Tyhmä kysymys amatööriltä (kääpiö)
Tyhmä kysymys amatööriltä (kääpiö)
Jos on kaksi kääpiö thane niin saako kummallekkin annattua Rune of Stonen. Ja vielä loppuun mielipidekysely elikkä kumpi on parempi cannon vai stone thrower (jos vastassa on chaos/liskomiehet)
-
Agathokles
Ei ole ihan sata prosenttista tietoa, mutta käsittääkseni ei saa (siis antaa kahdelle charrulle samaa runea). Joku joka tietää voi varmistaa. Tuosta cannon/stone jutusta, että IMHO stone on "parempi", ainakin isojen lössien harvennuksessa, ei välttämättä voimakas, mutta siinä on enemmän tyyliä
, Tosin dwarffeille se tykki vois sopia paremmin.
Juu, kirjoteltiin samaan aikaan.
Juu, kirjoteltiin samaan aikaan.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
-
Stenvall
- The Captain
- Valvoja
Kyllä se stone throwerkin kaataa kaaoksen sotureita ihan kiitettävästi, kun Strength on vähintään 4 eikä choseneillekaan ole iloa 1+ savestaan. Tykki ei kuitenkaan tapa kuin pari kolme ukkoa kerrallaan. Rune of accuracyn kanssa stone throwerin osuman todennäköisyys nousee yli 50 prosenttiin.def kirjoitti:Stone thrower on hyvä kunhan osaa arvioida etäisyydet kunnolla. Minulla on molemmat ja molemmilla on useimmiten erilaiset kohteet. Stone thrower ampuu isoja yksiköitä ja tykki sitten jotakin millä on korkea touchess tai vastaavaa.
Etäisyyksien arvioinnin oppii nopeasti.
Rune of stonea saa olla yksi/armour eli yksi per character.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
High Elffi
Kyllä sulla on molemmat, mutta se etäisyys juttu oli huijausta, mittasit koko ruohomaton leveyden, sitte laskit deploiaus alueitten pituuden reunasta (oli sovittu etukäteen) kerroit sen kahdella ja vähensit sen maton leveydestä ja AHAAA Helffit ovat 23 tuumanpäässä!def kirjoitti:Stone thrower on hyvä kunhan osaa arvioida etäisyydet kunnolla. Minulla on molemmat ja molemmilla on useimmiten erilaiset kohteet. Stone thrower ampuu isoja yksiköitä ja tykki sitten jotakin millä on korkea touchess tai vastaavaa.
eli: Stone throverilla 23 tuumaa...
...Onneksi sul oli huono onni nopan kanssa
Sitäpaitsi, ainahan sä ammut mun loordia ja lohikäärmettä kaikella (ainaki melkein)
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
-
Stenvall
Siinä ei minun mielestäni ole mitään väärää jos ennen peliä laskee kentän koon. Minä ampuin sitä lordia ja sen lohikäärmettä crossbowmaneilla, bolt throwerilla, handgunilla. Siinäkään ei ole minun mielestäni mitään väärin. Ampujia ei nimittäin minun tietääkseni ole kuitenkaan tarkoittu lähitappeluun vaan ampumiseen että silleenHigh Elffi kirjoitti:Kyllä sulla on molemmat, mutta se etäisyys juttu oli huijausta, mittasit koko ruohomaton leveyden, sitte laskit deploiaus alueitten pituuden reunasta (oli sovittu etukäteen) kerroit sen kahdella ja vähensit sen maton leveydestä ja AHAAA Helffit ovat 23 tuumanpäässä!def kirjoitti:Stone thrower on hyvä kunhan osaa arvioida etäisyydet kunnolla. Minulla on molemmat ja molemmilla on useimmiten erilaiset kohteet. Stone thrower ampuu isoja yksiköitä ja tykki sitten jotakin millä on korkea touchess tai vastaavaa.
eli: Stone throverilla 23 tuumaa...
...Onneksi sul oli huono onni nopan kanssa![]()
Sitäpaitsi, ainahan sä ammut mun loordia ja lohikäärmettä kaikella (ainaki melkein)