Dodiin
Alkaapa olla syssy melkiinpä ohi. Maalausinto on vaihdellut nollasta sataan.
Päätavote oli saada koko armeija edes jonkinlaisiin maaleihin. Koska tunnen itseni ja maalausmotivaation suuren vaihtelun mittarin päästä toiseen (enemmänkin viimeaikoina siihen toiseen)Yritin saada koko armeijan edes perusväreihin.
Vihreään ...Noh.. Ainakin ukot ovat vihreitä. Pitääpi jossain vaiheessa paneutua highlightteihin ja varsinkin baseihin.
Kehtoo tuon tuua kuitenkin turnaukseen jos semmoseen jostain syystä hurahdan.
HALUAN HUOMAUTTAA, ETTÄ OLEN OSTANUT 90% ARMEIJASTANI KÄYTETTYNÄ. Suurimman osan olen tinkinyt ja ostanut rikkinäisinä ja sittemmin restauroinut ne. Jotkin oli upotettu maalipurkkiin.
Jep. ja kuten näkee osa on hieman juosten kustu kiireellä. Olen pyrkinyt saamaan vain porukan edes johonkin väriin (kriteerinä 3x perus väriä per dude)
Pitemmittä puheitta: Örkkejä
Unitfiller
Susia
Savage shaman, jolle iski jännä kakka kuvattaessa ja päätti pudottaa päänsä
Horde Savage örkkejä, etulinjassa charrut (Black orc bsb ei ole minun maalaama, Bossin olen saanut joltain randomilta ostettuna. Oli vain perusväreissä joten highlighttasin itse)
Rock Lobba. Näitä on 2x
Orc Bigboss possulla
Savage örkki liidu armeijalle (Tosiaan ostin perusmaalattuna, viimoistelin vielä)
Seuraavaksi kaksi blockkia night goblin bowi dudeja (Mustat ei ole minun maalaamiani)
2x Doom diveria. Toisen ostin ja tuli ilman kyydissä matkustavaa goblinia . Tein grillitikuista, parista rikkinäisestä gobbosta ja greenstuffista. maalaus kesken
Irtonainen doom diver dude, joka pitäis laittaa flybaselle vielä
Lisäksi vielä keskeneräinen blackorc uniitti (Jep ja joiltain puuttuu päitä, en vielä laittanut kun rupesin kelaamaan, josko kaikille laittaisikin GW Blackörkkien päät)
Lisäksi vielä kuvia kun tein kaverille omasta ilosta khorne lordin juggernautilla (WoC) Harmittava katsella edes vastustajan armeijassa näin hienoa figua ilman maaleja.. Meinasin tehdä samanlaisen kalliobasen vielä tuohon kuin omassa orc unitfillerissä