan on ihan perusjuttu, eikö? No alkaa mennä vähän offtopiciksi.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

oikeilla riimuilla varustettuna Stonari on tosi tehokas! Esim. Rune of Accuracy + penetrating, uudestaan scatter dice ja +1S! Tekee kummasti tuhoa...!
niih.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

High Elffi kirjoitti:
Kyllä sulla on molemmat, mutta se etäisyys juttu oli huijausta, mittasit koko ruohomaton leveyden, sitte laskit deploiaus alueitten pituuden reunasta (oli sovittu etukäteen) kerroit sen kahdella ja vähensit sen maton leveydestä ja AHAAA Helffit ovat 23 tuumanpäässä!
eli: Stone throverilla 23 tuumaa...

...Onneksi sul oli huono onni nopan kanssa :D

Sitäpaitsi, ainahan sä ammut mun loordia ja lohikäärmettä kaikella (ainaki melkein) :D
Siinä ei minun mielestäni ole mitään väärää jos ennen peliä laskee kentän koon. Minä ampuin sitä lordia ja sen lohikäärmettä crossbowmaneilla, bolt throwerilla, handgunilla. Siinäkään ei ole minun mielestäni mitään väärin. Ampujia ei nimittäin minun tietääkseni ole kuitenkaan tarkoittu lähitappeluun vaan ampumiseen että silleen :wink:
SanHosee

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

Mutta tuo arviointi on jo vähän arvelluttavaa...
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”