"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Elkää Vattu vastatatko tähän

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Merimetsä

Elkää Vattu vastatatko tähän

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Viimeksi muokannut Merimetsä, Pe 19.10.2012 08:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
TheEmu

Re: Sekalaisia löpinöitä

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

"Uusi", onhan tuota tullut käytettyä jo monta kertaa...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

TheEmu kirjoitti:"Uusi", onhan tuota tullut käytettyä jo monta kertaa...
Millaiset kokemukset sinulla on sen toiminnasta? Internetti valittaa jatkuvasti, että tickettejä ei käsitellä ja palasia joutuu odottamaan kuukausitolkulla. Nettimussuttajia toki on syytä kuunnella tietyn skeptisyyden kanssa. Koska niiden vanha (muutaman vuoden takainen) Missing Parts -portaali oli huono, olen yhä vanhasta tottumuksesta meilannut eumissingpartsille, jos on jotain puuttunut tai ollut huonoa, ja Steve on aina hoitanut nopeasti kaikki ongelmat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mulla ei oo viime ajoilta mitään kokemuksia, kun yllättäen kaikki figut on jo tovin ollut kokonaisia. Epäilemättä vielä joutuu asioimaan...

Muuten pakko toivoa, että joku vaihtaa tän otsikon koskemaan aihetta. Muuten näen ennalta, että tulevaisuudessa about kaikki tarinat spämmätään tänne, kun on löytynyt hyvä "yleistopicci".
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Celebdae kirjoitti:Muuten pakko toivoa, että joku vaihtaa tän otsikon koskemaan aihetta. Muuten näen ennalta, että tulevaisuudessa about kaikki tarinat spämmätään tänne, kun on löytynyt hyvä "yleistopicci".
Yleislpinä topiccia tarvitaan kyllä. Muutoin pienet jutut nykäisevät jokainen oman topiccinsa ja etusivu täyttyy.
Kumpi on sitten pienempi paha?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

The Captain kirjoitti:Millaiset kokemukset sinulla on sen toiminnasta? Internetti valittaa jatkuvasti, että tickettejä ei käsitellä ja palasia joutuu odottamaan kuukausitolkulla. Nettimussuttajia toki on syytä kuunnella tietyn skeptisyyden kanssa. Koska niiden vanha (muutaman vuoden takainen) Missing Parts -portaali oli huono, olen yhä vanhasta tottumuksesta meilannut eumissingpartsille, jos on jotain puuttunut tai ollut huonoa, ja Steve on aina hoitanut nopeasti kaikki ongelmat.
Ei mulla oo oikeastaan ikinä ollu ongelmia PPn asiakaspalvelun kanssa. Muistaakseni joka kerta on parissa päivässä käsitelty ja parissa viikossa on ollut puuttuva osa kädessä.

Jonkun kerran on käsittelyssä kestänyt pidempään, mutta silloinkin kun pisti emailia perään että mitä kuuluu niin emailin lähettämisestä pari päivää niin oli käsitelty. Voi tosin olla että tää oli vanhan missing parts -portaalin aikaan.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Ekalla sivulla yli kuukauden ja tokalla yli vuoden vanhoja ketjuja, et ei tää nyt ihan tukkoon oo menossa, jos yksi ketju olisi puuttuvien osien käsittelyyn...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”