Puolisoni linkitti minulle tuon lainauksen, jonka sitten päätin jakaa täällä, ehkä jotkut varttuneet voivat tunnistaa itsensä siitä. Itsellänikin nuo harrastustavarat olivat vähän siellä sun täällä, mutta esikoisen lähdettyä konttaamaan katosivat kaikki pikkupiperrykset äkkiä kaappiin. Tässäkin tapauksessa uskon niiden katoavan kaappiin viimeistään reilun vuoden sisällä.Lainaus vauvafoorumilta oleva nimimerkki kirjoitti:hoksasin että LA on 2 vko päästä ja mun tarttis oikeasti alkaa laittaa noita tavaroita semmoisille paikoille, että ne on sitten helposti käytettävissä (toteuttaa siis suunnitelma loppuun) ja mies ei taas tajua mistään mitään se harrastaa kotosalla semmosta pikkupiperrystä kun warhammer figureiden maalaus/kasaaminen, johon se tarttee sitten ihan hirvittävät kasat kaikkea pikkukrääsää ja maaleja no mä sille jo oon 6kk naputtanut, että nyt perkele keksit noille sun tavaroille KUNNOLLISEN säilytyspaikan ettei ne miljoonat osat ole pitkin poikin työpöytää ja siinä lattialla. No arvatkaas vaan onko mitään tapahtunut? EI tietenkään, kun onhan tässä aikaa...saa kyllä luvan lähteä vaikka väkisin raahattuna IKEAAN tänään (sillä on vapaapäivä) ja mä en suostu sieltä pihalle lähtemään ennen kun on säilytysjärjestelmä askartelutavaroille löytynyt.
Tarkoitus kun olis että tuo sen työpöytänä toimiva vanha tietokonepöytä olis yläkerrassa toiminut semmoisena toisena vauvanhoitopöytänä niin kauan kun sitä nyt tarvitaan ettei, joka pissavaippaa tarttis lähteä alakertaan vaihtamaan.
Kuinka monella muulla perheellistyminen on vähentänyt tätä harrastusta? Itse muistan pelanneeni viimeksi yli vuosi sitten. Maalaillut olen hieman sentään, päätin mieluummin luopua muista vapaa-ajan vietteistä kuin kokonaan miniatyyrien maalaamisesta.