"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Puhnupetterin uudet örkit 2400 pts tavote ennen syssyä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Puhnupetteri

Puhnupetterin uudet örkit 2400 pts tavote ennen syssyä

Viesti Kirjoittaja Puhnupetteri »

Heippa

Aloitin lizardmen FB ja 40K ultramarine armeijan lisäksi uuden armeijan. Tavoite olisi saada syssyn sadepäiviä ennen valmiiksi. HUOM NÄMÄ KESKENERÄISIÄ TEKELEITÄ!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 5&t=101468 tuossa tulevan aiotun listan spexit. Eli vielä olisi tulossa doom diveria, black örkkiä , savage örkkiä ja rock lobbaa. Doom diverin meinasin konverttaa dwarffi bolt throwerista rahaa säästääkseni. Savage örkkeihin löysin converttaus ohjeen eräältä örkki foorumilta (perus örkeistä savageiksi).

Kaikki kuvissa näkyvät ovat saaneet jo tasaisen pintarusketuksen. Osa maalattu jo 10v sitten (Varsinkin toi boar chariot on joskus adhd 12vnä maalattu), mutta uudelleen maalaustarvetta olisi. Ainoastaan trolleilla on enempi maalia ja loppu silausta vaille pinta valmis.
Viimeksi muokannut Puhnupetteri, Ti 15.05.2012 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvia armeijastani viewtopic.php?f=4&t=104117
Taisteluraporttini: viewtopic.php?f=17&t=104835
Fixu

Re: Puhnupetterin uudet örkit 2400 pts tavote ennen syssyä

Viesti Kirjoittaja Fixu »

Hienoa, joku toinenkin örkkialottelija minun lisäkseni :)
Maalausta en mene kommentoimaan kun kesken on.
Ensinnäkin on hienoa, että olet jaksanut konvata BFSP trollin kädet, vaikka aika ninja-asennossa ovatkin :P
Doom diveriin voisit kokeilla myös dwarf cannonia, jossa olisi elävänä tykinkuulana goblini.

Pistäisitkö muuten linkin, jossa oli ohjeet savagein konverttaukseen?
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Puhnupetteri

Re: Puhnupetterin uudet örkit 2400 pts tavote ennen syssyä

Viesti Kirjoittaja Puhnupetteri »

Dodiin

Alkaapa olla syssy melkiinpä ohi. Maalausinto on vaihdellut nollasta sataan.

Päätavote oli saada koko armeija edes jonkinlaisiin maaleihin. Koska tunnen itseni ja maalausmotivaation suuren vaihtelun mittarin päästä toiseen (enemmänkin viimeaikoina siihen toiseen)Yritin saada koko armeijan edes perusväreihin.

Vihreään ...Noh.. Ainakin ukot ovat vihreitä. Pitääpi jossain vaiheessa paneutua highlightteihin ja varsinkin baseihin.

Kehtoo tuon tuua kuitenkin turnaukseen jos semmoseen jostain syystä hurahdan.

HALUAN HUOMAUTTAA, ETTÄ OLEN OSTANUT 90% ARMEIJASTANI KÄYTETTYNÄ. Suurimman osan olen tinkinyt ja ostanut rikkinäisinä ja sittemmin restauroinut ne. Jotkin oli upotettu maalipurkkiin.

Jep. ja kuten näkee osa on hieman juosten kustu kiireellä. Olen pyrkinyt saamaan vain porukan edes johonkin väriin (kriteerinä 3x perus väriä per dude)

Pitemmittä puheitta: Örkkejä
Unitfiller
Kuva
Kuva

Susia
Kuva
Kuva
Kuva

Savage shaman, jolle iski jännä kakka kuvattaessa ja päätti pudottaa päänsä
Kuva

Horde Savage örkkejä, etulinjassa charrut (Black orc bsb ei ole minun maalaama, Bossin olen saanut joltain randomilta ostettuna. Oli vain perusväreissä joten highlighttasin itse)
Kuva
Kuva

Rock Lobba. Näitä on 2x
Kuva

Orc Bigboss possulla
Kuva

Savage örkki liidu armeijalle (Tosiaan ostin perusmaalattuna, viimoistelin vielä)
Kuva

Seuraavaksi kaksi blockkia night goblin bowi dudeja (Mustat ei ole minun maalaamiani)
Kuva
Kuva

2x Doom diveria. Toisen ostin ja tuli ilman kyydissä matkustavaa goblinia . Tein grillitikuista, parista rikkinäisestä gobbosta ja greenstuffista. maalaus kesken
Kuva
Kuva

Irtonainen doom diver dude, joka pitäis laittaa flybaselle vielä
Kuva

Lisäksi vielä keskeneräinen blackorc uniitti (Jep ja joiltain puuttuu päitä, en vielä laittanut kun rupesin kelaamaan, josko kaikille laittaisikin GW Blackörkkien päät)
Kuva

Lisäksi vielä kuvia kun tein kaverille omasta ilosta khorne lordin juggernautilla (WoC) Harmittava katsella edes vastustajan armeijassa näin hienoa figua ilman maaleja.. Meinasin tehdä samanlaisen kalliobasen vielä tuohon kuin omassa orc unitfillerissä
Kuva
Kuva
Kuvia armeijastani viewtopic.php?f=4&t=104117
Taisteluraporttini: viewtopic.php?f=17&t=104835
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”